BearStrength
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
wat is er er zo grappig als ik vragen mag?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wss het feit dat Wannabee het moeilijk te geloven vind dat al die langhorst zijn freakyness uit de natuur komt
Ok. Voor hetzelfde geld is ie wel natural dus snap ik nog steeds niet wat er zo grappig is.
Ik heb er zelf een highland game gehad twee jaar geledenen en toen zag het er uit alsof ik het het hele dorp met 1 scheet weg kon vagen horen, hahaha!![]()
Dat heeft niks met de grote van Hardenberg te maken, maar des te meer met jouw scheten!!!

en neee daarmee bedoel ik nie dak ga winnen of dergelijke maar ga dr heen voor een goed gevoel![]()
als je een goed gevoel wilt hebben nielsie kan je ook een dagje amsterdam pakken en een "wandelingetje" maken over de wallen!!!!!!!!!!
jij gaat gewoon knallen en gaan zitten zeiken gewoon zorgen dat je bij de eerste 5 komt!!!minimaal!
begrepen?

als je een goed gevoel wilt hebben nielsie kan je ook een dagje amsterdam pakken en een "wandelingetje" maken over de wallen!!!!!!!!!!

Zo hoorde ik dus een collega van me tegen een vrouwlijke collega zeggen; wil je graag snel afvallen? Dan moet je meedoen aan een schoonheidswedstrijd; dan val je als 1e af!![]()

Om mijn goede wil te tonen, kom ik de jongens wel aanmoedigen 
Zo hoorde ik dus een collega van me tegen een vrouwlijke collega zeggen; wil je graag snel afvallen? Dan moet je meedoen aan een schoonheidswedstrijd; dan val je als 1e af!![]()

haha ja das waar wacko maar ik neem niet aan dat je er heen gaat om te verliezen toch!
das toch ook de reden dat je niet meedeed toen ik meedeed he hahaha toen wist je dat je geen kans maakte![]()
..
haha
j/kja haha zo een mooie man hebben ze nog nooit gezien he en dat schrikt idd af hehe...
ene ik denk dat "bijna" iedereen hier op t forum me nu wel kan verslaan hahaha maar voorlopig houd ik me lekker schuil achter mn schermpje![]()
whaha