AndroidHealthClinic

Wie gebruikt er Training gloves en zo ja welke

Peiling Peiling Gebruik jij 'Training Gloves'

• Ja ik wil mijn gladde handjes geen pijn doen

Stemmen: 64 34,0%
  • Nee ik heb dikke eelt, gloves zijn voor watjes

Stemmen: 124 66,0%

• Totaal stemmers
    188

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
279
Ik gebruik zelf trainingsgloves van reebok.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ze train er nu al 1.5 jaar mee, maar bij de duim gaat ie nu wel kapot.

Ik vind ze handig om te gebruiken omdat je meer grip hebt, vooral als iemand net met zn zweethanden de stang heeft vastgepakt.
Daarnaast vind ik het ook wel hygienisch.

Wie traint er nog meer met trainingsgloves en welke heb jij?
- wie heeft er geen en waarom niet?

Nooit gebruikt en zal ze ook niet gebruiken denk ik.

Ik doe het puur natuur ;)

bij ons in de gym wordt er niet moeilijk gedaan over krijt gebruik. Voor de rest zie ik niet veel redenen.

Ik vind het dus maar voor watjes:D

ik geloof dat de mijne valeo heten. In elk geval iets in die richting en ze kosten 15 euro.
Die gloves vallen bij mij allemaal wel na een half jaar uit elkaar.

ik heb van die standaard dingen v rucanor, doen het goed

arnold en lou gebruikten ook geen handschoenen ik dus ook niet :)

Ik heb ze altijd nodig, zonder kan ik gewoon niet trainen want dan valt alles uit mijn zweetjatten. grip is voor mij heel erg belangrijk.

DIe zou ik pas dragen als ik echt groot ben, anders ziet het er nogal zielig uit denk ik :D

Laag eelt is altijd meegenomen, geen dus.:)

Blote handen nattuurlijk, ziet er beetje gay uit om met handschoentjes te trainen. Stel je voor als je met je blote handen gaat trainen, misschien doet het wel pijn.

Heb ff 2 maandjes mét getraind (eerste twee maanden)... M'n eelt verdween gewoon :D Was wel grappig, weer babyzachte en gave handjes.

Nu gewoon zonder, vind ik veel fijner en "natuurlijker" (weet dan van mezelf dat ik dat gewicht echt zonder zooi kan hanteren).

Heb ook in het begin met handschoenen getraind maar nu altijd zonder, eens je wat eelt krijgt en een wat betere grip heb je geen behoefte meer aan handschoentjes

Die van xxl, maar vind het echt flutmateriaal. Na 2 weken kwamen de vellen er al vanaf bij mij. Heb dunlop gehad die gingen flink lang mee.
In de zomer laat ik ze vaak thuis liggen, maar in de winter is het ijzer echt veel te koud om zo te pakken waar ik train..

Blote handen nattuurlijk, ziet er beetje gay uit om met handschoentjes te trainen. Stel je voor als je met je blote handen gaat trainen, misschien doet het wel pijn.

stoere verhalen silva, maar in het health center waar jij traind zit vast al overal een schuimrubbertje omheen.;)

IK heb ze wel veel gebruikt... heb heel snel zweethandjes dus dat was niet lekker banken enz...

Ik had ze van M double you

ik gebruik ze niet, maar heb er soms denk ik wel baat bij..

vuilbakje open handschoentjes derin EN PAKKEN DIE STANG GOTVERRRRR

Je leert nooit goed knijpen met die homodingen

never used them and never will.

Leukste is tijdens verjaardagen:
wat voor werk doe je?
Studeer in de IT-branche
Oww dan zal je wel van die zachte handjes hebben

*laat handen zien

Wat zijn dat voor bouwvakkershanden ! :eek: :D

Terug
Naar boven