XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

De Whey Perfection kun je erg goed en voor alles gebruiken. Zelf heb ik wel eens hiervan (Whey Perfection brownies) gemaakt, heerlijk en het vult goed! Sinds we de Whey en Oats introduceert hebben vliegen de oats eruit. Ideaal voor een snel, voedzaam en goed ontbijt. Wat ook prima met brinta lukt en je nogsteeds de WHey perfection smaak ervaart, heerlijk! :zuip: We zijn druk bezig om de prijs nog scherper te maken, zodat je bij ons altijd de beste keuze Whey + Oats hebt! :thumbs:

Groetjes Ralf

White chocolate heeft bij mij de cappucino van de troon gestoten . 2 scoops whey samen met 4 scoops oats is delicious! ( ;) )

Laatst bewerkt:
Vind de oats beter dan brinta, omgerekend kost het hetzelfde alleen het levert niet een smerige gore drab die zich blijft uitzetten in je shakebeker :D

Bestelling net de deur uit , morgen ook maar aan de White Choclate :)

Vind de oats beter dan brinta, omgerekend kost het hetzelfde alleen het levert niet een smerige gore drab die zich blijft uitzetten in je shakebeker :D
Haha, zo is het maar net. Gelukkig zuigt de oats niet alle vocht uit je overheerlijke Whey Perfection shake :zuip:
Bestelling net de deur uit , morgen ook maar aan de White Choclate :)
Bedankt voor je order. Deze heb je zaterdag! :thumbs:

Groetjes Ralf

Na al deze mooie reacties ga ik ook maar eens de white chocolate bestellen denk ik :D of misschien de variety pack.. urghh ze zijn allemaal toch zo lekkkker :p

Na al deze mooie reacties ga ik ook maar eens de white chocolate bestellen denk ik :D of misschien de variety pack.. urghh ze zijn allemaal toch zo lekkkker :p

Met White Choco zit je goed!:zuip: Een Variety Pack blijft handig om je favoriete smaken te bepalen. Die vliegen eruit!:)

Heeft iemand al de white choco in whey en cassein geprobeerd? Wil de deal van de week pakken dus moet ik 2 smaken kiezen. Na het proeven van de cookies and cream wist ik meteen dat ik hem moest bestellen maar twijfel nu ook voor de white choco... Zat zelf te denken aan cookies and cream als whey en dan de white choco als casseine, maar dus niet zeker of de white choco in cassein nog wel lekker is..

Heeft iemand al de white choco in whey en cassein geprobeerd? Wil de deal van de week pakken dus moet ik 2 smaken kiezen. Na het proeven van de cookies and cream wist ik meteen dat ik hem moest bestellen maar twijfel nu ook voor de white choco... Zat zelf te denken aan cookies and cream als whey en dan de white choco als casseine, maar dus niet zeker of de white choco in cassein nog wel lekker is..
De White Choco als casein is ook erg lekker. Doordat de structuur iets dikker is en voller van smaak heb je een hele andere beleving. ;)

Groetjes Ralf

vandaag bitterkoekjes amaretto geprobeerd mmmm heerlijk! wordt waarschijnlijk mijn nieuwe whey voor sochtends met mijn havermout. straciatella was ook lekker.

de fruitsmaken zijn ook allemaal lekker. kan je niet mis mee doen imo.

vandaag bitterkoekjes amaretto geprobeerd mmmm heerlijk! wordt waarschijnlijk mijn nieuwe whey voor sochtends met mijn havermout. straciatella was ook lekker.

de fruitsmaken zijn ook allemaal lekker. kan je niet mis mee doen imo.

Dank je!!! De Bitterkoekjes is inderdaad een smaak die je ook een keer MOET proberen:) Heerlijk:)

Whey en Micellar samen in 1 shake is echt perfect! Ik doe zelf eigenlijk niet anders. Je krijgt een heerlijke structuur/ lekkere volle shake. Je kunt per tijdstip ook steeds de verhouding bepalen, dat is handig.:) Qua smaak is het persoonlijk wat je lekker vindt combineren. Vanilla met white Choco vind ik zelf lekker combineren:)

Protein Perfection Stack
Vanochtend ontvangen. Erg lekker en een goede combinatie. Vind het combineren ervan zelfs beter en efficienter dan los. Heerlijk en goed van smaak. Die casein, wat is die luchtig zeg hmm:zuip:

white choco = sensatie :)

Ik gebruik whey perfection nu ook al een tijdje en ben er heel erg tevreden over!!
Klont absoluut niet en smaak is meer dan perfect.
Ik gebruik wel in plaats van water,melk en neem met 300ml melk 2 scoops whey perfection.
In de ochtend neem ik hetzelfde alleen met 2 eetlepels brinta,en voor en na mijn training neem ik ook een shake.
Ik heb de smaak vanille en ben er echt zeer tevreden over,voor mij op nr1

De whey is echt heerlijk. Ik ga denk ik nog white chocolate bestellen! Het enige probleem is dat ik nog zo'n 300 gram over hem van andere whey die eerst op moet.:(

Terug
Naar boven