Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Combineren

Hallo,

Ik heb het forum wat afgestruind maar tevergeefs,
Ik heb HARD! en Whey Perfection van B&F shop aangeschaft, Dus een pre work out en proteine shake, mag je wel meerdere shakes combineren voor dat je gaat trainen?

Grt,

FTS

Hallo,

Ik heb het forum wat afgestruind maar tevergeefs,
Ik heb HARD! en Whey Perfection van B&F shop aangeschaft, Dus een pre work out en proteine shake, mag je wel meerdere shakes combineren voor dat je gaat trainen?

Grt,

FTS

Dank je, voor de bestelling:) De Whey neem je dan 90-60 minuten voor de training. Hard 20-30 minuten tevoren:)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 18:15 ----------

Thanks!:D Whey Perfection is altijd genieten!:)

Zit er nog verschil in voedingswaarde tussen verschillende smaken? is er een tabel die ik kan bekijken daarvoor?

zijn de sachets beter van smaak, ik heb een pot nutella hier, en ik moet zeggen de sachet smaakte beter. is dit wel hetzelfde?

Zit er nog verschil in voedingswaarde tussen verschillende smaken? is er een tabel die ik kan bekijken daarvoor?

De smaken zijn allemaal hetzelfde.:) De naturel iets meer eiwit per 100g.

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 10:08 ----------

zijn de sachets beter van smaak, ik heb een pot nutella hier, en ik moet zeggen de sachet smaakte beter. is dit wel hetzelfde?

Ja, dit is 100% hetzelfde. Sterker nog dezelfde batch.:)

Die je volgende shake met iets meer shake en iets minder melk / water.
Dan smaakt ie net als de sachet ;)

Het allerbeste is nu onverslaanbaar voordelig bij Bodyenfitshop.nl.

Combineer de perfecte Whey Proteine met de bijzonder mooie eigenschappen van Ultra Fine Oats. Mix Whey Perfection samen met Oats en maak zo gemakkelijk een heerlijke maaltijd of ontbijt vervangende shake. Licht verteerbaar en bijzonder gezond en spieropbouwend. Puur de beste Whey eiwitten in combinatie met de beste complexe koolhydraten. Beter en lekkerder kan bijna niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

****Introductieaanbieding****
2270 gram + 5000 gram Oats voor 44,90!

Ik heb net de Nutella genomen van het 15-sachets proefpakket, ik heb enkel nog lemon ice, banana en bitterkoekjes te gaan. Ik moet zeggen dat ik de smaak niet erg overweldigend vindt op enkele na:
Watermeloen - lekker fris en was zo op!
Strawberry Kiwi was ook erg lekker
Cool Cassis, niet erg spannend maar gewoon goed te doen
apple pie beviel ook erg!

Nu heb ik alleen een vraag, ben niet zo van die romige shakes.. hoe helderder hoe beter (en meer water is geen optie, dan proef je amper wat en drink je je suf).

Gezien mijn voorkeuren lijkt Sweet apple, berry blast of sweet orange me wel wat! iemand die er toelichting over kan geven?

Je heb een sachet pack gekocht en alsnog heb je de toelichting nodig van andere om tot je conclusie te komen?
Koop gewoon wat je het lekkerst vindt! :D

Het allerbeste is nu onverslaanbaar voordelig bij Bodyenfitshop.nl.

Combineer de perfecte Whey Proteine met de bijzonder mooie eigenschappen van Ultra Fine Oats. Mix Whey Perfection samen met Oats en maak zo gemakkelijk een heerlijke maaltijd of ontbijt vervangende shake. Licht verteerbaar en bijzonder gezond en spieropbouwend. Puur de beste Whey eiwitten in combinatie met de beste complexe koolhydraten. Beter en lekkerder kan bijna niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

****Introductieaanbieding****
2270 gram + 5000 gram Oats voor 44,90!

Het ligt natuurlijk aan de hoeveelheid grammen oats je consumeerd. Je kunt het reguleren qua dikte in combinatie met de hoeveelheid water. Maar deze combi is heerlijk met bijv mijn favoriet in de ochtend vanille en dan 2 schijfjes ananas in stukjes gesneden en wat krentjes:p hiervan maak maak je een papje (de dikte kun je zelf bepalen)

Ik heb net de Nutella genomen van het 15-sachets proefpakket, ik heb enkel nog lemon ice, banana en bitterkoekjes te gaan. Ik moet zeggen dat ik de smaak niet erg overweldigend vindt op enkele na:
Watermeloen - lekker fris en was zo op!
Strawberry Kiwi was ook erg lekker
Cool Cassis, niet erg spannend maar gewoon goed te doen
apple pie beviel ook erg!

Nu heb ik alleen een vraag, ben niet zo van die romige shakes.. hoe helderder hoe beter (en meer water is geen optie, dan proef je amper wat en drink je je suf).

Gezien mijn voorkeuren lijkt Sweet apple, berry blast of sweet orange me wel wat! iemand die er toelichting over kan geven?

Berry Blast is altijd een heerlijk frisse smaak en perfect in water ook vind ik:)

Die chocolade van protein perfection is erg zoet maar met water zeer goed te doen. Persoonlijk de lekkerste voor 's avonds die ik tot nu toe heb gehad..!

Je heb een sachet pack gekocht en alsnog heb je de toelichting nodig van andere om tot je conclusie te komen?
Koop gewoon wat je het lekkerst vindt! :D
Jaa ik zou het jammer vinden als ik net die lekkerste zou missen :p

Berry Blast is altijd een heerlijk frisse smaak en perfect in water ook vind ik:)
Dan denk ik toch dat het Berry Blast word! kan me niet fris genoeg zijn!

Haha, super, fijn om te horen! Zelf ben ik fan van de tropische smaken zoals Framboos, Sunny Peach, Cool Casis etc :D

Groetjes Ralf

Coconut cream net op, vandaag Watermelon besteld erggggggg benieuwd

Een tijd geleden kwamen de buren nog eens over de vloer en ze merkten uiteraard mijn potten whey op.
Na een vragenuurtje wat het net was etc wilde ze wel eens een shake proeven.
Vriendelijk als ik ben maakte ik er ééntje klaar en ze vonden het heerlijk. Wel waren ze sceptisch of het nu werkelijk hielp, waarop ik het befaamde zinnetje zei: 'Sinds ik aan de Whey Perfection zit maak ik de gains van mijn leven..'

Vandaag kwam ik terug van de training en wandelde door mijn straat, tot ik iets vreemd opmerkte bij de buren.
1217aes.jpg

Ik was verbaasd, vroeg me af wat het was en besloot om op onderzoek te gaan.
kyqs7.jpg

2ntjr7d.jpg

6ymgrq.jpg

Binnenkort zal heel de buurt aan jullie Whey Perfection zitten!

Coconut cream net op, vandaag Watermelon besteld erggggggg benieuwd

Dat wordt weer genieten. Whey Perfection Watermelon is de lekkere frisse zomersmaak:)

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 19:36 ----------

Een tijd geleden kwamen de buren nog eens over de vloer en ze merkten uiteraard mijn potten whey op.
Na een vragenuurtje wat het net was etc wilde ze wel eens een shake proeven.
Vriendelijk als ik ben maakte ik er ééntje klaar en ze vonden het heerlijk. Wel waren ze sceptisch of het nu werkelijk hielp, waarop ik het befaamde zinnetje zei: 'Sinds ik aan de Whey Perfection zit maak ik de gains van mijn leven..'

Vandaag kwam ik terug van de training en wandelde door mijn straat, tot ik iets vreemd opmerkte bij de buren.
1217aes.jpg

Ik was verbaasd, vroeg me af wat het was en besloot om op onderzoek te gaan.
kyqs7.jpg

2ntjr7d.jpg

6ymgrq.jpg

Binnenkort zal heel de buurt aan jullie Whey Perfection zitten!

Dat is nog eens een brievenbus:D Straks zien we ze in het hele land verschijnen:D

Terug
Naar boven