The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke demonstratie van nazi`s moet genadeloos worden neergeslagen althans proberen. Goede actie en probs voor de f-side dat ze geprobeerd hebben mee te helpen.
laat ze toch gewoon doen, het zijn ook maar gewoon mensen zoals jij en ik
en dat stemmen haram is terwijl ze in een democratie leven.achterlijken, maar die op marokko.nl zijn net zo achterlijk met hun eindeloze discussies of je wel mag ppen van allah en of het epileren van wenkbrouwen bij mannen haram is![]()
laat ze toch gewoon doen, het zijn ook maar gewoon mensen zoals jij en ik
Mensen zoals jij en ik verheerlijken geen massa moordenaars.

Of vrouwen die niet anaal genomen willen worden, maar het niet erg vinden als op het moment dat ze klaarkomen je een vinger diep in hun reet steekt.achterlijken, maar die op marokko.nl zijn net zo achterlijk met hun eindeloze discussies of je wel mag ppen van allah en of het epileren van wenkbrouwen bij mannen haram is![]()

hm dan verlaag je je gewoon tot hun niveau als je het mij vraagt.Pff denk na dit is geen mening dit is rascisme......
Hebben we nou niets geleerd van 50 jaar geleden?
EN JIJ HEBT JE OOK NIET GOED INGELEZEN OP STORMFRONT!!
---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------
Ga jij lekker een kopje thee met ze drinken van mij krijgt zo`n kale nazi gewoon een blauwe kijker van huis uit!

ik heb wel eens gehoord dat die moslima's in de kont gedoet worden omdat ze dan maagd blijvenOf vrouwen die niet anaal genomen willen worden, maar het niet erg vinden als op het moment dat ze klaarkomen je een vinger diep in hun reet steekt.
Of drijf ik nu een beetje af?![]()
zodat ze maagd blijven tot aan het huwelijk.
haha die stomme k*thoer met haar neusring
net goed dat ze klappe heeft gehad. werkloze snol 
ik heb wel eens gehoord dat die moslima's in de kont gedoet worden omdat ze dan maagd blijvenzodat ze maagd blijven tot aan het huwelijk.
![]()
Ja echt wel, er zitten soms best lekkere tussen.ik hoor ook dat veel van die moslimaas zich in de kont laten nemen. jammer dat ze alleen met k*tmocros omgaan.
Elke demonstratie van nazi`s moet genadeloos worden neergeslagen althans proberen. Goede actie en probs voor de f-side dat ze geprobeerd hebben mee te helpen.

ik hoor ook dat veel van die moslimaas zich in de kont laten nemen. jammer dat ze alleen met k*tmocros omgaan.

zet het in een spoiler dan ziet allah het niet.Normaal zou ik mijn ervaringen met Mocro wijven delen, maar helaas ik doe mee aan de ramadan, ben dus 1 maand moslim en 11 maanden een ongelovige hond, excuse mij frenche.![]()