Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Heb tot nu toe de Chocosmaak, appelaart, straciatella, cookies and cream en aardbei gehad uit het variety pakket.

Vind persoonlijk dat alle whey ongeacht de smaak óngekend zoet zijn. Ik gooi er al meer melk bij dan voorgeschreven staat maar dan nog..

-Straciatella: was erg lekker, leek erg echt. Stukjes chocola erin zijn best lekker alleen druist dat toch een beetje tegen het idee van een "gezonde" shake in imo:roflol:

-Chocola: vond ik het best, het minst zoet van allemaal, lijkt me prima te mixen met brinta of havermout.

-Appeltaart: vond ik vies. Leek op een vloeibaar antibiotica kuurtje wat ik kreeg toen ik 10 was.

-Cookies and cream: Wel oke, had het geblend met havermout. Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand 4.5 kilo wegkrijgt. Erg zoet

-Aardbei: Best lekker, erg zoet. Wederom geen smaak die ik 4.5 kilo lang uit kan staan ben ik bang.

Heb overigens begrepen/ervaren dat de whey die in de sachets zit niet 100% overeenkomt qua smaak met de "eckte" whey die je in je pot krijgt. Iets fijner van structuur en de smaak komt grotendeels overeen maar toch nét iets anders, klopt dat?

Jammer dat neutraal niet in het pakket zat wat ik had, wellicht iets voor mij. Komende dagen neem ik ook de rest en zet ik het hier neer. Mensen suggesties over wat het best te mixen is met havermout oid?

Dank je, voor de review:) De zakjes en potten zijn overigens exact hetzelfde:)

-Cookies and cream: Wel oke, had het geblend met havermout. Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand 4.5 kilo wegkrijgt. Erg zoet

Ikke!!! Cookies & Coconut zijn mijn favorieten. Ik bestel altijd 4.5kg potten ervan :) De rest van de smaken vind ik een stuk minder (buiten de laatste nieuwe dan. Want deze heb ik nog niet geprobeerd :p:p

's morgens eet ik: 350ml magere melk, 1 appel of 1 banaan, 200 ml water, 40 gr brinta, 60 gr havermout, 1 schepje Whey Cookies.

Heerlijk toch :) Ik doe altijd 4.5 kg Cookie en dan 4.5 kg Coconut ... en ze nog steeds niet beu.

Ikke!!! Cookies & Coconut zijn mijn favorieten. Ik bestel altijd 4.5kg potten ervan :) De rest van de smaken vind ik een stuk minder (buiten de laatste nieuwe dan. Want deze heb ik nog niet geprobeerd :p:p

's morgens eet ik: 350ml magere melk, 1 appel of 1 banaan, 200 ml water, 40 gr brinta, 60 gr havermout, 1 schepje Whey Cookies.

Heerlijk toch :) Ik doe altijd 4.5 kg Cookie en dan 4.5 kg Coconut ... en ze nog steeds niet beu.

Cookies is inderdaad een zeer populaire smaak. We hebben nu veel nieuwe smaken maar voor mij normaliter een van mijn favoriete smaken voor in de ochtend. De nieuwe smaken zijn ook echt een sensatie, zelf vind ik de Chocolate Coconut Bounty en Nutella echt een traktatie:zuip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zit nu aan een shake Whey Perfection Chocolate Coconut Bounty (nu alleen nog in sachets, vanaf vrijdag ook in potten). Onvoorstelbaar lekker!! :zuip:

vandaag mijn pot cool cassis ontvangen. smaakt heerlijk in water. benieuwd hoe het morgen met mijn havermout smaakt :)

kvind cool cassis toch lekkerder dan cream and cookies. die is me wat te zoet en minder geschikt voor enkel met water lijkt me.

is het normaal dat ik toch een week heb moeten wachten op mijn bestelling? kheb via vooruitbetaling betaald. sommigen hebben dat hier de dag erop of betalen die via paypal ofzo. niet dat ik het erg vond ofzo...

vandaag mijn pot cool cassis ontvangen. smaakt heerlijk in water. benieuwd hoe het morgen met mijn havermout smaakt :)

kvind cool cassis toch lekkerder dan cream and cookies. die is me wat te zoet en minder geschikt voor enkel met water lijkt me.

is het normaal dat ik toch een week heb moeten wachten op mijn bestelling? kheb via vooruitbetaling betaald. sommigen hebben dat hier de dag erop of betalen die via paypal ofzo. niet dat ik het erg vond ofzo...

Dank je, voor het compliment!:) We merken ook dat steeds meer mensen de Cool Cassis nemen. Zelf tot 22.00 uur versturen we altijd direct, is morgen in huis. Bij vooruitbetaling versturen we direct zodra de betaling door ons is ontvangen. Dat kan inderdaad een paar dagen langer duren dus.:)

Ik gebruik al een lange tijd whey perfection, en sinds het moment dat ik hoorde dat de smaak nutella uitkwam werd ik helemaal gek. Aangezien voor mij, niks aan de smaak van chocolade hazelnoot kan tippen. Maar wat ik vandaag binnenkreeg bij de variety pack was alles behalve nutella. Ik had zo lang na dit moment uitgekeken, en toen ik eenmaal dat zakje opendeed ruikte ik dat het niet aan mijn verwachtingen zou voldoen. Ik ben een groot fan van al jullie andere smaken, maar vind het echt een schande dat jullie deze smaak onder deze naam durven uit te brengen. Dit was alles behalve nutella. Om eerlijk te zijn proef je er niet eens chocolade in, het smaakt gewoon te ranzig. Ik zal nog steeds een trouwe klant blijven, maar ik baal hier echt enorm van. Heb zo lang naar deze smaak uitgekeken en dan dit, echt heel jammer dit, bodyenfitshop.

Ik gebruik al een lange tijd whey perfection, en sinds het moment dat ik hoorde dat de smaak nutella uitkwam werd ik helemaal gek. Aangezien voor mij, niks aan de smaak van chocolade hazelnoot kan tippen. Maar wat ik vandaag binnenkreeg bij de variety pack was alles behalve nutella. Ik had zo lang na dit moment uitgekeken, en toen ik eenmaal dat zakje opendeed ruikte ik dat het niet aan mijn verwachtingen zou voldoen. Ik ben een groot fan van al jullie andere smaken, maar vind het echt een schande dat jullie deze smaak onder deze naam durven uit te brengen. Dit was alles behalve nutella. Om eerlijk te zijn proef je er niet eens chocolade in, het smaakt gewoon te ranzig. Ik zal nog steeds een trouwe klant blijven, maar ik baal hier echt enorm van. Heb zo lang naar deze smaak uitgekeken en dan dit, echt heel jammer dit, bodyenfitshop.

Wij vinden de smaak erg lekker.:) De keuze om dichter naar de Hazelnoot te gaan als naar de choco is ook bewust. Smaak is en blijft natuurlijk persoonlijk:)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 10:53 ----------

****Whey Perfection nieuwe smaken****

Genieten van elke shake:
-Nutella
-Chocolate Coconut Bounty

Waarschuwing!
De nieuwe smaken zijn zo lekker dat de kans bestaat dat andere mensen je shake willen afpakken!

milkshake-762818.jpg

Net voor het eerst op body&fitshop besteld... scheelde 30 euro ten opzichte van XXLnutrition!.. Ik moet eerst even mijn 10KG Whey Delicious opmaken maar dan ga ik toch eens deze Whey Perfection bestellen!.. scheelt geld en kwaliteit is minimaal net zo goed. Reacties zijn zelfs beter.

Tips voor smaken?

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 11:50 ----------

Bestelling bestond trouwens voornamelijk uit Dexaphrine en wat eiwitrepen.. jaja, in de cut met IF :-)

Net voor het eerst op body&fitshop besteld... scheelde 30 euro ten opzichte van XXLnutrition!.. Ik moet eerst even mijn 10KG Whey Delicious opmaken maar dan ga ik toch eens deze Whey Perfection bestellen!.. scheelt geld en kwaliteit is minimaal net zo goed. Reacties zijn zelfs beter.

Tips voor smaken?

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 11:50 ----------

Bestelling bestond trouwens voornamelijk uit Dexaphrine en wat eiwitrepen.. jaja, in de cut met IF :-)

Eenmaal aan de Whey Perfection zul je nooit meer anders willen:) De beste kwaliteit eiwitten (volactive), de allerlekkerste smaken en de beste prijs. Op elk front de absolute Nr 1!:):)

Veel smaken zijn gewoon uitzonderlijk lekker:zuip:lastig kiezen:D

Je kunt ook even een Sachet Variety Pack bestellen. Zo kun je heel voordelig je favoriete smaak bepalen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Knalactie:
15 Variety Sachets Pack + Shaker voor 9,90!

Vandaag de smaak chocolate coconut bounty binnen gekregen en woooowwww die is echt lekker!! half uur later weer een shake gedronken gewoon vanwege de smaak! tot nu toe zeker weten de lekkerste ooit! en heb toch al flink wat andere gehad oa whey delicious/syntha-6/myofusion/revolutions etc.
Geweldig trouwens dat je overal een cadeau bij krijgt, lade ligt al vol met shakebekers en bidons:p

Vandaag de smaak chocolate coconut bounty binnen gekregen en woooowwww die is echt lekker!! half uur later weer een shake gedronken gewoon vanwege de smaak! tot nu toe zeker weten de lekkerste ooit! en heb toch al flink wat andere gehad oa whey delicious/syntha-6/myofusion/revolutions etc.
Geweldig trouwens dat je overal een cadeau bij krijgt, lade ligt al vol met shakebekers en bidons:p

Dank je, voor de complimenten. :) Eenmaal aan de Whey Perfection...:D

Net weer een paar gedaan:

-Lemon ice - Best oke.
-Rasperry - Beste tot nu toe. Niet verschrikkelijk zoet, smaakt niet chemisch of héél erg naar frambozen, gaat hem waarschijnlijk worden voor mij.
-Cool cassis - smaakte beetje naar fristi, niks mis mee.
-ice coffee - walgelijk:roflol: mix van hopjes en koffie, niet zo geslaagd voor mij.
-Nutella - Niet mijn ding, erg zoet, smaakte meer naar hazelnoot, niet zon lekkere nasmaak.

Heb overigens alles genomen met 350 ml volle melk ipv 250 ml.

ja idd! dit wordt mijn nieuwe vaste whey:D

Thanks!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 08:36 ----------

Net weer een paar gedaan:

-Lemon ice - Best oke.
-Rasperry - Beste tot nu toe. Niet verschrikkelijk zoet, smaakt niet chemisch of héél erg naar frambozen, gaat hem waarschijnlijk worden voor mij.
-Cool cassis - smaakte beetje naar fristi, niks mis mee.
-ice coffee - walgelijk:roflol: mix van hopjes en koffie, niet zo geslaagd voor mij.
-Nutella - Niet mijn ding, erg zoet, smaakte meer naar hazelnoot, niet zon lekkere nasmaak.

Heb overigens alles genomen met 350 ml volle melk ipv 250 ml.

Dank je, voor de review! De Frambozen is inderdaad verrassend:zuip::D Een heerlijke zomersmaak:) Nutella vind ik zelf dan ook weer erg lekker:)

Laatst bewerkt:
Heerlijk! Ik ben gek op jullie nieuwe smaken!

Terug
Naar boven