XXL Nutrition

wie doet ermee aan de sterkste junior van nederland?

Zo ik ben ook weer thuis :D Was een erg leuk dagje en goed georganiseerd! :thumb: Heb alleen even met Niels en Leon gesproken, rest (her)kende ik niet. Het hooggooien was echt ongehoord, 5.60m is niet normaal!

Goede prestaties neergezet jongens, gefeliciteerd!

haha dat was ik ja!vind me zwangere meisje iets leuker dan al die grote zwetende kerels om bij te zitten!

Daar is toch niets mis mee? ;) Beter zelfs!
Maar coaching is een must! JIJ moet presteren; laat anderen dan over de details waken/aanwijzingen geven. Als JIJ je niet druk hoeft te maken over details en alleen maar de onderdelen hoeft af te werken, ben je al dik in het voordeel. Dus.... zoek een coach/buddy.

Zo ik ben ook weer thuis :D Was een erg leuk dagje en goed georganiseerd! :thumb: Heb alleen even met Niels en Leon gesproken, rest (her)kende ik niet. Het hooggooien was echt ongehoord, 5.60m is niet normaal!

Goede prestaties neergezet jongens, gefeliciteerd!

Hoezo rest (her)kende ik niet; je hebt toch een mond, je kunt toch vragen?
Het valt me op dat de DBB-members erg stil zijn in het echie! :D

Dat hooggooien was ook niet meer nodig, maar Johan Langhorst ging na de 5,30 echt voor de record-poging van 5,60. En ook dat ging met gemak.

Wat was de volledige uitslag. Ik zie dat ons Niels niks durft te posten??

ik ben dr nu net weer Gijs;)
maar geeft niet!!:P
mijn wedstrijd verslag:
ik was al mooi op tijd ongeveer half 12 daarzo
veel bekenden weer gezien en veel nieuwe mensen leren kennen!!
mooi opgezette wedstrijd dus had dr zin in!!
voelde me wel wat k*t vanwege dak gewoon een beetje verkouden was enzo maar dat terzijde
Uitlsag van mezelf:

1e onderdeel:TruckPull(harnas met touw)
1e keer dat ik t deed met een touw dus was puur gokken:)
54 sec erover gedaan en dus ongeveer 13e geworden ofzo..(voelde dat een beste druk op de borst kwam(ademhalen))

2e onderdeel:WheelFlip(300KG)
hier maar gekomen tot 7 flips..
ik merk toch wel dat de blessures en ziek wezen hun tol eisen maar ik ging wel door!
hier ongeveer een 15e plaats ofzo..

3e onderdeel: Hooggooien
hier verrassend voor me omdat ik t eigenlijk nog nooit heb gedaan maar toch de 3,50M makkelijk haalde! de 4M was op t randje.. baalde dr wel van:( hier denk ik tussen de 15e en 10e plek..

4e onderdeel: Boomstamtillen(80KG hh)
dit was een durf oefening om te merken of mijn aanhechtingen genezen waren.. voor de zekerheid een brace omgedaan(je kunt nooit weten)
hier 5 hh gedaan:( zat meer in maar bij de 4e rep voelde ik die verdomde aanhechtingen en wilde toch de 5e nog doen.. hier ergens in de middenmoot geeindigd...

5e onderdeel:Timberwalk 2x 100KG
Eindelijk een onderdeel waar ik toch goed in ben(althans dat d8 ik) ik zag aan de deelnemers voor mij dat t k*ttimbers waren(heel groot en log) dus ik was aan de beurt.. pak ze op en liep tot de 15M makkelijk en snel en toen kwam de draai ze knalden hard tegen elkaar.. maar toch de 29,50 kunnen halen en leon(Leophyte) mee verslagen;)

Uiteindelijk heb ik de 11e plaats gehaald dus naar omstandigheden verrassend omdat ik echt niet fit was(hebben meerdere mensen wel gemerkt) maarjah.. better luck next time.. ik neem een weekje rust.. hopen dat me nieuwe werk doorgaat en dan knallen elke week op trainingen!!.. ik moet terugkomen want dit was schandalig voor me!! zeiden zelfs mn ouders...ze zeiden zelfs.. jammer zeg je kunt veel meer.. ben je ziek ofzo:P.. njah jammer dan!!
buiten dit om:
Gezellige dag...sterke deelnemers.. maar ergerde me wel dood aan de arrogantie van bepaalde deelnemers.. zoals bv als iets niet lukt gewoon aggressief worden en een doos wegtrappen dat t niet meer lukt.. sjah train dan harder toch?..(ik zeg niet wie t is.. ik denk dat de meesten wel weten wie t is) marjah.. alle deelnemers nog gefeliciteerd!! en Doetze? ik zie de foto's vanzelf in de bus(mits je dat wil hoor!)

Oke Nielsie. Ik verwacht van jou wel wat prestaties in komende wedstrijden!

Tja tegen een doos trappen....:finger:

ooooooohhhh jaaaa!!!
ik ben ook nog geintervieuwd door de plaatselijke omroep:D:D
Gijs ik ga weer knallen aankomende weken.. dit werkt als een goede motivatie nu heah;)

Gezellige dag...sterke deelnemers.. maar ergerde me wel dood aan de arrogantie van bepaalde deelnemers.. zoals bv als iets niet lukt gewoon aggressief worden en een doos wegtrappen dat t niet meer lukt.. sjah train dan harder toch?..(ik zeg niet wie t is.. ik denk dat de meesten wel weten wie t is) marjah.. alle deelnemers nog gefeliciteerd!! en Doetze? ik zie de foto's vanzelf in de bus(mits je dat wil hoor!)

Ach, zulke lui zijn er alijd! Moet je mee leren leven.
Morgen breng ik waarschijnlijk wel ff een CD langs; HEBBERD! :D

jammer niels van de blessures

maar achteraf toch een goede wedstrijd
en weer een ervaring rijker

en net wat je zegt over bepaalde deelnemers
ze moeten zich gewoon schamen dat ze er over lopen
belachelijk gewoon hoe sommigen hun gedragen

rudy jonker maakt ook een hele goede kans denk ik :) hij wordt begeleid door senny schonewille en is heel erg sterk

maar johan gaat em wel winnen denk ik .... he`s just a freak of nature :P

Klopt dus; Hij was erg goed!
(Zowel Rudy Jonker als Johan Langhorst)

jepp naar bed toe:D.. nu precies;)
nog effe utislagen van voetbal bekeken;)

jammer niels van de blessures

maar achteraf toch een goede wedstrijd
en weer een ervaring rijker

jij begrijpt me mars;)

Ach, zulke lui zijn er alijd! Moet je mee leren leven.
Morgen breng ik waarschijnlijk wel ff een CD langs; HEBBERD! :D

haha Gollem is me bijnaam whaha;) nee vind ik super van je Doetze je bent een aanwinst voor de sport(als fotograaf!)

Daar is toch niets mis mee? ;) Beter zelfs!
Maar coaching is een must! JIJ moet presteren; laat anderen dan over de details waken/aanwijzingen geven. Als JIJ je niet druk hoeft te maken over details en alleen maar de onderdelen hoeft af te werken, ben je al dik in het voordeel. Dus.... zoek een coach/buddy.

Zijn buddy had een bbq :(

Gaat het hier toevallig over meneer stas?

Foto's staan op: [Link niet meer beschikbaar]

Super ff kijken!

Hoezo rest (her)kende ik niet; je hebt toch een mond, je kunt toch vragen?
Het valt me op dat de DBB-members erg stil zijn in het echie! :D

Dat hooggooien was ook niet meer nodig, maar Johan Langhorst ging na de 5,30 echt voor de record-poging van 5,60. En ook dat ging met gemak.

:bang: IRL ben ik maar een stil, verlegen en bang jongetje... Nee zonder gekheid, de rest kende ik ook echt niet. Zag Marcel uit Katwijk wel, maar die liep zo druk heen en weer dat ik dacht 'laat ik hem maar niet storen' :D Ik sta trouwens op bijna alle foto's van het zakgooien en de logpress :eek:

Gaat het hier toevallig over meneer stas?

ja dat was stas

leuk dat de foto`s er zo snel op staan

de zelfde dag nog

dit is de 2e keer dat ik mee doe aan sterkste junior en ik heb me zelf flink verbetert in 1 jaar

vorig jaar was ik 16

dit jaar een 9e plek

timbers zijn nooit mijn favoriete onderdelen en zeker niet met deze nee dit koste mij waarde volle punten

9e ben tog trots

Zag Marcel uit Katwijk wel, maar die liep zo druk heen en weer dat ik dacht 'laat ik hem maar niet storen' :D Ik sta trouwens op bijna alle foto's van het zakgooien en de logpress :eek:

hahaha ja sorry mijn vriendin en haar zus en mijn schoonmoeder stonden aan de over kant
me neefje van 4 en nichtje van 3 waren er ook dus daarom liep ik heen en weer, die 2 vonden het het helemaal super
later hebben we een foto gemaakt dat hij de boomstam op tilt zal hem wel plaatsen hier
hahhah maar ik ben altijd aanspreek baar hoor
volgende keer beter

Vette foto's!

vette foto's ja!

Heeft iemand de volledige uitslag? Ziet eruit alsof het een serieus zware wedstrijd was of niet? En ik dacht dat de log 80 zou zijn? Topprestatie allemaal :)

Terug
Naar boven