Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Straks maar weer eens een pot whey bestellen, denk dat ik voor de aardbeien ga, blijf die goed vinden. Vind persoonlijk al die ''gekke'' smaken zoals apple pie etc na een paar dagen niet lekker meer! Dus voor mij the good old strawberry milkshake :D

Vind het zelf een hele frisse en fijne smaak. Laat je me weten wat je ervan vind?:D

Groetjes Ralf
product; whey perfection
smaak; watermeloen
beoordeling; EPIC
Rainbow-Puke-D-random-21329583-500-382.jpg

Meestal ben bestel in berryblast omdat ik die smaak goed vind, en ik nooit de gok wil nemen voor een andere smaak omdat je dan gelijk 6 weken met een pot whey zit die ik niet lekker vind. maar deze gok is perfect uitgevallen dus!

Straks maar weer eens een pot whey bestellen, denk dat ik voor de aardbeien ga, blijf die goed vinden. Vind persoonlijk al die ''gekke'' smaken zoals apple pie etc na een paar dagen niet lekker meer! Dus voor mij the good old strawberry milkshake :D

Snap ik ook wel.:cool: Dan weet je zeker dat je de smaak lekker vindt:) (

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 15:06 ----------

product; whey perfection
smaak; watermeloen
beoordeling; EPIC
http://images4.fanpop.com/image/photos/21300000/Rainbow-Puke-D-random-21329583-500-382.jpg

Meestal ben bestel in berryblast omdat ik die smaak goed vind, en ik nooit de gok wil nemen voor een andere smaak omdat je dan gelijk 6 weken met een pot whey zit die ik niet lekker vind. maar deze gok is perfect uitgevallen dus!

Dank je, voor het compliment!!:)

De chocolate coconut bounty is mijn favoriete smaak! ik kan er maar niet van afblijven .. heeeeeerlijk is dat seg

toppertje van Bodyenfitshop :D brb drinking my 4th protein shake today :p

Ik vond hem tegen vallen.

Van de nieuwe smaken heb ik geprobeerd:

In de Chocolate Coconut Bounty hoort er stukjes coco's in te zitten maar dit was helaas niet. Ik ben gek van de coconut smaak van B&F maar de coconut van performance vind ik beter omwille van die stukjes coco's. Nu goed, blijkbaar wil dit niet iedereen maar van de bounty had ik dit wel van verwacht.

Nutella valt mee. Trekt allemaal veel op de gewone Chocolade (Nutella & Bounty). Eerlijk gezegd proef ik er weinig verschil tussen.

Bitterkoekjes Amaretto vond ik matig.

De enigste die mij misschien nog zou kunnen aanspreken is Granny's Apple Pie (probeer ik morgen).
Mijn keuze voor 4,5 kg blijft voorlopig nog hetzelfde zijnde "Cookies & Cream" en "Creamy Coconut". Framboos & Berry Blast zijn ook goed voor fruitsmaken maar niet voor 4,5 kg potten ervan te bestellen.

Ik blijf uitkijken naar de speculaas als die na de zomer uitkomt.

Ik vond hem tegen vallen.

Van de nieuwe smaken heb ik geprobeerd:

In de Chocolate Coconut Bounty hoort er stukjes coco's in te zitten maar dit was helaas niet. Ik ben gek van de coconut smaak van B&F maar de coconut van performance vind ik beter omwille van die stukjes coco's. Nu goed, blijkbaar wil dit niet iedereen maar van de bounty had ik dit wel van verwacht.

Nutella valt mee. Trekt allemaal veel op de gewone Chocolade (Nutella & Bounty). Eerlijk gezegd proef ik er weinig verschil tussen.

Bitterkoekjes Amaretto vond ik matig.

De enigste die mij misschien nog zou kunnen aanspreken is Granny's Apple Pie (probeer ik morgen).
Mijn keuze voor 4,5 kg blijft voorlopig nog hetzelfde zijnde "Cookies & Cream" en "Creamy Coconut". Framboos & Berry Blast zijn ook goed voor fruitsmaken maar niet voor 4,5 kg potten ervan te bestellen.

Ik blijf uitkijken naar de speculaas als die na de zomer uitkomt.

Ja, we willen een nieuwe speculaas smaak hebben als de koude wintermaanden er weer aankomen:D

Nog een paar weekjes dan komt voor Whey Perfection de White Chocolate smaak:zuip: Dan zitten we al op 22 smaken!:)

Nog even de nieuwe Whey Perfection smaken op een rijtje:)
-Stracciatella
-Granny's Apple Pie
-Watermelon *nieuw*
-Chocolata Coconut Bounty
-Nutella
-Watermelon
-Strawberry / Kiwi

Heb laatst een grote emmer besteld van 4540 gram 162 shakes, smaak chocolate.
Een vriend van me wou hem ook wel eens proberen dus we hebben de pot gewoon door twee gedeeld. Wat bleek...geen 162 schepjes maar 146.
Kben geen muggenzifter, maar vond het toch wat jammer.

Verder ook nog creatine van body&fit shop die ik al een tijdje neem en goede resultaten mee haal. De smaak van de whey chocolate is wel niet zo lekker als andere merken vb. Muscle Milk, misschien volgende keer maar een ander smaakje kiezen met bounty fzo :)

Heb laatst een grote emmer besteld van 4540 gram 162 shakes, smaak chocolate.
Een vriend van me wou hem ook wel eens proberen dus we hebben de pot gewoon door twee gedeeld. Wat bleek...geen 162 schepjes maar 146.
Kben geen muggenzifter, maar vond het toch wat jammer.

Verder ook nog creatine van body&fit shop die ik al een tijdje neem en goede resultaten mee haal. De smaak van de whey chocolate is wel niet zo lekker als andere merken vb. Muscle Milk, misschien volgende keer maar een ander smaakje kiezen met bounty fzo :)

De inhoud is altijd exact. :) De Chocolate Coconut Bounty is echt heerlijk!:)
(Muscle Milk meer koolhydraten en veel minder eiwit per 100g)

Welke is t lekkerste met water??

Granny's Apple Pie: Matig

Stracciatella: Heel goed :p

heb pas een nieuwe pot binnen, straciatellasmaak:D
Straciatella is echt ongelofelijk lekker! Gaan jullie die ook voor micellar casein producten ontwikkelen?

Granny's Apple Pie: Matig

Stracciatella: Heel goed :p

Dank je:) Ik vind zelf het " vleugje" kaneel door de Apple Pie echt genieten:zuip:

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 19:24 ----------

heb pas een nieuwe pot binnen, straciatellasmaak:D
Straciatella is echt ongelofelijk lekker! Gaan jullie die ook voor micellar casein producten ontwikkelen?

Dank je! De stracciatella is inderdaad wel ERG populair:) Ik denk zelf dat we die ook voor de Isolaat en Micellar gaan brengen binnenkort:)

Whey Perfection Stracciatella

t*ring zeg wat is die chocolade bounty lekker zeg, goed bezig bf

Ik zie alleen mensen zeggen dat hij enorm lekker smaakt, wat gaat nou voor smaak of resultaat

Terug
Naar boven