critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muhammed Ali en TS zijn denk ik nog wel iets anders hoor.

!Enig idee hoeveel energie dat vergt als je bokst? Alleen een eiwitshake na je training heb je niet genoeg aan. Eiwit-shakes zijn sowieso overrated. Je hebt dat spul heel niet nodig.
En Melvin Manhoef heeft wel iets meer genomen dan alleen eiwitshakes![]()

Ik zeg ook niet dat je daarna NIKS meer moet vreten, dat maak jij er van. Maar na de training zou ik als eerst de genoemde voedingsupplementen tot me nemen. Wat je daarna neemt moet iedereen voor zichzelf weten..
Eiwitten zijn wel degelijk nodig voor een vechtsporter. Alsof boksers alleen op koolhydraten leven..![]()
Boksers leven op volledige maaltijden niet op eiwit-shakes
Monsterredenatie. Monsterredenatie.
Sowieso moet je goed eten, of je nu whey gebruikt of niet. En aangezien je training soms een maaltijd in beslag kan nemen, is een whey shake best wel op zijn plaats. Het is niet noodzakelijk, maar het kan helpen. Al die cardio kost nl. ook heel wat eiwitjes soms. En zonder eiwitten zijn jouw spieren niks.
Heb je het gevoel dat je genoeg eiwitten krijgt in de dag? Geen whey nodig dan. Kies dan voor dextrose direct na de training.
Of kies voor BCAA's voor een beter herstel, als je trainingen echt hard zijn.
Vergeet ook niet dat whey 'cleane' eiwitten zijn. Op die manier behoudt je je spiermassa zo goed mogelijk na zo veel cardio.
Maar je ziet maar zelf wat je doet.

Dan kunnen BDers het dus ook.Whey shake is geen voeding
Als hij veel vrat in z'n toptijd dan kon hij het toch ook uit z'n voeding halen![]()

Boksers leven op volledige maaltijden niet op eiwit-shakes

je kan een snel opneembaare eiwit shake proberen in combinatie met wat dextrose... Bokstrainingen zijn veel zwaarder dan gewoon gaan fitnessen heb ook ooit gebokst... dus waarom zou je geen shake na je training gebruiken als je dat wel bij fitnesse deed....
Dat is bullshit. 
Je gebruikt ze alleen op een andere manier.