Fitness Seller

Wie heb ik kunnen helpen bij het herstel van bepaalde aandoeningen/klachten?

• Topic Starter Topic Starter
Werkt voor vetverbranding ;). Laat T3 concentratie stijgen.

En is het daarin effectief? Kan ik het vergelijken met clen? Zou jij het aanraden als fatburner? Anders is het wel wat om bij cut te nemen toch? Lees er zo weinig over op dbb.

Kan je dan niet gewoon makkelijker t3 nemen?

En is het daarin effectief? Kan ik het vergelijken met clen? Zou jij het aanraden als fatburner? Anders is het wel wat om bij cut te nemen toch? Lees er zo weinig over op dbb.

Vergelijken met clen zou ik het niet, wel gezonder. Heeft ook positief effect op immuunsysteem. Als je last van ontstekingen hebt is het minder.

Ik zou het zeker aanraden.

Overbelasting inderdaad. Whey heeft specifiek hierbij een toegevoegde waarde.

Je ijzer niet laten meten via bloedonderzoek? Sporten kan, maar belasting minimaal houden.

Nee, de dokter gaf aan dat het niet nodig was en stuurde me zo weer de deur uit.. Want een bloedtest was niet nodig volgend haar

Nee, de dokter gaf aan dat het niet nodig was en stuurde me zo weer de deur uit.. Want een bloedtest was niet nodig volgend haar

Ah, voor de zekerheid andere dokter zoeken dan. Maar gebeurt meer in Nederland gezien kosten voor verzekering. Gemeenschappelijke ziekenzorg, veel beter.

Ja, dat ja. "Omdat er kosten aan verbonden waren". Gaf ze aan dat ik beter maar supplementen kon nemen en kijken of dat zou werken

Hoi Cools, hier een vraag, lk gebruik nu al een poosje p.s. Op jouw aanraden, en mijn darm klachten zijn een stuk beter, mijn man en mijn zoon gebruiken het ook zijn allebij kritieke denkers, ook hier gaat het een stuk beter.
Maar zou je ook een advies kunnen geven bij overgewicht in de menopause, dit is nu ook een poosje aan de gang, ik kom nu zo onderhand aan in gewicht van lucht om zo maar te zeggen, ik kan diëten en sporten, maar er gebeurt nagenoeg niets, word er moedeloos van.
Weet jij hier iets op
BVD Claudia

Hoi Cools, hier een vraag, lk gebruik nu al een poosje p.s. Op jouw aanraden, en mijn darm klachten zijn een stuk beter, mijn man en mijn zoon gebruiken het ook zijn allebij kritieke denkers, ook hier gaat het een stuk beter.
Maar zou je ook een advies kunnen geven bij overgewicht in de menopause, dit is nu ook een poosje aan de gang, ik kom nu zo onderhand aan in gewicht van lucht om zo maar te zeggen, ik kan diëten en sporten, maar er gebeurt nagenoeg niets, word er moedeloos van.
Weet jij hier iets op
BVD Claudia

Red Maca zou moeten helpen. Dit heeft een positief effect op de schilklier in de menopauze. Kan je op ebay bestellen. Als dat niet werkt heb ik nog wel een paar ideeën. Afhankelijk wat voor effect Red Maca op je heeft kan ik van verder werken.

Beste Cools,

Vrij recent bloed laten prikken, omdat mijn nieuwe coach graag wilde weten hoe ik er voor stond. Nu zou ik graag jouw visie willen weten over het volgende: mijn lever en t3 zijn zwaar afwijkend (b12 niet op letten is door een teveel aan b12 injects). Wat zou ik hier tegen kunnen doen? Ik heb het idee als ik t3 ga gebruiken ik meer de symptomen aan het bestrijden ben ipv de oorzaak behandel..

ztfcix.png

Onlangs gekuurd?

Anticonceptie neem ik sinds november al niet meer (niet op hormoon basis in ieder geval) wel een aantal jaar de Diana pil gehad. Verder neem ik gewoon de standaard vitamines van solgar en nu liv52 dan

Waarom ga je niet naar je huisarts met die leverwaarden?

Anticonceptie neem ik sinds november al niet meer (niet op hormoon basis in ieder geval) wel een aantal jaar de Diana pil gehad. Verder neem ik gewoon de standaard vitamines van solgar en nu liv52 dan

Je leverwaardes zouden te verklaren zijn door krachttraining, maar ik vind ALAT wat te hoog. Gamma-GT was een handige leverwaarde geweest om te checken.

Je B12 zou ik niet injecteren als je al Multivit neemt en een gevarieerde voeding hebt. Voor je lever te ondersteunen raad ik fofatidylserine aan. En Red maca voor je schilklier.

Terug
Naar boven