XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik ben bang dat dat het is inderdaad. Wellicht probeer ik de Isolaat van B&F een keer :)

Ja, absoluut een aanrader. Dank je:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 08:02 ----------

Dacht dat er echt geen 1 smaak die in de variety pack zat lekker was met water, totdat ik mijn laatste sachet daarstraks opdronk, ice coffee :zuip:

Ice Coffee doet het goed inderdaad!:) Ik vond zelf alle fruitsmaken (Berry, Frambozen, Cool Cassis, Banaan) ook erg lekker in water:)

Ja, absoluut een aanrader. Dank je:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 08:02 ----------

Ice Coffee doet het goed inderdaad!:) Ik vond zelf alle fruitsmaken (Berry, Frambozen, Cool Cassis, Banaan) ook erg lekker in water:)

Neem je dat zo mee het zwembad in dan?:)

Maar ben het wel eens met je qua smaken. Zit geen tegenvaller bij vind ik.

Fruitsmaken drink ik met alle plezier met water.
Andere smaken als Cookies and Cream gebruik ik dan eerder in mijn kwark of maak ik gewoon 'ijs' van. Soooo good.
Ik kan niet wachten op de speculaas smaak, huge fan!
Misschien kunnen jullie ook bepaalde smaken/ideeën van Optimum Gold Whey overnemen? Zoals Caramel Toffee Fudge, Cake Batter etc. :)

Fruitsmaken drink ik met alle plezier met water.
Andere smaken als Cookies and Cream gebruik ik dan eerder in mijn kwark of maak ik gewoon 'ijs' van. Soooo good.
Ik kan niet wachten op de speculaas smaak, huge fan!
Misschien kunnen jullie ook bepaalde smaken/ideeën van Optimum Gold Whey overnemen? Zoals Caramel Toffee Fudge, Cake Batter etc. :)
Bedankt voor je reactie! :thumbs: We zijn wel bezig met nieuwe smaken, ik noteer hem even! :)

Ralf

Hoorde zoveel goeie verhalen over deze whey, nu net een proefzakkie opgedronken en vond hem echt zeer lekker. Het was de smaak white chocolate niet echt mijn type smaak maar hij was wel echt lekker weg te drinken, zo op :D als me deze smaak al bevalt zullen aardbei,banaan,vanille echt over de top moeten zijn, de shake was romig maar niet TE ik vond hem precies goed en zal binnenkort een pot bestellen alleen der zijn nu zoveel smaken dat ik niet weet welke ik moet kiezen :P denk maar variety pack bestellen, zal morgen de isolaat proberen om een keuze te maken tussen deze en de isolaat :D

Hoorde zoveel goeie verhalen over deze whey, nu net een proefzakkie opgedronken en vond hem echt zeer lekker. Het was de smaak white chocolate niet echt mijn type smaak maar hij was wel echt lekker weg te drinken, zo op :D als me deze smaak al bevalt zullen aardbei,banaan,vanille echt over de top moeten zijn, de shake was romig maar niet TE ik vond hem precies goed en zal binnenkort een pot bestellen alleen der zijn nu zoveel smaken dat ik niet weet welke ik moet kiezen :P denk maar variety pack bestellen, zal morgen de isolaat proberen om een keuze te maken tussen deze en de isolaat :D

Dank je, voor de complimenten!:) Welke smaak je ook zult kiezen, deze zal je 100% bevallen.:) Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit anders meer:)

Tientallen pagina's en iedereen praat alleen over white chocolate. :eek:

Iemand enig idee hoe de normale chocolate is? Ik ik heb het nodig voor pre-workout... ben zat van havermout met alleen halfvolle melk. Vraag me toch af hoe het zou smaken als ik daar een schepje chocolate whey poeder bij doe.

De brown chocolate is helemaal prima

Lemon ice,Berry Blast en af en toe een variety pack om andere smaken te proberen ;)

Smaken zijn echt grandioos.....smaken verschillen natuurlijk maar voor een ieder is er wat wils....

Vind ze echt alemaal heerlijk, net nog eentje op strawberry met verse aardbeitjes erbij hmm

Profiteer van onze geweldige acties! Je kunt op het moment bij elke bestelling vanaf 30,00 euro kiezen voor een Gratis MuscleMag Magazine, 188 pagina's dik EN een gratis Shaker Pro twv 9,90 euro!!! Onze Kado's voor jou! Profiteer snel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****direct profiteren van deze actie****

Ben enorm tevreden over deze eiwitshake. Heb inmiddels al 4 potten op. Vandaag nog even een nieuwe bestellen voor 22u. Twijfel alleen om de smaak. Heb nu aardbei banaan berry blast en cocos gehad. Iemand aanraders?

Bij mijn vorige bestelling had ik trouwens een shaker pro gehad. Maar deze lekt aan alle kanten, hebben meer mensen dit?

Ben enorm tevreden over deze eiwitshake. Heb inmiddels al 4 potten op. Vandaag nog even een nieuwe bestellen voor 22u. Twijfel alleen om de smaak. Heb nu aardbei banaan berry blast en cocos gehad. Iemand aanraders?

Bij mijn vorige bestelling had ik trouwens een shaker pro gehad. Maar deze lekt aan alle kanten, hebben meer mensen dit?
Bedankt voor je complimenten. Lekker, goed, gezond en bevorderd enorm je herstel! Mijn voorkeuren hebben Cookies en Cream, framboos en cool cassis. Misschien iets voor jou?

Wat betreft de shakebekers, we hebben nu nieuwe. Die hebben dat probleem niet meer. De oude zaten af en toe een paar slechte bij. Ik ben bang dat jij daar ook 1 van had..:rolleyes:
Ralf

Heb inmiddels de Cool cassis besteld, ben benieuwd naar de smaak! Een vriend heeft cookies en cream genomen dus kan ik bij hem mooi even naar die smaak proeven.

Mochten er nog extra proefzakjes van Whey Perfection over zijn, ze zijn welkom. Vind het veel makkelijker meenemen voor onderweg(school,werk,vriendin).
Uw referentienummer is: C534454

Laatst bewerkt:
Heb inmiddels de Cool cassis besteld, ben benieuwd naar de smaak! Een vriend heeft cookies en cream genomen dus kan ik bij hem mooi even naar die smaak proeven.

Mochten er nog extra proefzakjes van Whey Perfection over zijn, ze zijn welkom. Vind het veel makkelijker meenemen voor onderweg(school,werk,vriendin).
Uw referentienummer is: C534454
Bedankt voor je order. Waarschijnlijk is deze al netjes verwerkt, maar ik weet zeker dat de Whey Perfection je goed gaat bevallen. Cool Cassis en Frambroos zijn samen mijn favoriete smaken. Kwa smaak, zuiverheid, oplosbaar en prijs verreweg het beste product in de markt.

Ralf

We krijgen over 5-6 weken in ieder geval de volgende nieuwe smaken::)

Chocolate Caramel
Speculaas

Op jullie verzoek:)

Terug
Naar boven