XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Deze vandaag besteld, hopelijk deze week nog in de bus. Ben eens benieuwd!

ik heb de sample pack besteld en hou een soort review bij op mijn computer om achteraf de beste smaak (naar mijn mening) eruit te kiezen.
maar zoals beloofd ga ik deze reviews ook delen.
hierbij alvast deel 1!

ik heb 1 pot cookies en cream staan, maar aangezien ik deze smaak echt te zoet vind voor na een workout, heb ik de sample box besteld om te zien welke smaak ik als volgende ga nemen.
de cookies en cream ga ik opwerken in mijn brinta 's ochtends.

over cookies en cream: smaakt heel goed naar koekjes, echt smaak die je verwacht. maar het was de eerste shake die ook ooit dronk, dus ik wist nog niet dat een zoete shake na de workout niets voor mij was.

de smaak is zeker goed!, maar niets voor mij wegens te zoet als post workout.
het is wel zeer lekker bij brinta/havermout.

sample 1:coconut:

smaakt echt goed naar kokos.
iets minder zoet dan bij de cookies en cream, maar nog steeds redelijk zoet.
is nu 5 minuten geleden dat ik hem gedronken heb, en proef nog steeds licht kokos, alsof ik juist zo van die kokosschilfertjes gegeten heb, heerlijk!

sample 2: chocolate:

echt een basic smaak. smaakt wat naar die chocopudding in pakjes.
zeker niet slecht, maar geen whow effect.

sample 3: sunny peach:

smaakte behoorlijk goed. kan het maar met 1 ding vergelijken en dat zijn die
petit gervais potjes van vroeger die je in de diepvries kon steken om ijsjes
te verkrijgen. de perzik smaak is exact hetzelfde.
frisse fruitige smaak :)

sample 4: berry blast:

ook niet slecht, smaakt echt naar die saroma toetjes.
ook een heel subtiel zuurtje waardoor het een frisse smaak wordt.
zeker een aanrader voor liefhebbers van rode vruchten of saroma toetjes :D

de volgende smaken komen nog

Leuk! Bedankt voor je uitgebreide review! Ben benieuwd naar je volgende review. :)

-Leon

Profiteer vanavond nog van de Whey Perfection & Creapure actie mannen!:)

De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in één superdeal: 39,90 euro! Perfectie!

Vanaf morgen weer nieuwe weekaanbiedingen:)

Na lange tijd (half jaar zeker :D) cappuccino te hebben genomen ga ik denk ik toch maar overstappen op berry blast ter afwisseling. De sample smaakte heerlijk. :)

Donderdag laat in de avond besteld. Zaterdag binnen gekregen. Heb geprofiteerd van een leuke actie. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo'n fcking grote pot was. Dus toen ik de doos open maakte dacht ik wel "wow".
Was benieuwd naar de smaak, en heb er een frozen banen smoothie van gemaakt. Hij smaakt echt goed! Hier voor had ik een ander poeder. Die was best goor. Maar deze sh!t is erg goed, en was nog goedkoper en meer dan mijn vorige.
Ik geef het een 10+:):)

Sinds een aantal dagen ben ik verslaafd aan de Cool Cassis. Echt lekker in elke gelegenheid en heerlijk een half schepje door de kwark :D Ideaaaaaal

Donderdag laat in de avond besteld. Zaterdag binnen gekregen. Heb geprofiteerd van een leuke actie. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo'n fcking grote pot was. Dus toen ik de doos open maakte dacht ik wel "wow".
Was benieuwd naar de smaak, en heb er een frozen banen smoothie van gemaakt. Hij smaakt echt goed! Hier voor had ik een ander poeder. Die was best goor. Maar deze sh!t is erg goed, en was nog goedkoper en meer dan mijn vorige.
Ik geef het een 10+:):)

Dank je, voor de complimenten!!! Eenmaal aan de Whey Perfection neem je nooit anders meer!:)

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 16:45 ----------

Sinds een aantal dagen ben ik verslaafd aan de Cool Cassis. Echt lekker in elke gelegenheid en heerlijk een half schepje door de kwark :D Ideaaaaaal

Cool Cassis is een smaak waar je niet direct aan denkt. Maar zo onvoorstelbaar lekker!! Het enige nadeel van Whey Perfection is dat we zo veel lekkere smaken hebben dat het moeilijk kiezen is.:)

Cool cassis is inderdaad een heerlijke smaak, heb er al een busje van leeg en heb vanmorgen nog weer 4,5 kilo besteld in de smaak cool cassis:)

Mijn laatste gekozen smaal was Berry Blast. Lekker en met melk super lekker. Maar bij die bestelling zat een sample cool cassis. Met wat was die cool cassis echt zalig. Volgende week ineens 4.5kg bestellen van de cool cassis!

samenstelling.

In een blend kijk je logischerwijs naar het geheel, de inhoud en het eiwitgehalte per 100 gram, eigenlijk simpel. Dan zijn er zeer weinig merken die meer isolaat bevatten in de blend als Whey Perfection of er zitten andere ingredienten in waardoor het eiwitgehalte per 100 gram weer omlaag gaat maar daar heb je zeker niets aan.

Dan blijkt dat Whey Perfection qua kwaliteit-smaak-prijs verhouding momenteel echt de beste koop is.

Samenstelling per shake;
(maatschep van 28,0 gram)
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

en de lekkerste smaken:zuip:

Graag wil ik het verschil tussen Whey perfection en Optimum Nutrition 100% Whey Protein - Gold Standard weten, daarnet zag ik dat de samenstelling van WP 90% concentraat en 5% isolaat & 5% hydro is, maar hoe is dat bij ON 100% whey?.
Alvast Bedankt.

Gr: Kean

Ik denk niet dat de Gold Standard Whey hun eigen formule niet vrijgeven, zover ik weet heb ik die nog nooit gevonden. Anyway, als je kijkt naar de Whey Perfection en de Gold Standard EKV verhouding, zie je dat deze nagenoeg gelijk is. Dus zeer waarschijnlijk dezelfde succesvolle formule.

Ik denk niet dat de Gold Standard Whey hun eigen formule niet vrijgeven, zover ik weet heb ik die nog nooit gevonden. Anyway, als je kijkt naar de Whey Perfection en de Gold Standard EKV verhouding, zie je dat deze nagenoeg gelijk is. Dus zeer waarschijnlijk dezelfde succesvolle formule.
De ekv zegt niets over de kwaliteit van de eiwitten/koolhydraten/vetten.

Mijn laatste gekozen smaal was Berry Blast. Lekker en met melk super lekker. Maar bij die bestelling zat een sample cool cassis. Met wat was die cool cassis echt zalig. Volgende week ineens 4.5kg bestellen van de cool cassis![/QUOTE]

Super, dank je voor het compliment en de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 08:50 ----------

Graag wil ik het verschil tussen Whey perfection en Optimum Nutrition 100% Whey Protein - Gold Standard weten, daarnet zag ik dat de samenstelling van WP 90% concentraat en 5% isolaat & 5% hydro is, maar hoe is dat bij ON 100% whey?.
Alvast Bedankt.

Gr: Kean

De waardes van Gold Standard Whey en Whey Perfection zijn 100% gelijk. Dat houdt in dat de verhoudingen ook gelijk zijn:)

Whey Perfection is dus een stuk betere koop als de Gold standard van Optimum:)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 08:51 ----------

Correct:)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 08:59 ----------

De ekv zegt niets over de kwaliteit van de eiwitten/koolhydraten/vetten.

Klopt, de bron van Optimum Nutrition is de producent Glanbia. De bron van Whey Perfection is Volactive.:) Ik zal Optimum niet tekort doen, ook Glanbia is een top-producent:D

Ik zal een tipje van de sluier oplichten... enkele jaren geleden is in samenspraak met de producent Whey Perfection ook een beetje ontwikkeld om de concurrentie met Optimum Nutrition aan te gaan in de Benelux. Dat is aardig gelukt;):) Whey Perfection is de beste koop en we merken heel duidelijk dat bijna al onze klanten en ook enorm veel klanten van andere bedrijven en merken massaal overstappen op Whey Perfection:) Op zich ook logisch, Whey Perfection is eigenlijk op elk front kwaliteit (Volac), smaak en prijs de beste koop:)

Laatst bewerkt:
Mijn laatste gekozen smaal was Berry Blast. Lekker en met melk super lekker. Maar bij die bestelling zat een sample cool cassis. Met wat was die cool cassis echt zalig. Volgende week ineens 4.5kg bestellen van de cool cassis![/QUOTE]

Super, dank je voor het compliment en de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 08:50 ----------

De waardes van Gold Standard Whey en Whey Perfection zijn 100% gelijk. Dat houdt in dat de verhoudingen ook gelijk zijn:)

Whey Perfection is dus een stuk betere koop als de Gold standard van Optimum:)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 08:51 ----------

Correct:)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 08:59 ----------

Klopt, de bron van Optimum Nutrition is de producent Glanbia. De bron van Whey Perfection is Volactive.:) Ik zal Optimum niet tekort doen, ook Glanbia is een top-producent:D

Ik zal een tipje van de sluier oplichten... enkele jaren geleden is in samenspraak met de producent Whey Perfection ook een beetje ontwikkeld om de concurrentie met Optimum Nutrition aan te gaan in de Benelux. Dat is aardig gelukt;):) Whey Perfection is de beste koop en we merken heel duidelijk dat bijna al onze klanten en ook enorm veel klanten van andere bedrijven en merken massaal overstappen op Whey Perfection:) Op zich ook logisch, Whey Perfection is eigenlijk op elk front kwaliteit (Volac), smaak en prijs de beste koop:)

Thanx voor de uitleg.
Nog even een andere vraag over whey perfection, waarom is er gekozen voor sucralose en niet voor Stevia, aangezien die laatste echt natuurlijk is en de sucralose niet geheel onomstreden is!.
Ik heb meerdere vergeleken en als ik het goed heb, dan is ELITE de enige die zonder zoetstoffen werkt, dus das mijns inziens nog beter!, klopt dat?.

Thanx voor de uitleg.
Nog even een andere vraag over whey perfection, waarom is er gekozen voor sucralose en niet voor Stevia, aangezien die laatste echt natuurlijk is en de sucralose niet geheel onomstreden is!.
Ik heb meerdere vergeleken en als ik het goed heb, dan is ELITE de enige die zonder zoetstoffen werkt, dus das mijns inziens nog beter!, klopt dat?.
Het pas recent toegestaan om stevia als zoetstof te gebruiken, denk je nu dat iedereen zo maar al zijn producten zal aanpassen?

Thanx voor de uitleg.

Klopt, Stevia is er pas net. We zijn natuurlijk direct bezig met de opties om in onze lijn ook gebruik te maken van Stevia. :)

-Leon

Terug
Naar boven