AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik zie alleen mensen zeggen dat hij enorm lekker smaakt, wat gaat nou voor smaak of resultaat

Whey Perfection is eigenlijk op elk front de beste koop. De beste Whey kwaliteit in Europa van Volactive (is resultaat), de beste smaken en daarnaast ook nog een een geweldige prijs. Het is niet voor niets dat zo'n beetje heel Nederland en Belgie aan de Whey Perfection zit:)

Ik zie alleen mensen zeggen dat hij enorm lekker smaakt, wat gaat nou voor smaak of resultaat

Lekker boeiend, wat verwacht je dan? Dat iedereen automatisch voor naturel/neutraal kiest? Als er van een product diverse smaken zijn die mensen weer associëren met echt voedsel, dan is het toch logisch dat daar de voorkeur ligt voor hen?

Uiteindelijk zit het allemaal tussen je oren.. Natuurlijk is het belangrijkste inderdaad het werkt en de juiste e/k/v verhouding heeft, daarom gebruikt waarschijnlijk 90% van de kopers het. Als het puur om smaak te doen was, zou dezelfde groep wel shakes bij de Mac halen :rolleyes:

Lekker boeiend, wat verwacht je dan? Dat iedereen automatisch voor naturel/neutraal kiest? Als er van een product diverse smaken zijn die mensen weer associëren met echt voedsel, dan is het toch logisch dat daar de voorkeur ligt voor hen?

Uiteindelijk zit het allemaal tussen je oren.. Natuurlijk is het belangrijkste inderdaad het werkt en de juiste e/k/v verhouding heeft, daarom gebruikt waarschijnlijk 90% van de kopers het. Als het puur om smaak te doen was, zou dezelfde groep wel shakes bij de Mac halen :rolleyes:

Een product moet goed zijn en lekker smaken! en dan is Whey Perfection de:1e:

ben halverwege de variety pack, drink ze altijd met water, tot nu toe smaakte straciatella, vanilla, bitterkoekjes amaretto wel goed, vandaag de watermelon gedronken en die komt op dit moment de hoogste op mijn lijst, lekkere en frisse smaak, watermelon moet een standaard zijn bij body en fit en nooit meer weggaan :D

ben halverwege de variety pack, drink ze altijd met water, tot nu toe smaakte straciatella, vanilla, bitterkoekjes amaretto wel goed, vandaag de watermelon gedronken en die komt op dit moment de hoogste op mijn lijst, lekkere en frisse smaak, watermelon moet een standaard zijn bij body en fit en nooit meer weggaan :D

Whey Perfection watermelon zal Altijd blijven, dat beloof ik bij deze:D
Dank je, voor de complimenten!:)

Zelf ben ik echt een fan van de smaken van B&F alleen toen ik mijn sachet watermeloen met water opdronk vroeg ik me echt af of er niet iets mis mee was.

Het smaakte echt alsof je een watermeloen uitknijpt boven een glas water,
en vervolgens alle suikerstoffen en pitten eruit vist.

Zo meteen maar even weer proberen, kijken of het er beter op is geworden :D

de smaak van het resultaat;)

Wat is (vergeef mijn onwetendheid) het essentiele verschil tussen de Whey Isolaat en Whey Perfection? Ik neem aan dat Isolaat net een tikkeltje beter is qua eiwitten?

Iets meer eiwitten en stukken minder kh/vet. En het word iets sneller opgenomen.

Zoals Unstoppable aangeeft, deze is beter gefilterd en dus een hoger eiwit gehalte en een lager k/v gehalte. Het bevat dus ook minder/tot geen lactose. Daarnaast is de structuur veel beter oplosbaar.

Groetjes Ralf

Iets meer eiwitten en stukken minder kh/vet. En het word iets sneller opgenomen.

Zoals Unstoppable aangeeft, deze is beter gefilterd en dus een hoger eiwit gehalte en een lager k/v gehalte. Het bevat dus ook minder/tot geen lactose. Daarnaast is de structuur veel beter oplosbaar.

Groetjes Ralf

Beide bedankt voor de input. Wat is dan eigenlijk het argument om isolaat boven perfection te kiezen? Ik wil namelijk een keuze maken tussen deze twee producten, de drempel is echter het ontbreken van kennis aan mijn zijde :o.

Beide bedankt voor de input. Wat is dan eigenlijk het argument om isolaat boven perfection te kiezen? Ik wil namelijk een keuze maken tussen deze twee producten, de drempel is echter het ontbreken van kennis aan mijn zijde :o.

Normaal zou ik gewoon voor Whey Perfection kiezen. Het meest eiwit voor je geld en de beste smaken.:) Heb je last van lactose intolerantie of ben je heel streng op dieet dan Isolaat.

• Like
Waarderingen: Qxx
vandaag de appeltaart en raspberry gedronken, appeltaart, een smaak waar ik mijn vinger niet op kan leggen, niet echt een appeltaart achtige smaak, maar wel een ok smaak, raspberry is ook ok, ik kreeg wel weinig tot geen raspberry smaak, wat meer fruitige smaak en dit zou lekker geweest zijn, dus dat was wel jammer.

vandaag de appeltaart en raspberry gedronken, appeltaart, een smaak waar ik mijn vinger niet op kan leggen, niet echt een appeltaart achtige smaak, maar wel een ok smaak, raspberry is ook ok, ik kreeg wel weinig tot geen raspberry smaak, wat meer fruitige smaak en dit zou lekker geweest zijn, dus dat was wel jammer.
Bedankt voor je review!
Graag gedaan:cool:

Groetjes Ralf

Terug
Naar boven