Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey-Shake
Hoe zouden we het beste de Whey-Shake van Revolutions kunnen omschrijven?
Een vrij gemakkelijke keuze eigenlijk?
Er komen twee woorden in ons op?
Kwaliteit
SupersmaakVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar maanden geleden mee begonnen en nog steeds mee bezig.Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb de Strawberry Cream en de Milk Chocolate geprobeerd en deze zijn verukkelijk!Welke dosis heb je gebruikt? Hangt van dag tot dag af. 1 a 2 scoops voor of na de training of beide.Waar heb je het supplement gekocht? Al in meerdere winkelsWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? tussen de 45 en 50 €Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Smaakt heerlijkMijn review:
Ik kan hierover kort zijn:
Voordeel:
Mengt goed
Smaakt goed
Goede prijs
Nadeel:
Zitten redelijk veel suikers en vetten in.
Hangt dus af van persoon tot persoon als je je hier aan stoort.
Voedingswaarde
Grootte dosering: 1 Maatschep (30 g)
Aantal doseringen per verpakking : 75
Hoeveelheid per dosering % ADH*
Caloriën 117
Caloriën uit vetten 17
Vet 1.9 g
Waarvan verzadigd 0 g
Cholesterol 30 mg
Koolhydraten 4.1 g
Waarvan vezels 0 g
Waarvan suikers 4.1 g
Eiwit 21 g
*ADH waarden gebaseerd op een 2000 kcal dieet
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey-Shake
Hoe zouden we het beste de Whey-Shake van Revolutions kunnen omschrijven?
Een vrij gemakkelijke keuze eigenlijk?
Er komen twee woorden in ons op?
Kwaliteit
SupersmaakVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar maanden geleden mee begonnen en nog steeds mee bezig.Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb de Strawberry Cream en de Milk Chocolate geprobeerd en deze zijn verukkelijk!Welke dosis heb je gebruikt? Hangt van dag tot dag af. 1 a 2 scoops voor of na de training of beide.Waar heb je het supplement gekocht? Al in meerdere winkelsWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? tussen de 45 en 50 €Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Smaakt heerlijkMijn review:
Ik kan hierover kort zijn:
Voordeel:
Mengt goed
Smaakt goed
Goede prijs
Nadeel:
Zitten redelijk veel suikers en vetten in.
Hangt dus af van persoon tot persoon als je je hier aan stoort.
Voedingswaarde
Grootte dosering: 1 Maatschep (30 g)
Aantal doseringen per verpakking : 75
Hoeveelheid per dosering % ADH*
Caloriën 117
Caloriën uit vetten 17
Vet 1.9 g
Waarvan verzadigd 0 g
Cholesterol 30 mg
Koolhydraten 4.1 g
Waarvan vezels 0 g
Waarvan suikers 4.1 g