Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ja:) De sample aanvraag is onderweg!!:D Heb er nu al zin in:zuip:

Misschien nog een leuk ideetje voor smaak (weet niet als het mogelijk is of al hier gepasseerd is) chocolate fudge? Zijn veel proteine repen met die smaak dus lijkt me populair. :D. En karamel is altijd wel lekker. :zuip:

Misschien nog een leuk ideetje voor smaak (weet niet als het mogelijk is of al hier gepasseerd is) chocolate fudge? Zijn veel proteine repen met die smaak dus lijkt me populair. :D. En karamel is altijd wel lekker. :zuip:
Choco fudge.. inderdaad wel populair maar dan doe ik liever Choco Cocunut en/of white Choco erbij. Caramel vind ik zelf ook lekker maar die smaak verkoopt bij andere merken eigenlijk weer helemaal niet. Het blijven afwegingen:D wel leuk om mee bezig te zijn vind ik zelf.:)

Ik gebruik deze al een tijdje, en moet zeggen dat ik de smaak banaan echt heeeerlijk vind! TOP PRODUCT :))

Met de doosjes heb ik ook dikke schik, 12 verschillende smaken, lekker door de brinta.
Voor de shakes pak ik altijd vanille, in de 2,3KG verpakking of de 4,5 kilo emmer die er nu staat.
Super whey, zeker weten!

Ik gebruik deze al een tijdje, en moet zeggen dat ik de smaak banaan echt heeeerlijk vind! TOP PRODUCT :))

Dank je, voor de complimenten!:) Banaan is echt heerlijk:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:35 ----------

Met de doosjes heb ik ook dikke schik, 12 verschillende smaken, lekker door de brinta.
Voor de shakes pak ik altijd vanille, in de 2,3KG verpakking of de 4,5 kilo emmer die er nu staat.
Super whey, zeker weten![/QUOTE]

Dank je!:) Met de Variety Packs kun je lekker en voordelig je favoriete smaken bepalen. 30 Sachets voor 19,90! :zuip:

ik vind de banaan inderdaad ook een geweldige smaak! Helaas was het een proevertje en heb ik een hele pot cookies and cream gekocht die ik eigenlijk HELEMAAL niet lekker vind.

Ik heb nog een vraagje over jullie lean gainer: hoeveel % van de complexe koolhydraten zijn maltodextrose? Is dit een goede keuze om 2u na je training te consumeren? (dus ong. 1u30 na je whey?) of ben je dan beter af met een gewone maaltijd zoals bv. kipfilet met rijst?

ik vind de banaan inderdaad ook een geweldige smaak! Helaas was het een proevertje en heb ik een hele pot cookies and cream gekocht die ik eigenlijk HELEMAAL niet lekker vind.

Ik heb nog een vraagje over jullie lean gainer: hoeveel % van de complexe koolhydraten zijn maltodextrose? Is dit een goede keuze om 2u na je training te consumeren? (dus ong. 1u30 na je whey?) of ben je dan beter af met een gewone maaltijd zoals bv. kipfilet met rijst?

De hoeveelheid maltodextrine is rond de 25% van de totale hoeveelheid koolhydraten. :)

-Leon

Hey hey ben nieuw hier, maar aan de hand van verschillende reviews en enthousiaste feedbacks heb ik de Whey Perfection besteld (banaan), ben zelf vrij nieuw in dit wereldje! Heb zelf weinig vet, maar van nature een vrij snelle spieropbouw maar ben pas sinds een week of 2 begonnen met fitness. Benieuwd wat deze shake me gaat brengen ;).

Goede shop en leuk forum!

Hey hey ben nieuw hier, maar aan de hand van verschillende reviews en enthousiaste feedbacks heb ik de Whey Perfection besteld (banaan), ben zelf vrij nieuw in dit wereldje! Heb zelf weinig vet, maar van nature een vrij snelle spieropbouw maar ben pas sinds een week of 2 begonnen met fitness. Benieuwd wat deze shake me gaat brengen ;).

Goede shop en leuk forum!

Dank je, Rico. Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden! :)

-Leon

Vandaag een cool cassis sample geprobeerd. Was zeer lekker! Had een soort van druivenachtige smaak, eerder zacht en vol van smaak, niet te zoet > vindt ik perfect want als het te zoet is, wordt je het snel beu!
Zeker het overwegen waard om eens met de misschien komende weekaanbiedingen te bestellen, maar dan eerst de lemon ice sample eens proberen :D

Vandaag een cool cassis sample geprobeerd. Was zeer lekker! Had een soort van druivenachtige smaak, eerder zacht en vol van smaak, niet te zoet > vindt ik perfect want als het te zoet is, wordt je het snel beu!
Zeker het overwegen waard om eens met de misschien komende weekaanbiedingen te bestellen, maar dan eerst de lemon ice sample eens proberen :D

Bedankt voor je complimenten! :)

-Leon

Er zit alanine in, maar is dat nu hetzelfde als beta-alanine? hoe zit dat precies?

Nope, niet gelijk. Alanine is een voorkomend aminozuur in Whey Proteine.:) Het supplement Beta-Alanine kun je niet uit je Whey halen. Wel los te koop: Beta-Alanine

Oke bedankt, Ik ben namelijk voor mijn opleiding aan het uitzoeken wat waarvoor is kwa aminozuren. Gaat nog niet zo makkelijk en probeer alles te onderbouwen vanuit Pubmed e.d. Heb je misschien tips voor goede onderbouwingen van de aminozuren van dit product? Ik gebruik het zelf al een half jaar maar omdat de opleiding er goed bij aansluit ga ik dit product onderzoeken :D

Onlangs coconut besteld, staat nu onder de kerstboom :p wil'm proeven !

Oke bedankt, Ik ben namelijk voor mijn opleiding aan het uitzoeken wat waarvoor is kwa aminozuren. Gaat nog niet zo makkelijk en probeer alles te onderbouwen vanuit Pubmed e.d. Heb je misschien tips voor goede onderbouwingen van de aminozuren van dit product? Ik gebruik het zelf al een half jaar maar omdat de opleiding er goed bij aansluit ga ik dit product onderzoeken :D

Ok, succes met je opleiding!:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 20:11 ----------

Onlangs coconut besteld, staat nu onder de kerstboom :p wil'm proeven !

Genieten met de Kerst!:zuip:

Net ook maar weer chocola besteld:D Ben verslaafd aan chocola.
Is de chocolade van de isolaat net zo lekker?
Over een tijdje die eens proberen.

Terug
Naar boven