M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha dat was ik ja!vind me zwangere meisje iets leuker dan al die grote zwetende kerels om bij te zitten!
Beter zelfs!Zo ik ben ook weer thuisWas een erg leuk dagje en goed georganiseerd!
Heb alleen even met Niels en Leon gesproken, rest (her)kende ik niet. Het hooggooien was echt ongehoord, 5.60m is niet normaal!
Goede prestaties neergezet jongens, gefeliciteerd!

hier denk ik tussen de 15e en 10e plek..
zat meer in maar bij de 4e rep voelde ik die verdomde aanhechtingen en wilde toch de 5e nog doen.. hier ergens in de middenmoot geeindigd...
.. njah jammer dan!!Gezellige dag...sterke deelnemers.. maar ergerde me wel dood aan de arrogantie van bepaalde deelnemers.. zoals bv als iets niet lukt gewoon aggressief worden en een doos wegtrappen dat t niet meer lukt.. sjah train dan harder toch?..(ik zeg niet wie t is.. ik denk dat de meesten wel weten wie t is) marjah.. alle deelnemers nog gefeliciteerd!! en Doetze? ik zie de foto's vanzelf in de bus(mits je dat wil hoor!)

rudy jonker maakt ook een hele goede kans denk ikhij wordt begeleid door senny schonewille en is heel erg sterk
maar johan gaat em wel winnen denk ik .... he`s just a freak of nature![]()
ooooooohhhh jaaaa!!!
ik ben ook nog geintervieuwd door de plaatselijke omroep
Gijs ik ga weer knallen aankomende weken.. dit werkt als een goede motivatie nu heah![]()

jepp naar bed toe
.. nu precies

jij begrijpt me marsjammer niels van de blessures
maar achteraf toch een goede wedstrijd
en weer een ervaring rijker
en net wat je zegt over bepaalde deelnemers
ze moeten zich gewoon schamen dat ze er over lopen
belachelijk gewoon hoe sommigen hun gedragen

Ach, zulke lui zijn er alijd! Moet je mee leren leven.
Morgen breng ik waarschijnlijk wel ff een CD langs; HEBBERD!![]()
nee vind ik super van je Doetze je bent een aanwinst voor de sport(als fotograaf!)jepp naar bed toe.. nu precies
nog effe utislagen van voetbal bekeken
haha Gollem is me bijnaam whahanee vind ik super van je Doetze je bent een aanwinst voor de sport(als fotograaf!)
Ik ben ze nu aan het uploaden en gezien de snelheid (staat nu op 17%) zal het wel morgenochtend worden dat ze er staan.
Daar is toch niets mis mee?Beter zelfs!
Maar coaching is een must! JIJ moet presteren; laat anderen dan over de details waken/aanwijzingen geven. Als JIJ je niet druk hoeft te maken over details en alleen maar de onderdelen hoeft af te werken, ben je al dik in het voordeel. Dus.... zoek een coach/buddy.

en net wat je zegt over bepaalde deelnemers
ze moeten zich gewoon schamen dat ze er over lopen
belachelijk gewoon hoe sommigen hun gedragen
Hoezo rest (her)kende ik niet; je hebt toch een mond, je kunt toch vragen?
Het valt me op dat de DBB-members erg stil zijn in het echie!
Dat hooggooien was ook niet meer nodig, maar Johan Langhorst ging na de 5,30 echt voor de record-poging van 5,60. En ook dat ging met gemak.
IRL ben ik maar een stil, verlegen en bang jongetje... Nee zonder gekheid, de rest kende ik ook echt niet. Zag Marcel uit Katwijk wel, maar die liep zo druk heen en weer dat ik dacht 'laat ik hem maar niet storen'
Ik sta trouwens op bijna alle foto's van het zakgooien en de logpress 
Zag Marcel uit Katwijk wel, maar die liep zo druk heen en weer dat ik dacht 'laat ik hem maar niet storen'Ik sta trouwens op bijna alle foto's van het zakgooien en de logpress
![]()