AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Net ook maar weer chocola besteld:D Ben verslaafd aan chocola.
Is de chocolade van de isolaat net zo lekker?
Over een tijdje die eens proberen.

Dank je, voor de bestelling weer!:) De Isolaat Choco is echt lekker. De Whey Perfection Chocolate is denk ik onverslaanbaar.:cool: Persoonlijk vind ik deze nog een stuk lekkerder als ik eerlijk ben:zuip:

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 09:06 ----------

Deze Kerstaanbieding kun je niet laten lopen:):

Whey Perfection & Creapure Duo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in één superdeal: 39,90 euro! Perfectie!

Alle Kerstaanbiedingen!

Vandaag een lemon ice sample geprobeerd, heb het met water gemengd en smaakte zeer fris! Over het algemeen een lekkere smaak :D

Heb vandaag eens een pot framboos besteld, zo'n actie kan je natuurlijk niet links laten liggen!

Kan iemand me linken naar de thread voor gratis sample. Ben een ON Whey gebruiker, maar zou willen overstappen naar het huismerk als de smaak even goed zou zijn.

Whey Perfection van Body&Fit Shop!
Geteste smaken
- Cappuccino
- Chocolade
- Berry blast
- Banana
- Cookies&Cream

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Heel het jaar door
Welke dosis heb je gebruikt? één scoop per shake
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Het gevoel van Body&Fit Shop is bij mij het beste; geen overdreven verkoopspam in serieuze topics, snelle reacties op vragen en grote klantvriendelijkheid. Dit alles tegen een zeer goede prijs en extra cadeaus bij een bestelling. Verder is de levering van Body&Fit Shop uniek hoe snel dat gaat! :eek:
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, wellicht een ander smaakje, gebruik nu chocolade, bevalt erg goed overigens.

Conclusie
Alle smaken zijn goed te doen met zowel melk als water, geen klonters of andere ongemakken. Vaak neem ik een shakebeker (die je overigens als cadeau krijgt) mee naar school, van te voren havermout en whey al in de beker, op school dan alleen nog water erbij en :zuip:

Laatst bewerkt:
Cijfer? :D

-Leon

Whey Perfection van Body&Fit Shop! 10/10 sterren!
Geteste smaken
- Aardbei
- Berry blast
- Banana

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Ondersteuning bij dieet.
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Heel het jaar door
Welke dosis heb je gebruikt? Anderhalve scoop / shake
Welke extra voordelen gaf deze winkel?B&F is verreweg de beste.
Heel erg klantvriendelijk!! makkelijke lay-out de website is gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. De cadeau's zijn een mooie pluspunt het probleem is dat jullie de Relativiteitstheorie verbreken, Ik weet niet hoe maar volgen smij werken jullie sneller dan het licht. Vaak als ik iets savonds laat bestel is het de volgende ochtend al voor me deur en daar ben ik heel erg blij mee.
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zit al aan mijn 5e pot
Conclusie Al in al een top product. dagenlijks maak ik heerlijke shakes er mee gwn in de blender met wat melk en fruit of cacao ect en je hebt zo de lekkerste luchtigste shakes die jij je kan voorstellen

Mijn persoonlijke favoriet is wat bevroren vruchten van de AH (aarbeien bosvruchten ect) met wat melk en whey aardbei/banaan in de blender.. Hmmmmmmmm zo overheerlijk lekker!

Maar zo weet je ook dat het product goed is, als het zichzelf verkoopt ipv dat iemand het MOET verkopen.

Uh 9/10.
H
et blijkt maar weer dat je geen fancy stickers, atleten, spannende teksten end. nodig hebt om een goed verkopend product te lanceren.

Dank je, voor de complimenten!! Waarderen we:)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 11:53 ----------

Maar zo weet je ook dat het product goed is, als het zichzelf verkoopt ipv dat iemand het MOET verkopen.

Klopt, Whey Perfection is op een " natuurlijke manier" via mond op mond reclame in vrij korte tijd veruit de meest populaire Whey in Nederland en Belgie geworden. :) Door de combinatie van de beste Whey kwaliteit in Europa (Volactive) gekoppeld aan de lekkerste smaken en natuurlijk ook een perfecte prijs.:) Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit anders meer:zuip:

De Whey Perfection Variety Sachets zijn deze week ook weer extra voordelig:)

30 Sachets voor 17,50!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo kan iedereen heel voordelig zijn/haar favoriete smaak bepalen. Daarnaast zijn de sachets ook heel handig in gebruik!:)

Ik heb al veel smaken gehad dus wil ze niet allemaal nog een keer proberen, maar kan je ook bijv. 6 smaken bestellen van elk 5 stuks? :)

De Variety Sachet verpakkingen staan al kant & klaar tegenwoordig. Excuses, voor het ongemak:cool:

Jammer, had graag nog een paar smaken geprobeerd, om te bekijken van welke ik de 4,5 kg zou bestellen! :rolleyes:

Jammer, had graag nog een paar smaken geprobeerd, om te bekijken van welke ik de 4,5 kg zou bestellen! :rolleyes:

Ja, ik snap het inderdaad:) Zet anders bij opmerkingen bij de volgende bestelling even welke smaken je nog wilt proberen. Misschien dat ze deze er dan bij kunnen doen. Zet mijn naam (Ilco) er ook maar even bij. Dat wil nog wel eens helpen:cool:

Ja, ik snap het inderdaad:) Zet anders bij opmerkingen bij de volgende bestelling even welke smaken je nog wilt proberen. Misschien dat ze deze er dan bij kunnen doen. Zet mijn naam (Ilco) er ook maar even bij. Dat wil nog wel eens helpen:cool:

Zojuist besteld (Referentie:320073) en bij de opmerkingen de smaken vermeld! :D

Voor mij een 9/10
Prijs: 9,5/10
Smaak 8,5/10
:p

Kan niet meer zonder, minstens 2 shakes per dag!
Juist een vraagje: Ik wil graag eens wat anders bestellen van smaak en heb hier nog een aantal samples liggen van caseïn perfection (chocolate, berry blast). Smaken die hetzelfde als de whey perfection?

Een b&f fan :D

Zojuist besteld (Referentie:320073) en bij de opmerkingen de smaken vermeld! :D

Dank je, voor de bestelling! De bestelling is direct al verwerkt. Laat hem mij maar even weten:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 08:44 ----------

Voor mij een 9/10
Prijs: 9,5/10
Smaak 8,5/10
:p

Kan niet meer zonder, minstens 2 shakes per dag!
Juist een vraagje: Ik wil graag eens wat anders bestellen van smaak en heb hier nog een aantal samples liggen van caseïn perfection (chocolate, berry blast). Smaken die hetzelfde als de whey perfection?

Een b&f fan :D

Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders:zuip: Casein Perfection is een ander product, de shake wordt voller/dikker. Verder komen de smaken wel overheen.:) Thanks, voor de complimenten!!:)

ff vraagje, waarom wordt lemon ice groen (korrels) na het mengen met water?

Voor de rest is smaak prima :)

Terug
Naar boven