AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

deel 2!:

sample 5: ice coffee:

deed me direct denken aan een ice coffee zoals je ze in een taverne bestelt.
aanrader voor de koffieliefhebber (die graag suiker in zijn koffie doet)
ik vond hem wel vrij zoet.

sample 6: raspberry (framboos):

best lekker, fruitig.
deed me in het begin denken aan die frambozen snoepjes en daarna dacht ik dat ik frambozenyogurt aan het drinken was.
niet slecht, licht zuur toetsje van de framboos maar wederom goed zoet ook.

sample 7: orange (appelsien):

lekker, maar gaat hem zeker niet worden.
smaakte wat naar appelsiengeste en door de zoetheid leek het zelfs of ik zo
een oranje lekstok in mijn mond had.

sample 8: vanile:

whow, van deze smaak had ik vrij weinig verwacht, en dan kan het alleen maar meevallen.
was wederom een zeer zoete smaak, maar je proefde echt heel goed de vanille smaak.
ik dacht (net zoals bij de berry blast) direct weer aan saroma toetjes of van die flan vanille puding.

sample 9: banaan:

valt weinig over te zeggen, smaakte gewoon naar banaan :p

sample 10: aardbei:

nomnomnom, had hoge verwachtingen bij deze smaak, en terecht. was heel lekker.
weer dat lichte zuurtje (wat ik heel graag heb) en het fruitige.
smaakte wat naar die aardbei snoepjes met een licht zuurtje.
grote kans dat ik in de zomer zo een pot bestel en dan altijd zorg dat ik hem heel koud drink
(dan is het beter dan een milkshake :D )

conclusie so far: alle smaken vind ik vrij zoet :s ik hoop dat lemon of cool cassis iets minder zoet zijn.

• Like
Waarderingen: B&F
deel 2!:

sample 5: ice coffee:

deed me direct denken aan een ice coffee zoals je ze in een taverne bestelt.
aanrader voor de koffieliefhebber (die graag suiker in zijn koffie doet)
ik vond hem wel vrij zoet.

sample 6: raspberry (framboos):

best lekker, fruitig.
deed me in het begin denken aan die frambozen snoepjes en daarna dacht ik dat ik frambozenyogurt aan het drinken was.
niet slecht, licht zuur toetsje van de framboos maar wederom goed zoet ook.

sample 7: orange (appelsien):

lekker, maar gaat hem zeker niet worden.
smaakte wat naar appelsiengeste en door de zoetheid leek het zelfs of ik zo
een oranje lekstok in mijn mond had.

sample 8: vanile:

whow, van deze smaak had ik vrij weinig verwacht, en dan kan het alleen maar meevallen.
was wederom een zeer zoete smaak, maar je proefde echt heel goed de vanille smaak.
ik dacht (net zoals bij de berry blast) direct weer aan saroma toetjes of van die flan vanille puding.

sample 9: banaan:

valt weinig over te zeggen, smaakte gewoon naar banaan :p

sample 10: aardbei:

nomnomnom, had hoge verwachtingen bij deze smaak, en terecht. was heel lekker.
weer dat lichte zuurtje (wat ik heel graag heb) en het fruitige.
smaakte wat naar die aardbei snoepjes met een licht zuurtje.
grote kans dat ik in de zomer zo een pot bestel en dan altijd zorg dat ik hem heel koud drink
(dan is het beter dan een milkshake :D )

conclusie so far: alle smaken vind ik vrij zoet :s ik hoop dat lemon of cool cassis iets minder zoet zijn.

Top!:) Dank je, voor het werk wat je ervan gemaakt hebt. Leuk!!:)

Ons kado voor jou! Nu bij elke bestelling Whey Perfection een Gratis Shaker Pro twv 9,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eind volgende week (ik denk vrijdag) verwachten we de nieuwe
Whey Perfection smaken Watermelon en Strawberry-Kiwi.:) (heerlijk verfrissende fruitsmaken:zuip:

Daarna komen ook snel de Nutella, Chocolate Coconut Bounty etc.

Eind volgende week (ik denk vrijdag) verwachten we de nieuwe
Whey Perfection smaken Watermelon en Strawberry-Kiwi.:) (heerlijk verfrissende fruitsmaken:zuip:

Daarna komen ook snel de Nutella, Chocolate Coconut Bounty etc.

als de watermelon en strawberry-kiwi niet te zoet zijn, zijn het volgens mij toppers (naar mijn ervaring met de andere fruitsmaken)

ook wel benieuwd hoe nutella verschillend gaat zijn van de andere chocolate smaak!

als de watermelon en strawberry-kiwi niet te zoet zijn, zijn het volgens mij toppers (naar mijn ervaring met de andere fruitsmaken)

ook wel benieuwd hoe nutella verschillend gaat zijn van de andere chocolate smaak!

Ik had hetzelfde idee, maar met het proeven was ik echt verbaasd. Het was echt top! Jullie zullen het zelf zien. :)

-Leon

laatste deel van mijn reviews!

sample 11: sweet apple:

niet slecht, deed me aan deze lekstokken denken (in apple smaak natuurlijk :p)
http://www.google.be/imgres?q=chupa...3&tbnw=172&start=0&ndsp=44&ved=1t:429,r:4,s:0

sample 12: cappuccino:

bij het opendoen dacht ik: wtf is dit, allemaal zwarte puntjes. maar dat was
natuurlijk de koffie smaak :p goede, redelijk sterke koffie smaak, beviel mij wel.

sample 13: cool cassis:

smaakte wel goed naar cassis, naar die kerzensnoepjes zo

sample 14: lemon ice:

wat een rare smaak was dit. ik kan het met niets vergelijken. alhoewel er weinig smaak in zat,was het toch een redelijk frisse shake. als je er echt op lette, proefde je een beetje citroen, maar dat was héél licht. vond de nasmaak ook niet zo geweldig.

sample 15: cookies en cream (zie 1ste)

okay dit was het dan. bij elke review heb ik geprobeerd te vergelijken met een smaak die iedereen wel kent. ook heb ik mijn persoonlijke mening over die smaak erbij gezet (omdat dit eigelijk vooral voor mezelf bedoeld is om de lekkerste smaak/smaken eruit te kiezen)

ik hoop dat dit voor veel mensen nuttig is!

laatste deel van mijn reviews!

sample 11: sweet apple:

niet slecht, deed me aan deze lekstokken denken (in apple smaak natuurlijk :p)
http://www.google.be/imgres?q=chupa...3&tbnw=172&start=0&ndsp=44&ved=1t:429,r:4,s:0

sample 12: cappuccino:

bij het opendoen dacht ik: wtf is dit, allemaal zwarte puntjes. maar dat was
natuurlijk de koffie smaak :p goede, redelijk sterke koffie smaak, beviel mij wel.

sample 13: cool cassis:

smaakte wel goed naar cassis, naar die kerzensnoepjes zo

sample 14: lemon ice:

wat een rare smaak was dit. ik kan het met niets vergelijken. alhoewel er weinig smaak in zat,was het toch een redelijk frisse shake. als je er echt op lette, proefde je een beetje citroen, maar dat was héél licht. vond de nasmaak ook niet zo geweldig.

sample 15: cookies en cream (zie 1ste)

okay dit was het dan. bij elke review heb ik geprobeerd te vergelijken met een smaak die iedereen wel kent. ook heb ik mijn persoonlijke mening over die smaak erbij gezet (omdat dit eigelijk vooral voor mezelf bedoeld is om de lekkerste smaak/smaken eruit te kiezen)

ik hoop dat dit voor veel mensen nuttig is!

Leuk! Dank je, voor de nette review!:)

Mensen Ik twijfel tussen Whey perfection en isolaat.
Welke is beter voor meer vetverlies met als extraatje voor mij in dit geval ook spier aanmaken?

Mensen Ik twijfel tussen Whey perfection en isolaat.
Welke is beter voor meer vetverlies met als extraatje voor mij in dit geval ook spier aanmaken?

Beide zijn top. Als je dan toch specifiek voor het droogtrainen wil gaan dan zou ik beginnen met Whey Perfection en bij de puntjes op de i zetten de overstap maken naar de Isolaat Perfection. :)

-Leon

Creamy Coconut Milkshake besteld, kokos shakes vind ik altijd goed!

Als de WP Watermeloen ongeveer hetzelfde is als de Muscle Protect watermeloen smaak, zal het zeer zeker een goede smaak zijn.

Ik vind hem met water gewoon smaken net alsof je hem met melk doet haha blijft die lekkere smaak behouden..

heb gisterenavond de nieuwe sweet appel geprobeerd maar hij is heerlijk gewoon een lekkere frisse smaken echt erg lekker top gedaan

Terug
Naar boven