Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, en grappig dat je google noemt. Je blog/site is dan namelijk ook overbodig
Wellicht een overweging om bij dit soort feiten op je blog/site een bronverwijzing te noemen.
Je zou bv bij betreffend artikel een nummer kunnen toevoegen die verwijst naar een bron. Ergens op je site een pagina met diverse bronvermeldingen. Dat maakt het zowel voor de lezer als voor jezelf overzichtelijk denk ik.

ik train om t*ring groot en sterk te worden eigenlijk

Je kunt natuurlijk altijd zulke voorbeelden vinden van uitblinkers die niet representatief zijn voor de gehele populatie. Je kan evenveel mensen vinden die er na krachttraining op oude leeftijd totaal niet meer uit zien, voornamelijk juicers maar toch.Tijdens de metabolische processen die in je lichaam plaatsvinden om voedsel om te zetten in energie worden vrije radicalen geproduceerd. Normaal gesproken gebeurd dat in een kleine hoeveelheid die grotendeels genegeerd wordt door je lichaam. Wanneer je je zwaar inspant kunnen er echter zoveel vrije radicalen worden geproduceerd dat deze schadelijk zouden kunnen zijn voor cellulaire processen. Je cellen maken vervolgens zelf anti-oxidanten aan om die vrije radicalen tegen te gaan. Ze doen dit in zo'n grote mate dat een goede workout over het algemeen alle anti-oxidanten levert die je nodig zou kunnen hebben.
Anti-oxidanten spelen een rol in het tegengaan van de negatieve effecten van vrije radicalen die op hun beurt weer worden gelinkt aan hartziektes, kanker, reumatiek, de gevolgen van het ouder worden en een lading andere ziektes en aandoeningen.
Mocht je er wat over willen lezen:
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
http://ajcn.nutrition.org/content/72/2/637s.full
En Google![]()

Ik ben op dit moment 51 jaar oud, en doe aan KT 4 keer in de week, en 2 keer HITT Training.
Ik doe het op dit moment om nog massa aan te maken, wat aardig lukt.
Daarbij wil ik ook in de zomer nog steeds een sixpack hebben, wat ook nog haalbaar is.
Ik denk dat iedereen wel gezonder wil worden, en ik denk dat KT daar goed aan mee werkt![]()

Testosteron wordt overschat in de krachtsportwereld. Met levels van 11 of 12nmol/L kun je zonder problemen goed en hard trainen. Evengoed als iemand die 25 nmol/L heeft. Het wordt een probleem wanneer je levels te laag zouden (bvb 6 nmol/L) zijn en dat gebeurt niet zomaar indien je op jonge leeftijd normale levels had en op latere leeftijd nog een gezonde levensstijl hanteert of geen bepaalde medicatie neemt die dat zou veroorzaken. Er zijn mannen van 65 jaar die meer testosteron in hun bloed hebben dan mannen van 30 jaar. Trouwens zal hard en goed trainen er juist voor zorgen dat die testosteronlevels goed blijven.Krachttraining kan dat inderdaad wel wat uitstellen, maar veel plezier met liften als je testosteronlevels gekelderd zijn.![]()
@GymNerd Wat studeer jij/ heb je gestudeerd? Wat jij daar schreef is namelijk 2 druppels water wat in 1 van mijn cursussen staat.![]()

maar wil dat niet nog 'n keer meemaken! Ik wil dus zo sterk mogelijk worden. Voor nu, maar ook zeker wel voor later. 

@GymNerd ik zou het artikel nog even corrigeren op spelfouten:
"Wat misschien nog wel opvallender is, is het effect van lichamelijke oefening op de feestelijke gezondheid."
Verder overigens goed geschreven artikelen!