AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Marsepein zou wel een heeeeeele lekkere worden :)

***White Chocolate***

Whey Perfection White Chocolate is vanaf vandaag direct leverbaar! Het kon wel eens heeeeeeel:D erg druk worden.

Whey Perfection is er dus vanaf nu in 25 heerlijke smaken, ook wel een beetje een mijlpaal.:)

Voor de volledigheid alle smaken nog even op een rijtje:
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Cool Cassis
-Ice Coffee
-Lemon Ice
-Naturel / smaakloos (geen toevoegingen)
-Stracciatella *nieuw*
-Granny's Apple Pie *nieuw*
-Watermelon *nieuw*
-Chocolata Coconut Bounty *nieuw*
-Nutella *nieuw*
-Watermelon *nieuw*
-Strawberry / Kiwi *nieuw*
-Bitterkoekjes Amaretto *nieuw
-White Chocolate *nieuw

Whey Perfection White Chocolate is genieten van elke Shake!
Iedereen is fan van Whey Perfection! Eenmaal aan de Whey Perfection zul je nooit anders mee willen:)

alg_barack_obama_milkshake.jpg

Ik ben benieuwd, ik zal vandaag of morgen ook even een pot bestellen. (eerst ff wachten op m'n Extend die ik bij je besteld heb)
Moet alleen ff goed rond neuzen welke smaak het beste voor mij is, want zelfs van die shakes van M-double-U moet ik al braken op een gegeven moment.
Dus ik zoek een mooi licht en niet te wee-ig smaakje.
Zit te twijfelen tussen Berry Blast, Banana, White Chocolat.

Ps, zit je nu niet op 24 smaken aangezien er 2 keer watermelon tussen staat?

Obama likes the taste of Whey Perfection :roflol:

Ik maak eerst ff mijn Isolaat White chocolate op :thumb:

Ik ben bezig aan een verzameling whey perfection potten van 4.5 kilo. Elk een andere smaak.
Heb er momenteel al 8. Na de pot die ik nu heb koop ik ook White Chocolate, lijkt me zeker lekker.

Dat plaatje van Obama gek!!! :roflol:

Obama likes the taste of Whey Perfection :roflol:

Ik maak eerst ff mijn Isolaat White chocolate op :thumb:
The taste is perfection!! :drink:
Ik ben bezig aan een verzameling whey perfection potten van 4.5 kilo. Elk een andere smaak.
Heb er momenteel al 8. Na de pot die ik nu heb koop ik ook White Chocolate, lijkt me zeker lekker.

Dat plaatje van Obama gek!!! :roflol:
Haha, cool! En wat ben je van plan met die toren? 10 emmers is één gratis doosje variety met alle smaken van mij oke? Op naar de 25 emmers haha:D

Groetjes Ralf

Ik ben benieuwd, ik zal vandaag of morgen ook even een pot bestellen. (eerst ff wachten op m'n Extend die ik bij je besteld heb)
Moet alleen ff goed rond neuzen welke smaak het beste voor mij is, want zelfs van die shakes van M-double-U moet ik al braken op een gegeven moment.
Dus ik zoek een mooi licht en niet te wee-ig smaakje.
Zit te twijfelen tussen Berry Blast, Banana, White Chocolat.

Ps, zit je nu niet op 24 smaken aangezien er 2 keer watermelon tussen staat?

Eigenlijk elke keuze is 100% genieten:)

Berry Blast - is heerlijk fris
Banaan - de meest verkochte smaak, kan niet missen en altijd heerlijk
White Chocolate - onze nieuwe topper!

Met Banaan zit je altijd goed, de Berry en White Choco zijn misschien meer specifieke smaken naar persoonlijke voorkeur.

Smaken: klopt:D Dank je!

Zit er al progressie in de whey met stevia? kreeg vandaag bij de supermarkt een sample van Purevia ( zoetstof op stevia basis ) en dit was erg lekker!

echt een goeie smaak voor weinig geld. eergistere kwam er een pakketje met whey voor de deur (ik heb de smaken cappuccino en cream cookies). Mijn vader en ik schokken ons dood dat er zoveel in een doos zat. Ik vind dit een goeie aanvulling op het eetschema!

Ga zo door.

echt een goeie smaak voor weinig geld. eergistere kwam er een pakketje met whey voor de deur (ik heb de smaken cappuccino en cream cookies). Mijn vader en ik schokken ons dood dat er zoveel in een doos zat. Ik vind dit een goeie aanvulling op het eetschema!

Ga zo door.

doen we zeker. Dank je, voor het compliment:)

De Whey Perfection White Chocolate vliegt er aardig uit.:) Ze klagen allemaal in het magazijn dat het te druk is!!:D

White Chocolade, besteld! Ik ben benieuwd of deze bevalt.. ;)

Heb hem vandaag ook besteld, de White Chocolate. Ben benieuwd of deze nóg lekkerder is dan Cookies & Cream.

White Chocolade, besteld! Ik ben benieuwd of deze bevalt.. ;)

Dank je, voor de order. Iedereen is helemaal gek van de White Chocolate ! Traktatie:zuip: De eerste reacties op het forum hier zullen ook wel snel komen. Onvoorstelbaar zoveel bestellingen Whey Perfection weer vandaag!:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 20:46 ----------

Heb hem vandaag ook besteld, de White Chocolate. Ben benieuwd of deze nóg lekkerder is dan Cookies & Cream.

White Chocolate is onvoorstelbaar lekker. Cookies is ook erg goed trouwens. Zal denk ik een beetje persoonlijk zijn.:) Ik had zelf trouwens vandaag nog een shake Ice Coffee, WOW!! We hebben teveel lekkere smaken:D

Eigenlijk elke keuze is 100% genieten:)

Berry Blast - is heerlijk fris
Banaan - de meest verkochte smaak, kan niet missen en altijd heerlijk
White Chocolate - onze nieuwe topper!

Met Banaan zit je altijd goed, de Berry en White Choco zijn misschien meer specifieke smaken naar persoonlijke voorkeur.

Smaken: klopt:D Dank je!

Okeee, ik ga er over na denken en zal maandag bestellen dan!

Had trouwens een zakje choco cassein perfection bij me bestelling kado gekregen.
Die was ECHT lekker, niet te vergelijken met welke shake dan ook.

De meeste eiwitten zijn vies, en er zit een smaakje bij om de vieze smaak te maskeren.
Wat altijd resulteerd in een vieze shake met een smaakje

Maar die eiwitten van jullie zijn volgens mij gewoon neutraal en lekker, waardoor elke smaak gewoon goed smaakt.

Weet je wel zeker dat er 90procent eiwitten in zit? :D

Kwam terug van een zware training, staat de TNT voor de deur met m'n White Chocolate Whey. Supertoevallig.. meteen die doos opengemaakt, ton opengedraaid en een shakie geproduceerd. Man, man wat een lekker spul! Dacht dat het niet lekkerder kon dan Cookies & Cream maar ik heb een nieuwe nummer 1. Volgende wordt Ice Coffee, hoor daar goede verhalen over en ben daar ook erg benieuwd naar.

Kwam terug van een zware training, staat de TNT voor de deur met m'n White Chocolate Whey. Supertoevallig.. meteen die doos opengemaakt, ton opengedraaid en een shakie geproduceerd. Man, man wat een lekker spul! Dacht dat het niet lekkerder kon dan Cookies & Cream maar ik heb een nieuwe nummer 1. Volgende wordt Ice Coffee, hoor daar goede verhalen over en ben daar ook erg benieuwd naar.

Is het echt te vergelijken met witte chocolade?
Want nutella en dergelijke vond ik net wat minder..

Terug
Naar boven