Fitness Seller

wie doet ermee aan de sterkste junior van nederland?

Ik heb er zelf een highland game gehad twee jaar geledenen en toen zag het er uit alsof ik het het hele dorp met 1 scheet weg kon vagen horen, hahaha! :D

Dat heeft niks met de grote van Hardenberg te maken, maar des te meer met jouw scheten!!!

@hansie
nu iknet weer beter ben na anderhalf-2 week buikgriep en enkele blessures ga ik gwoon presteren naar wat ik kan.. maar ik kom daar om johan iets te laten zien

Aan alle sterkste Junioren wil ik heel veel succes wensen !!!

Maak er een mooie sportieve krachtige wedstrijd van!!

Succes !!!

en neee daarmee bedoel ik nie dak ga winnen of dergelijke maar ga dr heen voor een goed gevoel;)

Ik kom kijken en aanmoedigen! Zal een aantal bekende gezichten wel even aanspreken ;)

en neee daarmee bedoel ik nie dak ga winnen of dergelijke maar ga dr heen voor een goed gevoel;)

als je een goed gevoel wilt hebben nielsie kan je ook een dagje amsterdam pakken en een "wandelingetje" maken over de wallen!!!!!!!!!!

jij gaat gewoon knallen en gaan zitten zeiken gewoon zorgen dat je bij de eerste 5 komt!!!minimaal!

begrepen?

als je een goed gevoel wilt hebben nielsie kan je ook een dagje amsterdam pakken en een "wandelingetje" maken over de wallen!!!!!!!!!!

jij gaat gewoon knallen en gaan zitten zeiken gewoon zorgen dat je bij de eerste 5 komt!!!minimaal!

begrepen?

JAWOHL HERR TMOS(scheve groet)
haha we zullen zien.. ik kan wel zeggen dat ik kom om te winnen maar dan moek t waarmaken;)
tactisch toch?:P

haha ja das waar wacko maar ik neem niet aan dat je er heen gaat om te verliezen toch!
das toch ook de reden dat je niet meedeed toen ik meedeed he hahaha toen wist je dat je geen kans maakte ;)

Zo hoorde ik dus een collega van me tegen een vrouwlijke collega zeggen; wil je graag snel afvallen? Dan moet je meedoen aan een schoonheidswedstrijd; dan val je als 1e af! :D

Hey Marcel, jij zou toch eerst meedoen?

Klopt, maar ik loop nog steeds met die schouderblessure die maar niet over wil gaan. Geeft nog vaak irritatie en het leek mij daarom verstandig om de wedstrijd dit jaar over te slaan. Heb er lang over nagedacht, maar afzeggen was toch de beste optie. Van een chronische blessure wordt niemand wijzer :) Om mijn goede wil te tonen, kom ik de jongens wel aanmoedigen :P

Zo hoorde ik dus een collega van me tegen een vrouwlijke collega zeggen; wil je graag snel afvallen? Dan moet je meedoen aan een schoonheidswedstrijd; dan val je als 1e af! :D

daarom mag TMOS(Hans) ook nie meedoen aan zulke wedstrijden hij wordt eerste omdat hij de anderen afschrikt:P

haha ja das waar wacko maar ik neem niet aan dat je er heen gaat om te verliezen toch!
das toch ook de reden dat je niet meedeed toen ik meedeed he hahaha toen wist je dat je geen kans maakte ;)

Toen jij mee deed hansiej wist ik nog nie 100% zeker dak je kon verslaan:P..
maar nu;)haha;) j/k

ja haha zo een mooie man hebben ze nog nooit gezien he en dat schrikt idd af hehe...

ene ik denk dat "bijna" iedereen hier op t forum me nu wel kan verslaan hahaha maar voorlopig houd ik me lekker schuil achter mn schermpje :p

ja haha zo een mooie man hebben ze nog nooit gezien he en dat schrikt idd af hehe...

ene ik denk dat "bijna" iedereen hier op t forum me nu wel kan verslaan hahaha maar voorlopig houd ik me lekker schuil achter mn schermpje :p

zoals elke computernerd;) whaha:P

Terug
Naar boven