MuscleMeat

White power front

• Topic Starter Topic Starter
Elke demonstratie van nazi`s moet genadeloos worden neergeslagen althans proberen. Goede actie en probs voor de f-side dat ze geprobeerd hebben mee te helpen.

laat ze toch gewoon doen, het zijn ook maar gewoon mensen zoals jij en ik

Ik neem aan dat ze niet allemaal verstandelijk gehandicapt zijn en dus instaan voor hun haatzaaiend gedachtegoed, dus dan kunnen ze IMO wel wat gerechtvaardigde klappen krijgen.

Hopeloos en simpel volk, maar goed als haat imams ook hun woord mogen verkondigen, dan is het 'niet vreemd' dat dit ook mag.

achterlijken, maar die op marokko.nl zijn net zo achterlijk met hun eindeloze discussies of je wel mag ppen van allah en of het epileren van wenkbrouwen bij mannen haram is:roflol:

achterlijken, maar die op marokko.nl zijn net zo achterlijk met hun eindeloze discussies of je wel mag ppen van allah en of het epileren van wenkbrouwen bij mannen haram is:roflol:
Of vrouwen die niet anaal genomen willen worden, maar het niet erg vinden als op het moment dat ze klaarkomen je een vinger diep in hun reet steekt.

Of drijf ik nu een beetje af? :D

Pff denk na dit is geen mening dit is rascisme......

Hebben we nou niets geleerd van 50 jaar geleden?

EN JIJ HEBT JE OOK NIET GOED INGELEZEN OP STORMFRONT!!

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Ga jij lekker een kopje thee met ze drinken van mij krijgt zo`n kale nazi gewoon een blauwe kijker van huis uit!
hm dan verlaag je je gewoon tot hun niveau als je het mij vraagt.
maarja iedereen zn manieren he :p

Of vrouwen die niet anaal genomen willen worden, maar het niet erg vinden als op het moment dat ze klaarkomen je een vinger diep in hun reet steekt.

Of drijf ik nu een beetje af? :D
ik heb wel eens gehoord dat die moslima's in de kont gedoet worden omdat ze dan maagd blijven :dunno: zodat ze maagd blijven tot aan het huwelijk.:eek:

We do not tolerate the intolerant!

Elke demonstratie van nazi`s moet genadeloos worden neergeslagen althans proberen. Goede actie en probs voor de f-side dat ze geprobeerd hebben mee te helpen.

wat is er mis met demonstreren tegen de bouw van een moskee? :rolleyes:

als het om echte nazi's gaat is het een ander verhaal.

volgende keer dat tuig die een demonstratie probeert te verstoren meteen neerschieten, gewoon met scherp, dan leert die reljeugd het in 1x af.

ik hoor ook dat veel van die moslimaas zich in de kont laten nemen. jammer dat ze alleen met k*tmocros omgaan.

Normaal zou ik mijn ervaringen met Mocro wijven delen, maar helaas ik doe mee aan de ramadan, ben dus 1 maand moslim en 11 maanden een ongelovige hond, excuse mij frenche.:o:D

Zolang het Duits revanchisme er als aardewerk in zit vervaardigd, en men een programma poogt te schrijven op basis van manipulatieve historie, zullen al die eilandjes zich nimmer kunnen toeleggen op politieke mobilisatie met een expanderend draagvlak dat een penetrerende inlegging kan verspreiden onder de massa. Het is al eens gedaan, de gevolgen zijn te goed gedocumenteerd, waardoor de gewone man niet opnieuw met deze encryptie kan worden verblind en bestuurd.

Men stuit dan op debatteren over feiten met politieke tegenstanders en men verraad haar intenties in een veel te vroeg stadium, in plaats van zich te kunnen bezighouden met een volle focus op het doordrukken van een fluwelen handschoen waaronder zich uiteindelijk, als het democratische meerderheids vlak is gecreeerd, een ijzeren vuist bevind.

Het is zaak dat al naar gelange de macht en overtuigingkracht stijgt over een periode van jaren, de stroming vaker projecties de wereld in dient te gooien welke inspelen op een intuïtie waarbij ieder individu van het Volk het idee krijgt dat hij of zij 'direct weet'. En bij elke stap het denken met logica wat gereduceerd wordt. Een lange adem met behoedzaamheid en geen superieur gedrag, deze onopvallendheid zal uiteindelijk leiden tot de collectieve modificatie aan het gedachtengoed van het Volk voor een mogelijke machtsinneming binnen de parlementaire democratie.

Je moet juist niet meedoen aan deze samenleving, niets zijn, nergens bijhoren, jezelf geen etiket oplakken, en wat starend in deze tijdsgeest de gaatjes weten te vinden voor een mogelijke destabilisatie. Op basis daarvan een programma schrijven wat je pas veel later als politieke toepassing hanteert. Dan pas kies je identiteit, en niets andersom.

Een dictator is in eerste plaats een goede antropoloog alsmede een goede schrijver die nooit in het openbare voetzicht zegt welk volwaardig gedachtengoed hij liefde toedraagt zolang de gewenste politieke macht nog niet gewonnen is op democratische gronden.

Neem rustig je tijd, schrijf eerst een gebundelde encryptie over je politieke uiteenzetting met als instrument je eigen inwendige ideeënleer.

Het grappige is dat de linkse hersenhelft dat kant van het verleden, traditie en historie opslaat. En rechts de avontuurlijke, intuitieve, en vernieuwde denk componenten vormgeeft. Wil je dus echt een Nieuwetijdse stroming leiden welke al het andere mogelijk kan verdelgen, dan zul je je niet moeten vastklampen aan archetypes als Adolph en Joseph en hun symbolen. Deden zij zelf ook niet. Zorg dat je een eerste gezicht wordt van de tijdsgeest waarin wij ons bevinden.

Terug
Naar boven