AndroidHealthClinic

whey perfection vanille

Bezoekers in dit topic

Riko

Cool Novice
Lid geworden
9 jan 2011
Berichten
129
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
hallo allemaal!

ik heb vandaag me 1e Whey-eiwitten pot gekocht,


ik ben bij de Body en Fit shop geweest in Amersfoort, daar heb ik de:

Whey Perfection Vanille gekocht.

wat vinden jullier daar van? iemand ervaring met deze wheyshake? en is het een goede?
 
ik vind hem erg lekker
 
aha oke!

want ik rook wel ff de lucht van de whey die er in zat.. en toen dacht ik wel van: hmm zal hij wel een duidelijke smaak hebben?

maar jij vind hem wel lekker dus...


ik heb de 2270GR voor 30 euro!

vind het erg goedkoop!
 
jep is goedkoop. Hij ruikt inderdaad moah. Maar qua smaak vind ik het lijken op een milkshake:). Met melk moet je hem drinken, dan is die erg lekker.
 
Ik vind de Sunny Peach en de Sweet Apple echt supergoed van de Whey Perfection. Heet niet voor niets zo he, haha, Perfect, zelfs tot het laatste en belangrijskte detail. De heerlijke smaak, Framboos is ook zeker een aanrader als je er van houd. Heerlijk
 
hallo allemaal!

ik heb vandaag me 1e Whey-eiwitten pot gekocht,


ik ben bij de Body en Fit shop geweest in Amersfoort, daar heb ik de:

Whey Perfection Vanille gekocht.

wat vinden jullier daar van? iemand ervaring met deze wheyshake? en is het een goede?

Ik had de 1e keer dat ik hem kocht een paar soorten geprobeerd ( aardbei, choco, banaan, vanille en nog wat )

Ik moet zegen dat ik van alle smaken de vanille wel het lekkerst vind. de aardbei vond ik ook erg lekker.
 
net voor het eerst een shake genomen met Halvolle melk.

en zeeerrr lekker!
lekker zoet en duidelijke smaak!

eerst wilde ik cappuchino nemen maar in de winkel hadden ze alleen nog aardbei, chocolade, cookies en cream en Vanille, dus koos ik voor vanille.


toch blijf ik het raar vinden hoe mega laag de prijs is voor 2270Gram.

terwijl de Nectar-whey cappuchino 1200 Gram ofzo ook voor 30 euro was. dus 1000 gram minder voor dezelfde prijs.
dat was makkelijk een keuze maken tussen die 2 voor mij.
 
net voor het eerst een shake genomen met Halvolle melk.

en zeeerrr lekker!
lekker zoet en duidelijke smaak!

eerst wilde ik cappuchino nemen maar in de winkel hadden ze alleen nog aardbei, chocolade, cookies en cream en Vanille, dus koos ik voor vanille.


toch blijf ik het raar vinden hoe mega laag de prijs is voor 2270Gram.

terwijl de Nectar-whey cappuchino 1200 Gram ofzo ook voor 30 euro was. dus 1000 gram minder voor dezelfde prijs.
dat was makkelijk een keuze maken tussen die 2 voor mij.
Whey perfection = whey die voor het grootste deel uit whey concentraat bestaat
Nectar-whey = alle whey in nectar is whey isolaat

Het is niet zo dat whey = whey is. Er zijn verschillen in opnamesnelheid, zuiverheid, eiwit-koolhydraat-vetgehalte.
Gebruik maar de zoekfunctie om het verschil te kennen, dan zie je ook waar het prijsverschil van komt. Het merk syntrax is ook een stuk duurder dan body&fit.
 
Laatst bewerkt:
Whey perfection = whey die voor het grootste deel uit whey concentraat bestaat
Nectar-whey = alle whey in nectar is whey isolaat

Het is niet zo dat whey = whey is. Er zijn verschillen in opnamesnelheid, zuiverheid, eiwit-koolhydraat-vetgehakt.
Gebruik maar de zoekfunctie om het verschil te kennen, dan zie je ook waar het prijsverschil van komt. Het merk syntrax is ook een stuk duurder dan body&fit.

Dit dus :D
Hmm online vind ik wel de pot van 2,270 kg niet? :p
 
Heb hier thuis 4,5 kilo whey perfection vanille staan.
Erg lekker, zelfs met water is het goed te drinken! ;)
 
zit meteen ramvol na die shake.... heb liever iets lichter zoals dymatize elite whey
 
Back
Naar boven