AndroidHealthClinic

Review Whey-Shake - Revolutions

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey-Shake

Hoe zouden we het beste de Whey-Shake van Revolutions kunnen omschrijven?
Een vrij gemakkelijke keuze eigenlijk?
Er komen twee woorden in ons op?

Kwaliteit
SupersmaakVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar maanden geleden mee begonnen en nog steeds mee bezig.Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb de Strawberry Cream en de Milk Chocolate geprobeerd en deze zijn verukkelijk!Welke dosis heb je gebruikt? Hangt van dag tot dag af. 1 a 2 scoops voor of na de training of beide.Waar heb je het supplement gekocht? Al in meerdere winkelsWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? tussen de 45 en 50 €Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Smaakt heerlijkMijn review:
Ik kan hierover kort zijn:

Voordeel:
Mengt goed
Smaakt goed
Goede prijs

Nadeel:
Zitten redelijk veel suikers en vetten in.
Hangt dus af van persoon tot persoon als je je hier aan stoort.

Voedingswaarde
Grootte dosering: 1 Maatschep (30 g)
Aantal doseringen per verpakking : 75
Hoeveelheid per dosering % ADH*
Caloriën 117
Caloriën uit vetten 17
Vet 1.9 g
Waarvan verzadigd 0 g
Cholesterol 30 mg
Koolhydraten 4.1 g
Waarvan vezels 0 g
Waarvan suikers 4.1 g
Eiwit 21 g

*ADH waarden gebaseerd op een 2000 kcal dieet

Beverly UMP cookies and cream!!!

Cocos is ook niet verkeerd :D

Heb m ook pas, aardbei, idd erg lekker:D ! Net een echt milkshake...uitkijken dat ik er niet teveel van drink haha.
Zelfs met water is ie goed te drinken, ik krijg de meeste shakes met water niet weg....deze wel.Een echt aanrader dus:thumbs:

Hijs wel erg zoet hoor.. Hij wordt behoorlijk kunstmatig gezoet..

Is er toevallig een winkel in de omgeving van rotterdam die ze verkoopt?

nee gewoon op internet bij b&F shop

Nou ik heb voor de gein nu Muscletech Nitro-tech (whey) genomen.. echt een stuk minder lekker dan de Revolutions Whey BAH (allebei waren chocolade)

Er zit Aspertaam in :rolleyes: lekker gezond dus.........

nice. als ik terug ben uit spain ofzo of in spain... even een lekkere whey

denk dat ik deze ook maar eens ga kopen, als ik zo hoor moet het smaken:lick:

Ik heb de choco gehad die heel lekker is!! Nu heb ik de vanille die smaakt nog veel beter!!!

Goede prijs/kwaliteit

Echte aanrader

heb hem nu ook al een tijdje en vind het een zeer lekkere shake. Heb de vanille smaak percies een echte milkshake ben er zeer tevreden over

Van alles shakes die ik heb geproefd vind ik de aardbei Wheyshake van Revolutions echt een KILLER ! Heerlijk gewoon en drinkt gemakkelijk weg en valt als lucht op de maag. Ik geef hem een 10

Hoor iedereen vol lof over de smaak en idd is erg lekker, heb um ook gehad.
Maar hoe zit het met de kwaliteit? Ik neem een whey shake toch voor de eiwitten. En ik heb het idee dat dit met revolutions minder is.
Ik hoop dat het niet zo is, want de vele andere merken die ik heb gehad zijn niet echt te hachelen.

Ik zit zo eens goed naar de voedingswaarden te kijken maar :eek: dit is dus alles behalve een hoogwaardige whey!

Per 100 gram:
6,3gram vet !veel vet!
70gram eiwit !weinig eiwit!
15gram kh !veel lactose!

Kerel je zit hier op een bodybuilding forum. Hoe kan je deze whey in godsnaam een 9 geven???????? Kijk eens naar die samenstelling man. Als je een lekkere shake wil ga dan naar de mac of zo.... :mad:

lijkt me niks deze shake.

21G eiwit van de 30gram poeder.?

Ik zit zo eens goed naar de voedingswaarden te kijken maar :eek: dit is dus alles behalve een hoogwaardige whey!

Per 100 gram:
6,3gram vet !veel vet!
70gram eiwit !weinig eiwit!
15gram kh !veel lactose!

haha iedereen hemelt de smaak op, blijkt dit de samenstelling te zijn :D

Damn ikkan dar echt boos om worden. Die troep gewoon een 9 geven...

En dan ook nog al die gasten jaaaa hij is sow lekkah.... Ga dan naar superdudes ofzo..

Terug
Naar boven