XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Twee weken terug was m'n Whey op, maar omdat de nieuwe smaken zouden komen, had ik een potje Peptopro (wat ik gelukkig nog in de kast had liggen) in de tussentijd gebruikt. Ik was met name benieuwd naar de Strawberry-Kiwi smaak, maar tot mijn verbazing waren het toch 3 andere smaken die als eerste uit zouden komen. Van die 3 smaken leek Watermelon mij toch de interessantste optie, om hopelijk alvast een beetje de zomerse smaak te pakken te krijgen :cool:

Ik was bijna nog voor Whey Perfection Naturel i.c.m. Stevia gegaan, maar gister net voor sluitingstijd toch maar Watermelon besteld. Vandaag netjes binnen gehad. Ook nog eens extra samples op verzoek (goed werk van de inpakkers zo vroeg voor sluiting!) en als extra cadeau maar een Shaker pro gekozen (waar ik al een kast vol van heb, maar je moet toch wat selecteren he :D) Dus daarom geef ik de samples + Shaker Pro als verjaardagscadeau aan een trainingsmaat van me :)

De Whey Perfection Watermelon, ik was eerlijk gezegd een beetje sceptisch over de smaak vooraf. Ik had de Muscle Protect Watermelon een paar maanden terug besteld, waarvan ik de smaak niet echt in de buurt van watermeloen vond komen. Komt natuurlijk door de BCAA's, totaal ander product, en de werking is verder prima, maar eigenlijk niet het product om de smaak Watermelon voor te gebruiken vind ik. Het wordt natuurlijk ook een beetje gehyped, watermeloen dit, watermeloen dat..

Geduldig als ik ben, snel de pot geopend en gelukkig lag het schepje toevallig bovenop. Bij de eerste slok wist ik het, deze smaak is een blijvertje. Door mijn lage verwachting was ik echt aangenaam verrast! Ik heb ondertussen al bijna alle potten/smaken van Whey Perfection gehad, maar deze smaak wordt (voorlopig) mijn nieuwe favoriet :1e:

Ik neem mijn shakes altijd met water, proeft echt geweldig fris, met melk zal het minimaal net zo goed smaken denk ik. Ik wacht nu nog op Strawberry-Kiwi, Nutella en White Chocolate (lekker mixen met oats). Als daar net zoveel aandacht aan de smaak is besteed, dan moeten dat ook toppers worden! Hopelijk worden een of meerdere van deze smaken ook (ooit) toegevoegd aan de Micellar Casein :bow2:

Dank je, voor de complimenten!!:) De nieuwe smaken Whey Perfection zijn inderdaad stuk voor stuk een traktatie.:zuip:Bijna verslavend lekker:D Nutella komt volgende week. De White Chocolate denk ik over 3-4 weken. Voor de Micellar Casein krijgen we ook nieuwe smaken. Ik zal maandag even een lijstje maken:)

Whey Perfection is nu al verkrijgbaar 19 smaken:
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Neutraal - Smaakloos
-Cool Cassis
-Ice Coffee
-Lemon Ice
-Naturel / smaakloos (geen toevoegingen)
-Stracciatella - nieuw
-Granny's Apple Pie - nieuw
-Watermelon - nieuw

Smaaktest Whey Perfection

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's morgens en post workout
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 voor 15 sachets en 15 verschillende smaken

Mijn review:
Hallo! Gisteren geprofiteerd van de weekaanbieding van B&F shop die 15 zakjes Whey Perfection in 15 verschillende smaken aanbood voor 9.90 EUR en je krijgt er ook nog eens een shakebeker bovenop!

Zoals altijd levert B&F shop supersnel. Zelfs naar België! Om 11u vanmorgen stond de TNT-man al aan mijn deur. Nog geen 24u ervoor was mijn bestelling 320km verder vertrokken :D

Voor mij was deze aanbieding ideaal om de verschillende smaken uit het gamma van B&F shop te leren kennen en misschien dat jullie ook iets aan deze smaaktest hebben, al is het natuurlijk zeer subjectief ;)

Ik ga elke keer ik een shake probeer hier kort mijn bevindingen beschrijven.

Shake 1: Berry Blast
Als eerste shake eens een iets zoetere smaak dan mijn traditionele Vanilla Milkshake genomen. Het poeder loste vrijwel onmiddellijk op en ziet er na 10-15 seconden shake zo uit:

De smaak is inderdaad zoet maar het zoete overheerst niet te hard en je krijgt er ook geen plakmond van :)
Je kan er een lichte bessensmaak uithalen en het gaat zeer gemakkelijk binnen. Voor mij een geslaagde smaak en leuk alternatief voor de vanilla milkshake :p

Shake 2: Stracciatella
Van deze smaak had ik iets meer verwacht. Bleef redelijk neutraal maar ging toch heel gemakkelijk binnen. Het spul was opnieuw snel opgelost en zag er zo uit:

Alle chocoladestukjes zakken vrij snel naar de bodem dus daar is weinig van te zien op de foto en bij het drinken komen die pas als laatste aan bod :)
De shake had een lichte nasmaak maar deze was aangenaam. Voorlopig is deze voor mij de minste smaak van de 3 die ik tot nu toe geproefd heb (vanille milkshake erbij gerekend) maar zou deze zeker nog eens proberen.

Shake 3: Creamy Coconut

Bij deze smaak ruik je meteen de kokosnoot bij het openen van de verpakking. Dit weerspiegelt zich ook in een volle smaak van de shake zelf. Opnieuw een aangename smaak die vlot binnengaat zonder slechte nasmaak. Momenteel krijgt ie van mij een derde plaats, na vanilla en berry blast :) Maar ik heb nog 11 smaken te gaan :D

Geen verrassing bij de kleur of textuur van de shake:

Shake 4: Lemon Ice

Ik had hier zoals bij Creamy Coconut ook een duidelijke citroengeur verwacht maar dit poeder blijft redelijk neutraal zowel wat geur als smaak betreft. De shake heeft een lichtgeelgroen kleurtje:

De smaak zit goed. Je krijgt een zachte citroensmaak en ook een lichte nasmaak die niet onaangenaam is. Ik had eventueel nog een iets duidelijkere citroensmaak gewenst maar deze shake ging ook vlot binnen en daar gaat het natuurlijk om. Dat je niet met tegenzin iets leegdrinkt omdat de smaak je niet bevalt ;)

Shake 5: Cream & Cookies

De befaamde cream & cookies smaak kon ook niet ontbreken en deze sample box. Had precies te hoge verwachtingen want vond dat het nogal neutraal bleef van smaak. Desalniettemin lekker en misschien als ik er wat meer van drink dat de smaak me beter begint te bevallen :-)

Shake 6: Raspberry

Deze shake had een heel gelijkaardige smaak als Berry Blast, iets zoeter als de anderen en fris van smaak.

Shake 7: Chocolate

Deze smaak vond ik echt heel lekker. Het poeder op zich rook niet echt naar chocolade maar eens gemixt met water kwam de chocoladesmaak echt duidelijk naar boven. Een aanrader!

Shake 8: Strawberry

Dit is echt een topper. Wel zoet natuurlijk maar zeer lekker! De aardbeismaak komt toch naar boven, al ruikt de shake op zich wel naar bubblicious-kauwgom :D Opnieuw een aanrader en voor mij momenteel de nr. 1!

Shake 9: Bitterkoekjes Amaretto

Bij deze smaak had ik een totaal geen idee wat ik zou moeten verwachten maar de smaak viel redelijk goed mee. Mij lijkt het opschrift "Bitterkoekjes" en drukfout en moet het eerder "Boterkoekjes" zijn :) Geen topper maar zeker niet slecht als alternatief of tussendoor :)

Shake 10: Cool Cassis

Zoals de naam het aangeeft is dit een frisse fruitige smaak. Net zoals alle andere fruitige smaken iets zoeter als de rest maar niet te zoet en best lekker.

Shake 11: Chocolate Coconut Bounty

Hier had ik wat meer cocossmaak verwacht. De chocoladesmaak overheerste te veel dus veel verschil met de klassieke Chocolate proefde ik niet. Desalniettemin lekker :)

Shake 12: Appeltaart

Niet een favoriet van mij. De geur was wat zurig, gelukkig was de smaak op zich wel zoeter dan de geur en ging het toch nog redelijk eenvoudig naar binnen :)

Shake 13: Ice Coffee

Deze smaak viel best mee en voor koffieliefhebbers een aanrader. Je proeft een echte koffiesmaak erdoorheen.

Shake 14: Banana

Opnieuw een aanrader. Smaakt lekker naar banaan en goed vlot binnen. Voor mij liever een aardbei of vanillasmaakje maar deze is ook wel lekker :)

Shake 15: Nutella

Wat mij betreft de minste van de chocoladesmaken. Op nr. 1 nog steeds de gewone chocoladesmaak. Had bij deze smaak niet echt een nutellasmaak, maar enkel een afgezwakte chocoladesmaak.

Dat waren ze dan, als ik een top 3 kiezen ga ik voor 1. Aardbei, 2. Chocolade en 3. Berry Blast. Allemaal redelijk zoete smaak maar echt heel lekker :D

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Welke dosis heb je gebruikt? 's morgens en post workout
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 voor 15 sachets en 15 verschillende smaken

Mijn review:
Hallo! Gisteren geprofiteerd van de weekaanbieding van B&F shop die 15 zakjes Whey Perfection in 15 verschillende smaken aanbood voor 9.90 EUR en je krijgt er ook nog eens een shakebeker bovenop!

Zoals altijd levert B&F shop supersnel. Zelfs naar België! Om 11u vanmorgen stond de TNT-man al aan mijn deur. Nog geen 24u ervoor was mijn bestelling 320km verder vertrokken :D

Voor mij was deze aanbieding ideaal om de verschillende smaken uit het gamma van B&F shop te leren kennen en misschien dat jullie ook iets aan deze smaaktest hebben, al is het natuurlijk zeer subjectief ;)

Ik ga elke keer ik een shake probeer hier kort mijn bevindingen beschrijven.

Shake 1: Berry Blast
Als eerste shake eens een iets zoetere smaak dan mijn traditionele Vanilla Milkshake genomen. Het poeder loste vrijwel onmiddellijk op en ziet er na 10-15 seconden shake zo uit:

De smaak is inderdaad zoet maar het zoete overheerst niet te hard en je krijgt er ook geen plakmond van :)
Je kan er een lichte bessensmaak uithalen en het gaat zeer gemakkelijk binnen. Voor mij een geslaagde smaak en leuk alternatief voor de vanilla milkshake :p

:thumb: Dank je voor de complimenten en de leuke manier van reviewen!:):)

Oma's appeltaar smaakt lekker fris.
Het heeft alleen meer iets weg van appel\kanaal dan echt een appeltaart smaak.
Word zeker weer smullen!

Stracciatella, nutella waren erg lekker!!! Bitterkoekjes was enorm vies. Meteen weggegooid :D

vandaag appeltaart en choco coconut proeven :)

Ben ook benieuwd naar de nieuwe smaken van micellar casein!!

Me pot is namelijk bijna op!!!

Oma's appeltaar smaakt lekker fris.
Het heeft alleen meer iets weg van appel\kanaal dan echt een appeltaart smaak.
Word zeker weer smullen!

Klopt, het vleugje kaneel is wat het extra lekker maakt. Dat konden we helaas niet bij de smaak kwijt omdat dat praktisch de tekst te lang werd op de pot:D Genieten!!!:zuip:

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 12:19 ----------

Stracciatella, nutella waren erg lekker!!! Bitterkoekjes was enorm vies. Meteen weggegooid :D

vandaag appeltaart en choco coconut proeven :)

Top!:) Laat het maar even weten. Het is bij ons groot feest op de zaak.
Het is weer drukker als druk:) en in de pauzes geniet echt iedereen ook van de nieuwe smaken. Beter kan niet:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 12:19 ----------

Ben ook benieuwd naar de nieuwe smaken van micellar casein!!

Me pot is namelijk bijna op!!!

Ja, ik zal maandag eens vragen wanneer de nieuwe Micellar smaken komen en ook een lijstje maken met welke smaken er gaan komen:)

Mmm er zitten volgens mij heerlijke nieuwe smaken tussen.
Is Granny's Apple Pie een echte fruitsmaak?

Hopelijk komt er ook een speculaas smaak.

heb de sample box maand te vroeg gekocht, hoor het al :p

Ja, eigenlijk een hele frisse appelsmaak met een soort kaneel erdoor heen. Vind em enorm goed.

Het vleugje kaneel maakt de Granny's Apple Pie smaak echt helemaal af:zuip:

Whey Perfection Granny's Apple Pie

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 10:06 ----------

heb de sample box maand te vroeg gekocht, hoor het al :p

We krijgen er steeds weer smaken bij.:) De nieuwe smaken zijn echt een feest!

***Whey Perfection - Nieuwe Smaken****

Deze week komen er voor de Whey Perfection in ieder geval de volgende smaken bij::zuip:
-Nutella
-Strawberry Kiwi

Misschien ook nog de Bitterkoekjes Amaretto en de Chocolate Coconut Bounty. Dit weet ik echter nog niet zeker, kan ook volgende week worden... Zodra ik hier 100% zekerheid op heb laat ik het hier weer direct weten!

Vraagje; hoe vraag je extra samples? Ik koop erg regelmatig bij jullie, en na 7 potten van Whey perfection Chocolate wil ik toch eens wat anders.. Maar jullie snappen natuurlijk ook wel dat ik geen pot van 4.5 kg met een andere smaak ga nemen om dan te concluderen dat het toch niet zo super is (wat ik voor heb met de BCAA's, die smaken naar plamuursel :p )

Vraagje; hoe vraag je extra samples? Ik koop erg regelmatig bij jullie, en na 7 potten van Whey perfection Chocolate wil ik toch eens wat anders.. Maar jullie snappen natuurlijk ook wel dat ik geen pot van 4.5 kg met een andere smaak ga nemen om dan te concluderen dat het toch niet zo super is (wat ik voor heb met de BCAA's, die smaken naar plamuursel :p )
Ja, als je een bestelling plaatst, kunnen we altijd kijken of we een extra sample toe kunnen voegen. Vaak door de drukte kunnen we niet een specifieke smaak erbij leveren, vandaar we ook sampleboxen hebben. Daarin zitten alle smaken die we hebben en zo kun je door te proberen je favoriete smaak kiezen!

Deze week zijn ze zelfs in de aanbieding met een gratis shakebeker twv 2,95 euro erbij! Als je op de onderstaande hyperlink drukt, kom je er vanzelf bij!

Ik heb express die nieuwe sample box besteld voor de nieuwe smaken te proberen :)
Ik had net 4.5 kg cookies & 4.5 kg coconut gekocht :( Ik gebruik deze al 2 jaar :)
De andere smaken vind ik een stuk minder omdat ik niet van fruitsmaken hou en ook geen koffie smaken. Ik ben er zeker van dat de nieuwe smaken me zeker gaan bevallen!

Denken jullie ook aan een speculaas smaak want sommige concurrenten hebben dit ook. Lijkt mij ook een succes moest dit voor de Perfection ook zo zijn.

Ik heb express die nieuwe sample box besteld voor de nieuwe smaken te proberen :)
Ik had net 4.5 kg cookies & 4.5 kg coconut gekocht :( Ik gebruik deze al 2 jaar :)
De andere smaken vind ik een stuk minder omdat ik niet van fruitsmaken hou en ook geen koffie smaken. Ik ben er zeker van dat de nieuwe smaken me zeker gaan bevallen!

Denken jullie ook aan een speculaas smaak want sommige concurrenten hebben dit ook. Lijkt mij ook een succes moest dit voor de Perfection ook zo zijn.

Dank je:) de nieuwe smaken Whey Perfection zijn echt heerlijk:zuip:We hebben straks 24 smaken voor de Whey Perfection maar na de zomer gaan we zeker ook eens naar de Speculaas kijken! Beloof ik:)

Heb tot nu toe de Chocosmaak, appelaart, straciatella, cookies and cream en aardbei gehad uit het variety pakket.

Vind persoonlijk dat alle whey ongeacht de smaak óngekend zoet zijn. Ik gooi er al meer melk bij dan voorgeschreven staat maar dan nog..

-Straciatella: was erg lekker, leek erg echt. Stukjes chocola erin zijn best lekker alleen druist dat toch een beetje tegen het idee van een "gezonde" shake in imo:roflol:

-Chocola: vond ik het best, het minst zoet van allemaal, lijkt me prima te mixen met brinta of havermout.

-Appeltaart: vond ik vies. Leek op een vloeibaar antibiotica kuurtje wat ik kreeg toen ik 10 was.

-Cookies and cream: Wel oke, had het geblend met havermout. Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand 4.5 kilo wegkrijgt. Erg zoet

-Aardbei: Best lekker, erg zoet. Wederom geen smaak die ik 4.5 kilo lang uit kan staan ben ik bang.

Heb overigens begrepen/ervaren dat de whey die in de sachets zit niet 100% overeenkomt qua smaak met de "eckte" whey die je in je pot krijgt. Iets fijner van structuur en de smaak komt grotendeels overeen maar toch nét iets anders, klopt dat?

Jammer dat neutraal niet in het pakket zat wat ik had, wellicht iets voor mij. Komende dagen neem ik ook de rest en zet ik het hier neer. Mensen suggesties over wat het best te mixen is met havermout oid?

Vanille ongekend zoet! Damn. Maar wel lekker verder. :-)

Terug
Naar boven