Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Goeie, :D
Had alleen misschien eerst de variety pack in de aanbieding gedaan. (zodat mensen kunnen proeven/kiezen) en vervolgens pas de grote perfection eringeknald.

Aan de andere kant, als mensen nu een pot whey halen kunnen ze gelijk voor een spotprijs meer proeven voor de volgende keus/als ze twijfelen over afwisseling.

Ja, leuk toch. Zo kun je mooi de smaken testen!:)

Whey Perfection Superactie:)

734.gif

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 16:09 ----------

Mooi voor vanmiddag.
Ik geef dan een presentatie aan wat nieuwelingen met als eindpunt om dit product te kopen.
Met deze aanbieding kunnen ze naast hun prioriteit smaak ook nog kiezen uit andere opties voor later. Helemaal toppie :thumbs:

Super!!!! Dank je! Waarderen we zeker:)

Laatst bewerkt:
ik zou wel 2,5lb verpakkingen waarderen. om dan toch zo veel mogelijk van smaak te verwisselen.

Ik denk dat ze een contract met tnt hebben, waardoor het niet echt uitmaakt hoeveel ze verzenden.. waarschijnlijk iets met een maandelijks bedrag of.. Not sure though..

Coconut chocolat bounty smaak verreweg t beste.
Zit cocos en chocola smaak in, en dat gaat gewoon hetbeste met een melk/eiwit product samen.

Als je twijfelt over een smaak, koop eerst zo een viaritypack. Of bedenk hoe een bepaalde smaak samen zou gaan met melk.
Bijv: hou zou je watermeloen met melk vinden smaken? Of hoe zou je aardbei met melk smaken? Of chocola met melk.

Geen zin om antwoord te geven? :D

Jawel, ik snap wel wat je aangeeft maar dit is momenteel echt het uiterste wat wel willen/kunnen geven. Het is geen kwestie van onwil, we kunnen momenteel niet verder zakken met de prijs:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 19:51 ----------

Ik denk dat ze een contract met tnt hebben, waardoor het niet echt uitmaakt hoeveel ze verzenden.. waarschijnlijk iets met een maandelijks bedrag of.. Not sure though..

Gaat per pakket en gewicht:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 19:52 ----------

Dank je! We zijn er maar weer druk mee!:)

Whey Perfection Superactie!

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 19:53 ----------

Coconut chocolat bounty smaak verreweg t beste.
Zit cocos en chocola smaak in, en dat gaat gewoon hetbeste met een melk/eiwit product samen.

Als je twijfelt over een smaak, koop eerst zo een viaritypack. Of bedenk hoe een bepaalde smaak samen zou gaan met melk.
Bijv: hou zou je watermeloen met melk vinden smaken? Of hoe zou je aardbei met melk smaken? Of chocola met melk.

Chocolate Coconut Bounty is inderdaad heerlijk. dank je:) Met de nieuwe Superactie kun je helemaal alle smaken voordelig proberen!!

Degene die 4,5kg emmers bestellen hebben nooit voordeel als het om Whey gaat.
Waardeloze actie voormij.

4.5 kg = 55€ / 2 = 27.5€ voor 2.2 kg.
+10€ voor varietypack = 37.5€

Nemen jullie dan meer winstmarge op de 2.2 kg? (lijkt me dom).

jullie oats met cream en coockies whey moet zwaaar verboden worden!!!
Das net als euuu.... ik weet t ff niet, maar het is in ieder geval zo schandalig lekker,
dat je niet kan stoppen met eten!!!
Je blijft maar door eten totdat je op 300gr oats zit en 100gr whey.
En dan lig je schuin op de bank niet kunnen bewegen, en voel je je als een klein kind die de hele pot snoep op gegeten heb.
En ik overdrijf nu niet! :D

Bulken is nog nooit zo makkelijk en lekker geweest.

Het proeft een beetje naar dat restand van die taart mix die je met je vinger uit die mix bak mocht likken!

Jammer, toch bedankt voor het antwoord.:)

ok:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 21:24 ----------

jullie oats met cream en coockies whey moet zwaaar verboden worden!!!
Das net als euuu.... ik weet t ff niet, maar het is in ieder geval zo schandalig lekker,
dat je niet kan stoppen met eten!!!
Je blijft maar door eten totdat je op 300gr oats zit en 100gr whey.
En dan lig je schuin op de bank niet kunnen bewegen, en voel je je als een klein kind die de hele pot snoep op gegeten heb.

En ik overdrijf nu niet! :D

Bulken is nog nooit zo makkelijk en lekker geweest.

Het proeft een beetje naar dat restand van die taart mix die je met je vinger uit die mix bak mocht likken!

Haha:D Mooi omschreven, dank je voor de complimenten!:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 21:24 ----------

Degene die 4,5kg emmers bestellen hebben nooit voordeel als het om Whey gaat.
Waardeloze actie voormij.

4.5 kg = 55€ / 2 = 27.5€ voor 2.2 kg.
+10€ voor varietypack = 37.5€

Nemen jullie dan meer winstmarge op de 2.2 kg? (lijkt me dom).

Ik ga morgenochtend in overleg:)

[Link niet meer beschikbaar]​

Ik zie bijna 83 pagina's over de heerlijk smaak, maar is iedereen ook enthousiast over de werking ervan en zichtbare resultaten?

Ik zie bijna 83 pagina's over de heerlijk smaak, maar is iedereen ook enthousiast over de werking ervan en zichtbare resultaten?

Het is geen wonder middel, slechts een aanvulling op je dagelijkse hoeveelheid eiwitten.
Dit product helpt je dat te bereiken, dus gegarandeerd dat het effect heeft. En dat zal je terug zien in de spiegel. :cool:

---------- Post added 23 May 2012 at 11:50 ----------

En dan heb ik het niet eens over de aminozuren die erin zitten die goed helpen met het herstellen van je spieren.

Gisteren mijn pot White Chocolate binnen gekregen. Damn wat is die lekker zeg! Heeeerlijk romige smaak en het proeft ook daadwerkelijk na witte chocolade. Dusssss, als je ervan baalt dat je geen chocolade meer mag eten aangezien je in een cut zit of iets dergelijks zou ik deze shake aanraden!

Ik kan eigenlijk niet zo snel vinden wanneer je nou Whey Perfection, en wanneer je Isolaat Perfection wilt hebben? Ze zijn allebei "de beste". Kan iemand mij dat uitleggen? En waar komen die koolhydraten en vetten die in Whey Perfection zitten nou eigenlijk vandaan? Er zit toch een behoorlijk verschil in het percentage eiwitten per 100 gram.

Gisteren mijn pot White Chocolate binnen gekregen. Damn wat is die lekker zeg! Heeeerlijk romige smaak en het proeft ook daadwerkelijk na witte chocolade. Dusssss, als je ervan baalt dat je geen chocolade meer mag eten aangezien je in een cut zit of iets dergelijks zou ik deze shake aanraden!

Dank je, voor het compliment! Eenmaal aan de Whey Perfection....:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 14:40 ----------

Ik kan eigenlijk niet zo snel vinden wanneer je nou Whey Perfection, en wanneer je Isolaat Perfection wilt hebben? Ze zijn allebei "de beste". Kan iemand mij dat uitleggen? En waar komen die koolhydraten en vetten die in Whey Perfection zitten nou eigenlijk vandaan? Er zit toch een behoorlijk verschil in het percentage eiwitten per 100 gram.

Whey Perfection is de beste koop. In verhouding het meeste eiwitten voor je geld, topkwaliteit van Volactive en ook de lekkerste smaken.:) Isolaat bevat weliswaar nog iets meer eiwit per 100gr, je betaalt echter in verhouding wel meer per gram eiwit.

Heeft iemand al de White chocolate in combinatie met brinta geprobeerd? Mijn perfection is inmiddels ALWEER op haha.

Okay, ik ben al lang een lurker hier maar moest nu toch iets posten.

Heb laatst een pot whey perfection Stracciatella besteld. Ik dronk hiervoor al een tijdje de cappuccino en die was al erg goed. Maar deze slaat echt alles.

Het lijkt gewoon alsof je echt gesmolten stracciatella ijs aan het drinken bent.
Dit ook het eerste eiwitsupplement wat ik heb genomen dat je werkelijk voor de gek kan houden, die werkelijk smaakt alsof het bereid is met een hoop echte suiker en vet, zelfs als je het mixt met magere melk.
Ik zit nu in de cut en dat is echt een geschenk. Normaal neem ik weleens een shake als toetje om toch een zoetje te hebben maar ze hebben - hoe lekker ze ook zijn - altijd iets neps, je weet en merkt gewoon dat er niet in zit (qua macros) wat de smaak je wil vertellen. Dit zorgt dat het nooit echt satisfying is zoals iets dat wel vet en suiker bevat.
Goed dit is helemaal anders met deze shake, voor het eerst lijkt het gewoon alsof ik werkelijk stracciatella ijs naar binnen aan het slurpen ben.

Top!

Terug
Naar boven