XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Zucht, ga hier zelfs niet meer op reageren, altijd die mensen die in de aanval gaan als je iets zegt tegen hen.
Jij ging in de aanval, ik probeerde louter maar te 'helpen' (lees waarschuwen) met te zeggen wat ik gelezen heb in een ander topic :)

Profiteer er nog even van::)

We hebben deze week weer bij elke bestelling
Whey Perfection (elke bestelling boven de 30 euro) een gratis 188 pagina's dik MuscleMag en een gratis shaker Pro twv 9,90 euro:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm verleidelijk aanbod.Ik gebruik het best vaak als lekker tussendoortje

Ik heb laatst Cappucino genomen en ik moet zeggen dat deze meteen in mijn top3 van smaken zit.

Inderdaad die gedachte heb ik ook vaak.Veel shake bekers van B&F overal

Je komt onze shakers in elke sportschool in Belgie en Nederland tegen. Dat is echt mooi om te zien:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 20:17 ----------

Ik heb laatst Cappucino genomen en ik moet zeggen dat deze meteen in mijn top3 van smaken zit.

Dank je, voor het compliment!:) Eenmaal aan de Whey Perfection...:)

Ik heb een week terug Cookies and Cream gehaald. Het lost heel goed op and heeft echt een goeie smaak. Ik geef het een 8.5. Ik denk dat framboos, berry blast, en cassis lekkerder zijn. Als mijn cookies en cream op is ga ik die setje met al die smaken kopen en dan zie ik wel welke het lekkerste is. Ik weet wel al dat Body en fit shop de beste Whey verkoopt.

Ik heb een week terug Cookies and Cream gehaald. Het lost heel goed op and heeft echt een goeie smaak. Ik geef het een 8.5. Ik denk dat framboos, berry blast, en cassis lekkerder zijn. Als mijn cookies en cream op is ga ik die setje met al die smaken kopen en dan zie ik wel welke het lekkerste is. Ik weet wel al dat Body en fit shop de beste Whey verkoopt.

:thumb:Dat zijn mooie complimenten! Dank je:)

Heerlijke smaken. Ik heb Berry Blast, Watermeloen gehad en ik zit nu aan White Chocolate. Gewoon perfecte imitatie. Maar ik heb een vraagje. Zijn de K-E-Vet gehaltes bij elke smaak hetzelfde of heb je als je voor meer eiwit gaat meer profijt aan de natural smaak (of een ander smaak met minder koolhydraten, zo ja welke? :D) ?

Heerlijke smaken. Ik heb Berry Blast, Watermeloen gehad en ik zit nu aan White Chocolate. Gewoon perfecte imitatie. Maar ik heb een vraagje. Zijn de K-E-Vet gehaltes bij elke smaak hetzelfde of heb je als je voor meer eiwit gaat meer profijt aan de natural smaak (of een ander smaak met minder koolhydraten, zo ja welke? :D) ?

naturel maakt wel iets verschil maar daar zou ik persoonlijk de lekkere smaken niet voor willen missen.:) Tussen de smaken zit verder weinig verschil.:)

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 16:20 ----------

Smaken zijn allemaal dezelfde verhoudingen, echter zit de naturel versie nog lager in KH en iets hoger in eiwitten;)

Eldert

naturel maakt wel iets verschil maar daar zou ik persoonlijk de lekkere smaken niet voor willen missen.:) Tussen de smaken zit verder weinig verschil.:)

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 16:

Smaken zijn allemaal dezelfde verhoudingen, echter zit de naturel versie nog lager in KH en iets hoger in eiwitten;)

Eldert

Dankje! Smaak is inderdaad ook belangrijk!

Vanaf morgen begin voorbereiding flex cup helaas geen whey perfection meer.

Sunny peace

Home-made ice cream!!!

Recept:
1 dosering Sunny peach
4 stuks necatarina's of perziken (in partjes gesneden) + leg ze de dag ervoor gesneden in de vriezer in een zakje.
250ml koud water

Hoe te maken:
doe 250ml koud water in een (krachtige) blender
doe de helft van de perziken/nectarina's ook in de blender.
zet blender aan, zodat de perziken (grof) gehakt worden.
doe de scoup whey perfection erbij
voeg de andere helft v/d perziken erbij
blender tot het een smoothie/ ice cream is.

lepelen maar! simpel. snel. lekker , super gezond en ideaal als post workout.

Uiteraard kan je dit ook doen met banaan, aarbei, bessen etc etc... verschillende smaken.

PS: je lepel moet rechtop kunnen staan :D

Sunny peace

Home-made ice cream!!!

Recept:
1 dosering Sunny peach
4 stuks necatarina's of perziken (in partjes gesneden) + leg ze de dag ervoor gesneden in de vriezer in een zakje.
250ml koud water

Hoe te maken:
doe 250ml koud water in een (krachtige) blender
doe de helft van de perziken/nectarina's ook in de blender.
zet blender aan, zodat de perziken (grof) gehakt worden.
doe de scoup whey perfection erbij
voeg de andere helft v/d perziken erbij
blender tot het een smoothie/ ice cream is.

lepelen maar! simpel. snel. lekker , super gezond en ideaal als post workout.

Uiteraard kan je dit ook doen met banaan, aarbei, bessen etc etc... verschillende smaken.

PS: je lepel moet rechtop kunnen staan :D

:meal:

Eerste dag voorbereiding super heb ook een lekker dieet.En de Isolaat is echt wel een treat tussen door hmm

Dat klopt dat maakt het makkelijker.

Terug
Naar boven