Fitness Seller

Wie gebruikt hier een antidepressiva?

Heb in 2 en een half jaar tijd zo'n stuk of 11 ad's geprobeerd, en een stuk of 7 of 8 anti-psychotica, maw 2,5 jaar van m'n leven verspild. Moest ik 2,5 jaar geleden meteen begonnen zijn met therapie was ik nu al lang weer geestelijk kerngezond. De fout die psychiaters maken is idd meteen medicijnen voorschrijven en niet eerst therapie voorstellen, aanmoedigen.

STOM, heel stom!

Je geeft zelf toe dat je 11 verschilende antidepressiva's hebt gebruikt in 2 en een half jaar tijd...

Weet je wel dat een antidepressiva pas na enkele maanden (2-3 maanden) echt begint te werken?????????

Ik denk dat jij je psychiater niet hebt vertrouwd, die mensen weten wat ze doen...

En één psychiater zal nooit 11 verschillende antidepressiva's voorschrijven, dat geloof ik niet, je bent wellicht naar 11 verschillende psychiaters geweest:D

Man man man, wat een geval!!!

Laatst bewerkt:
Jij bent een geval, kijk eens hoe oud dit topic is...

Jij bent een geval, kijk eens hoe oud dit topic is...

Wow wow, rustig aan man...

Wat gebeurt er of wat verandert er als een topic oud of veroudert is?:rolleyes:

Ik moet binnenkort Sipralexa 10mg slikken en was benieuwd of er hieromtrent een discussie was op het forum, heb ff de zoekfunctie gebruikt, of moest ik meteen een nieuw topic starten?:rolleyes:

Wow wow, rustig aan man...

Wat gebeurt er of wat verandert er als een topic oud of veroudert is?:rolleyes:

Ik moet binnenkort Sipralexa 10mg slikken en was benieuwd of er hieromtrent een discussie was op het forum, heb ff de zoekfunctie gebruikt, of moest ik meteen een nieuw topic starten?:rolleyes:

Lolol, eerst Corléone bestempelen als geval... en wanneer iemand de bal terugkaatst aanmanen tot kalmte. Goe bezig :) Pas internet abo aangeschaft?

wat was er eigenlijk mis met je corleone dat je zo aan de pillen zat?:D

Lolol, eerst Corléone bestempelen als geval... en wanneer iemand de bal terugkaatst aanmanen tot kalmte. Goe bezig :) Pas internet abo aangeschaft?

Ik ben gewoon kwaad dat hij 11 verschillende antidepressiva heeft genomen! :S

En het ergste van al, ik vind het niet kunnen dat hij zelfs de tijd er niet voor genomen heeft en de AD geen kans heeft gegeven, zo'n medicijnen werken toch pas na 2-3 maanden? Correct me if I'm wrong!

11 x 3 maanden = 33 maanden = 2 jaar en 9 maanden...

Dus gemiddeld heeft hij om de 2-3 maanden van antidepressiva gewisseld, dat is net het probleem..... Het kan toch in godsnaam niet zijn dat geen één van die 11 antidepressiva hielpen?

Tot daar akkoord, stel dat ze niet hielpen; geloof jij dat er een psychiater bestaat die 11 verschillende antidepressiva zal voorschrijven aan éénzelfde patiënt?????????!, sorry hoor maar daar geloof ik niet in...

En dan verwijten ze de artsen en de psychiaters. Oké, er zijn er heel veel die ik ook niet mag en er zijn er heel veel die het probleem niet tot in het detail opsporen maar 1 psychiater en 11 antidepressiva in nog geen 3 jaar aan éénzelfde patiënt, dat gaat er niet in bij mij en klinkt ongeloofwaardig.

Laatst bewerkt:
Daar kom je toch sowieso niet zomaar aan? Alleen via de psychiater?

Wie heeft hier trouwens ook wel eens 1x in de zoveel tijd, dat je een dag heb dat je gewoon helemaal positief en gemotiveerd bent over alles ineens? Zonder reden.

Niet dat ik normaal depri ben, maar soms heb je wel eens van die dagen dat je je gewoon nergens druk om maakt, heerlijk is dat, helaas duurt t altijd maar 1 dag :D

STOM, heel stom!

Je geeft zelf toe dat je 11 verschilende antidepressiva's hebt gebruikt in 2 en een half jaar tijd...

Weet je wel dat een antidepressiva pas na enkele maanden (2-3 maanden) echt begint te werken?????????

Ik denk dat jij je psychiater niet hebt vertrouwd, die mensen weten wat ze doen...

En één psychiater zal nooit 11 verschillende antidepressiva's voorschrijven, dat geloof ik niet, je bent wellicht naar 11 verschillende psychiaters geweest:D

Man man man, wat een geval!!!

Nee toch niet. Is allemaal voorgeschreven geweest door 1 psychiater.:) Als ik na 3 weken niets merkte mocht ik verhogen, en dan als ik na 2 a 3 weken opnieuw niets merkte opnieuw verhogen tot de hoogste dosis was bereikt. Heb de meeste dus wel ongeveer 2 a 3 maand genomen.

Maar heb er ook een paar maar 3 weken of nog minder dan 3 weken genomen omdat ik me er gewoon verschrikkelijk slecht door voelde. Fluvoxamine bv, na 10 dagen had ik constant het gevoel alsof ik vanbinnen in brand stond, dus op aanraden van m'n psychiater maar mee gestopt. En Anafranil heb ik maar iets van 3 weken genomen omdat ik me er enorm vreemd door voelde en volledig impotent was erdoor..

Laatst bewerkt:
wat was er eigenlijk mis met je corleone dat je zo aan de pillen zat?:D

Beetje vanalles, maar hoofdzakelijk identiteitverlies waardoor ik me vaak angstig voel (als je geen identiteit hebt zorgt dit voor angst, onveilig gevoel enz) en overgevoeligheid voor externe prikkels..

Ik ben gewoon kwaad dat hij 11 verschillende antidepressiva heeft genomen! :S

En het ergste van al, ik vind het niet kunnen dat hij zelfs de tijd er niet voor genomen heeft en de AD geen kans heeft gegeven, zo'n medicijnen werken toch pas na 2-3 maanden? Correct me if I'm wrong!

11 x 3 maanden = 33 maanden = 2 jaar en 9 maanden...

Dus gemiddeld heeft hij om de 2-3 maanden van antidepressiva gewisseld, dat is net het probleem..... Het kan toch in godsnaam niet zijn dat geen één van die 11 antidepressiva hielpen?

Tot daar akkoord, stel dat ze niet hielpen; geloof jij dat er een psychiater bestaat die 11 verschillende antidepressiva zal voorschrijven aan éénzelfde patiënt?????????!, sorry hoor maar daar geloof ik niet in...

En dan verwijten ze de artsen en de psychiaters. Oké, er zijn er heel veel die ik ook niet mag en er zijn er heel veel die het probleem niet tot in het detail opsporen maar 1 psychiater en 11 antidepressiva in nog geen 3 jaar aan éénzelfde patiënt, dat gaat er niet in bij mij en klinkt ongeloofwaardig.

:roflol:, dan geloof je het toch niet. Ik heb een vrij soepele psychiater, mag zelf voorstellen doen en meestal is ie akkoord, mag ik de anti-depressiva die ik wil uitproberen, omdat hij weet dat ik er wel wat verstand van heb, veel opzoek op internet en zo. & normaalgezien begint een ad wel na 2 a 3 weken te werken en weet je na een goede maand wel of het nog veel zin heeft er mee door te gaan of niet. Maar kijk, neem nu al sinds september terug seroxat (40mg), juist omdat ik dacht van mss heb ik hem toch niet lang genoeg genomen 3 jaar geleden. Neem hem dus nu al ruim 4 maand en merk er nog steeds niets van, had ook niet anders verwacht eig. Ga nu stoppen met seroxat en een keer Cymbalta proberen.

En Efexor heeft wel geholpen, maar jammer genoeg maar 4 dagen..:o:( Daarna voelde ik me terug weer even angstig. Van Prothiaden voelde ik me ook wel iets beter, maar kon gewoon nooit opstaan 's ochtends.

Laatst bewerkt:
Beetje vanalles, maar hoofdzakelijk identiteitverlies waardoor ik me vaak angstig voel (als je geen identiteit hebt zorgt dit voor angst, onveilig gevoel enz) en overgevoeligheid voor externe prikkels..

:roflol:, dan geloof je het toch niet. Ik heb een vrij soepele psychiater, mag zelf voorstellen doen en meestal is ie akkoord, mag ik de anti-depressiva die ik wil uitproberen, omdat hij weet dat ik er wel wat verstand van heb, veel opzoek op internet en zo. & normaalgezien begint een ad wel na 2 a 3 weken te werken en weet je na een goede maand wel of het nog veel zin heeft er mee door te gaan of niet. Maar kijk, neem nu al sinds september terug seroxat (40mg), juist omdat ik dacht van mss heb ik hem toch niet lang genoeg genomen 3 jaar geleden. Neem hem dus nu al ruim 4 maand en merk er nog steeds niets van, had ook niet anders verwacht eig. Ga nu stoppen met seroxat en een keer Cymbalta proberen.

werd je serieus in je jeugd altijd afgetrokken door je moeder?:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven