MuscleMeat

Review Whey-Shake - Revolutions

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey-Shake

Hoe zouden we het beste de Whey-Shake van Revolutions kunnen omschrijven?
Een vrij gemakkelijke keuze eigenlijk?
Er komen twee woorden in ons op?

Kwaliteit
SupersmaakVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar maanden geleden mee begonnen en nog steeds mee bezig.Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb de Strawberry Cream en de Milk Chocolate geprobeerd en deze zijn verukkelijk!Welke dosis heb je gebruikt? Hangt van dag tot dag af. 1 a 2 scoops voor of na de training of beide.Waar heb je het supplement gekocht? Al in meerdere winkelsWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? tussen de 45 en 50 €Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Smaakt heerlijkMijn review:
Ik kan hierover kort zijn:

Voordeel:
Mengt goed
Smaakt goed
Goede prijs

Nadeel:
Zitten redelijk veel suikers en vetten in.
Hangt dus af van persoon tot persoon als je je hier aan stoort.

Voedingswaarde
Grootte dosering: 1 Maatschep (30 g)
Aantal doseringen per verpakking : 75
Hoeveelheid per dosering % ADH*
Caloriën 117
Caloriën uit vetten 17
Vet 1.9 g
Waarvan verzadigd 0 g
Cholesterol 30 mg
Koolhydraten 4.1 g
Waarvan vezels 0 g
Waarvan suikers 4.1 g
Eiwit 21 g

*ADH waarden gebaseerd op een 2000 kcal dieet

Als je een whey eiwit een 9 wil geven doe dan Nectar van Syntrax.

What's In It?

Serving Size: 1 level scoop
Servings Per Container: 36

Amount Per Serving:27g

Calories 90
-Calories from Fat 0
Total Fat 0
-Saturated Fat 0
Cholesterol <5g 1%
Total Carbs 0g
-Dietary Fiber 0g
-Sugars 0g
Protein 23g 45%

Calcium 160mg 16%
Phosphorus 75mg 8%
Magnesium 20mg 5%
Sodium 60mg 3%
Potassium 120mg 3%

Ingredients:
Promina ultrafiltered and undenatured whey protein isolate (includes beta lactoglobulin, alpha lactoalbumin, glycomacropeptides, immunoglobulin, bovine serum albumin, protease peptone, lactoferrin, lacto peroxidase).

;)

Ingredients:
Promina ultrafiltered and undenatured whey protein isolate (includes beta lactoglobulin, alpha lactoalbumin, glycomacropeptides, immunoglobulin, bovine serum albumin, protease peptone, lactoferrin, lacto peroxidase).

en aspartaam (was je nog vergeten) ;)

heb m ook besteld net... ben curieus...

jongens toch, 2 gram vet per portie... who cares, je hebt vetten nodig he, net zoals suikers...

greetz

heb deze pot nu bijna een maand, ik vind de smaak ook erg goed met melk

met 250ml water smaakt het slap, maar met 100ml is het ook al volledig gemengt en smaakt het wel.. lekker shakeshotje na het trainen:)

een schepje is bij mij alleen 25 gram ipv 30? heb meerdere malen volledig vol en afgestreken getest en vind het vreemd dat het tegenstrijdig is met wat er op de verpakking staat, maar goed dat neem ik voor lief (zal wel aan mij liggen:p)

What's In It?

Serving Size: 1 level scoop
Servings Per Container: 36

Amount Per Serving:27g

Calories 90
-Calories from Fat 0
Total Fat 0
-Saturated Fat 0
Cholesterol <5g 1%
Total Carbs 0g
-Dietary Fiber 0g
-Sugars 0g
Protein 23g 45%

Calcium 160mg 16%
Phosphorus 75mg 8%
Magnesium 20mg 5%
Sodium 60mg 3%
Potassium 120mg 3%

Ingredients:

;)

Ok, maar zoveel geld uitgeven aan een shake. Kun je het beter echt goed doen en whey hydrolysate nemen. De andere wheysoorten zijn toch niet zo snel opneembaar als werd gedacht.
Daarnaast zit betaal je voor Revolutions 35 Euro voor 2.275 KG en voor Nectar betaal je dat al voor 1 KG.
Mss dat er meer Whey concentrate dan Isolate in zit, maar goed, ga je dat verschil merken? (Syntrax is alleen Isolate dacht ik)
Tja, als student moet je dan toch keuzes maken...

Is gewoon wei-eiwit, bevat alle essentiele aminozuren; Oke er zit wat aspartaam/vet in maar die hoeveelheden zijn te verwaarlozen.

Als al die aanhangers hier van hun dure whey iso/hydro me kunnen bewijzen dat dat hun ook maar 100g extra spiermassa heeft opgeleverd.. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
ik heb er 3 besteld nu afwachten wanneer ik heb binnen het is vandaag verzonden heb vorige week zaterdag besteld :@ allemaal door kerst.......

achjah word maandag zo te zien dat ik hem binne heb ik hoop dat ze hem komen brengen anders word ik echt :@ ... najah eve wachten nog

Damn ikkan dar echt boos om worden. Die troep gewoon een 9 geven...

En dan ook nog al die gasten jaaaa hij is sow lekkah.... Ga dan naar superdudes ofzo..

ik weet niet wat jou probleem is je kan hem dik afkraken maar ik vind hem super er zijn ook meer mensen die het goed vinden dus jah ! iedereen ze keuze !

Ik koop em meestal omdat het de goedkoopste is.

en is verrekte lekker :D

Dit is een redelijk betaalbare whey shake. Smaak is goed. Vooral als je aan het bulken bent, zou ik hem nemen. Er zitten inderdaad veel suikers en vetten in. Als je gaat cutten kan je beter een andere shake kiezen. :)

Per 100 gram:
6,3gram vet !veel vet!
70gram eiwit !weinig eiwit!
15gram kh !veel lactose!

Dat is in veel gevallen toch prima lijkt me? Wat maken die paar grammen vet en kh nu uit op een portie whey? Dan eet je er een halve boterham minder voor en een paar noten minder ofzo (als je dan echt zo precies wilt zijn).

ik heb hem net 1 dag binnen, ik vind de smaak overheerlijk (banaan). en me vorige shakes waren klonterig. en dit is ewoon een zeer goede aanvulling om mijn 2-3 gram eiwitten p/kg te halen per dag. hopelijk kom ik nu wat massa aan, om v/d zomer me droombody te hebben waar ik al me hele leven op wacht,

-Piet van der Halensburg

Al heel je leven.. 17 jaar al!! :sukkeltje:

Ik heb hem ook binnen ( banaansmaak ) naar mijn mening de lekkerste shake die ik heb gehad.
Alleen er staat 45 tot 50 euro, dat lijkt me sterk ik betaalde er ong.35 voor

Als je over de samenstelling gaat zeuren dan kom je gelijk weer op duurdere eiwitten uit...
De volgende goedkoopste is naar mijn mening dan Elite whey van Dymatize... maar dan ben je gelijk weer een tientje meer kwijt maar dan heb je wel 23gr eiwit per 30gram, 1,5gr vet en 2,5 KH...dus samenstelling bijna hetzelfde en dat voor een tientje goedkoper en dan ga je maar 5min langer cardioen ofzo hoor:P
en als we toch bezig zijn iedereen vindt syntha 6 ook goed maar daar zitten ook veel KH enzo in dus.....

XXL's whey is minstens zo lekker ben ik onderhand achter. Heeft betere voedingswaarden en is geloof ik niet (veel) duurder.

Terug
Naar boven