XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Is de Straciatella smaak op? Ik zie hem op het moment nergens staan.

Is de Straciatella smaak op? Ik zie hem op het moment nergens staan.
Ja, op dit moment wel. We verwachten deze vandaag en anders begin volgende week weer. Zodra deze er weer is, laat ik het direct hier weten!:cool:

Groetjes Ralf

Klopt het nou dat in de Straciatella whey stukjes chocola zitten. En zo ja. Is dat dan niet slecht voor het k*tten?

Klopt het nou dat in de Straciatella whey stukjes chocola zitten. En zo ja. Is dat dan niet slecht voor het k*tten?

:D:D:D
Ik zou het veel "k*tter" vinden wanneer er stukjes banaan in zouden zitten:D

Maar ff serieus nu. Nee dat maakt niets uit. Het gaat om de totale voedingswaarde van het product. Daar moet je vanuit gaan qua berekening van je aantal kcal.

???Nu weet ik nog steeds niet of er nou stukjes chocola in Stracciatella zit of niet

ja er zitten stukjes chocola in straciatella, scheelt misschien 4 gram eiwitten / 100g whey en t is super lekker :P en aangezien bijna iedereen hier toch al een overkill aan eiwitten binnen krijgt per dag boeit het vrij weinig ;)

daarbij is het volgens mij pure chocolade waar sowieso ook voordelen aan vasthangen (alhoewel dan de totale hoeveelheid volgens mij wel wat hoger zou moeten liggen om die voordelen te behalen, maarja :D )

Das toch 220 gram eiwit minder in een 5.5 kilo pot! >_<
Echte die-hards gaan gewoon voor de naturel voor net de 2 gram / 100 meer!

:jk: Gewoon lekker genieten :D

Ja, op dit moment wel. We verwachten deze vandaag en anders begin volgende week weer. Zodra deze er weer is, laat ik het direct hier weten!:cool:

Groetjes Ralf

****! En dat net als mijn eerste pot banaan vandaag op is gegaan, Ben erg benieuwd naar de nieuwe stracciatella, Ik hoor dus graag zodra hij weer beschikbaar is!

stracciatella met stukjes chocolade lijkt me lekker door de kwark heen, Of niet ?

****! En dat net als mijn eerste pot banaan vandaag op is gegaan, Ben erg benieuwd naar de nieuwe stracciatella, Ik hoor dus graag zodra hij weer beschikbaar is!

stracciatella met stukjes chocolade lijkt me lekker door de kwark heen, Of niet ?

Is ook heerlijk!:) Vanaf maandagochtend weer direct leverbaar:)

De nieuwe smaak Choco Coco Bounty is echt onwijs lekker, ben helemaaal verkocht..

Laatst bewerkt:
hallo, ik wil eens een totaal nieuwe smaak proberen maar ik ben de hoop een beetje verloren.
In het verleden heb ik banaan, vanille en cookies and cream besteld en ik vond ze alle 3 gewoonweg NIET te drinken. Ik drink ze letterlijk met mijn neus toegeknepen om kotsneigingen te vermijden. Ik vind het gewoon een totaal fake smaakje dat ofwel veel te sterk aanwezig is ofwel er gewoon niet helemaal naar smaakt en erg chemisch is.

Ik drink mijn whey sinds kort altijd samen met mijn Dextrose Professional Fruit Punch smaak dus het mag best zoet, fris en wat fruitig smaken.
Het moet ook wel wat samengaan met mijn ultra fine oats voor 's morgens.
Suggesties?

hallo, ik wil eens een totaal nieuwe smaak proberen maar ik ben de hoop een beetje verloren.
In het verleden heb ik banaan, vanille en cookies and cream besteld en ik vond ze alle 3 gewoonweg NIET te drinken. Ik drink ze letterlijk met mijn neus toegeknepen om kotsneigingen te vermijden. Ik vind het gewoon een totaal fake smaakje dat ofwel veel te sterk aanwezig is ofwel er gewoon niet helemaal naar smaakt en erg chemisch is.

Ik drink mijn whey sinds kort altijd samen met mijn Dextrose Professional Fruit Punch smaak dus het mag best zoet, fris en wat fruitig smaken.
Het moet ook wel wat samengaan met mijn ultra fine oats voor 's morgens.
Suggesties?

ik vind de sweet apple tbh een heel lekkere smaak. is echt heel fris.
gaat ook samen met brinta (heb ik al eens gedaan)
weet wel niett of het smaakt met fruit punch.

voor de rest cool cassis/ framboos/ berry blast, smaakt ook allemaal lekker fris. heb hier ooit eens ergens per smaak review gepost en waarmee je de smaken kunt vergelijken, misschien kun je dat eens checken.

van watermeloen hoor ik ook goede dingen, maar ik heb de nieuwe smaken nog niet geprobeerd, dus kan hier geen uitspraak over doen.

Terug
Naar boven