MuscleMeat

Wie heb ik kunnen helpen bij het herstel van bepaalde aandoeningen/klachten?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je links naar papieren waar andere mineralen geanaliseerd werden in onze voeding? alle 42? mss zijn ze allemaal niet essenticiaal dat is een andere discussie, maar ik wil zoveel mogenlijk data zien.

Heb je links naar papieren waar andere mineralen geanaliseerd werden in onze voeding? alle 42? mss zijn ze allemaal niet essenticiaal dat is een andere discussie, maar ik wil zoveel mogenlijk data zien.

Is van verschillende factoren afhankelijk, maar de mineraalinhoud van alle voeding is gewoon bekend en kun je gewoon terugvinden op internet. Is een vrij simpele analyse.

Dat zijn gwn de standaard mineralen, ik heb het over de minder bekende, er zijn er zowat 42 die natuurlijk in groenten en dergelijke zitten.

Dat zijn gwn de standaard mineralen, ik heb het over de minder bekende, er zijn er zowat 42 die natuurlijk in groenten en dergelijke zitten.

Er is een hoop nog niet bekend idd wat essentieel is of niet. En mineralen en vitamines zijn maar 2 factoren voor gezondheid. Een interessant gegeven is dat het koken.bakken van eten juist gezonder is dan rauw. Bepaalde stoffen worden dan beter beschikbaar is het vermoeden.

Cools, same time tomorrow with a new fact of the day;)

Cools de laatste tijd ben ik erg vermoeid. Weinig energie en suf. Daarnaast slaap ik slecht savonds. Ik pak D3, magnesium, zink, vitamine C en selenium.

Ben zon 2,5 maand klaar met mn tren nu.. Zou het kunnen zijn dat tren rode bloedlichaampjes heeft afgebroken? Zal ijzer suppletie nu een tip zijn?

Heb afgelopen tijd wel clen en t5 en t3 voor korte periode, t3 nu nog op 50mcg. Weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?

alvast bedankt! :)

Cools de laatste tijd ben ik erg vermoeid. Weinig energie en suf. Daarnaast slaap ik slecht savonds. Ik pak D3, magnesium, zink, vitamine C en selenium.

Ben zon 2,5 maand klaar met mn tren nu.. Zou het kunnen zijn dat tren rode bloedlichaampjes heeft afgebroken? Zal ijzer suppletie nu een tip zijn?

Heb afgelopen tijd wel clen en t5 en t3 voor korte periode, t3 nu nog op 50mcg. Weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?

alvast bedankt! :)

Je bent waarschijnlijk nog in herstel ;) 2,5 maand is nog niet lang.

Phosphatidylcholine of phosphatidylserin? welke van de 2 kan ik het best nemen?

@Cools Laatste tijd snurk ik blijkbaar, voordien nooit echt last van gehad, buiten wat "blazen" in mijn slaap. Ik slaap op mijn zijde. Heb geen overgewicht, sta 10-12% VP. Drink geen alcohol en rook niet. Heb gemiddeld 8 uur slaap. Enig idee waarom dit komt? Tips of middelen om dit te voorkomen of te behandelen?

@Cools Laatste tijd snurk ik blijkbaar, voordien nooit echt last van gehad, buiten wat "blazen" in mijn slaap. Ik slaap op mijn zijde. Heb geen overgewicht, sta 10-12% VP. Drink geen alcohol en rook niet. Heb gemiddeld 8 uur slaap. Enig idee waarom dit komt? Tips of middelen om dit te voorkomen of te behandelen?

Wanneer is dit ongeveer begonnen? En ben je in die periode of er even voor iets anders gaan doen? Medicatie, supplementen, voeding,..?

Ik krijg slapenloosheid van talicar ( taurine, liponzuur, carnitine) icm met dj repair. Glutamine, zink en n-acytyl-glycine. Tegen leaky gut. Probleem is dat ii me beter voelde hiermee maar de effecten ervan algauw overschaduwd werden door insomnia. Enig idee wat ik er tegen kan doen?Wat dat het een misschien iets te specifieke kwestie is maar wil graag deze behandeling voortzetten.

Ook heb ik sibo. Maar aangezien ik enkel zieker werd van AB durf ik het niet meer te nemen. Ben hierom weg gegaan bij mijn voormalige arts. Hij zei dat het nooit zal beteren tenzij ik zijn ab neem.. De kl***zak:(

Wanneer is dit ongeveer begonnen? En ben je in die periode of er even voor iets anders gaan doen? Medicatie, supplementen, voeding,..?

Ik heb er opmerking over gekregen tijdens mijn 750mg test - 400 tren - 600 bold cycle, zo'n 4 weken geleden. Hield toen wat vocht op ook dus dacht dat het daardoor kwam. Ondertussen is laatste inject 2 weken geleden en ben ik het vocht kwijt.
Medicatie, supplementen, voeding is er niets verandert. Enigste oorzaak kan dus de cycle zijn?

Deze nacht eens met Snurklab mijn slaap opgenomen, het gesnurk is een duidelijk patroon waarbij het gesnurk ontstaat bij het inademen gevolgd door het uitademen ("blazen")

EDIT: Voordien ademde ik al luid in mijn slaap, zowat het zelfde patroon, alleen komt er nu een gesnurk bij in het inademen

Laatst bewerkt:
Ik heb er opmerking over gekregen tijdens mijn 750mg test - 400 tren - 600 bold cycle, zo'n 4 weken geleden. Hield toen wat vocht op ook dus dacht dat het daardoor kwam. Ondertussen is laatste inject 2 weken geleden en ben ik het vocht kwijt.
Medicatie, supplementen, voeding is er niets verandert. Enigste oorzaak kan dus de cycle zijn?

Deze nacht eens met Snurklab mijn slaap opgenomen, het gesnurk is een duidelijk patroon waarbij het gesnurk ontstaat bij het inademen gevolgd door het uitademen ("blazen")

EDIT: Voordien ademde ik al luid in mijn slaap, zowat het zelfde patroon, alleen komt er nu een gesnurk bij in het inademen

Is de cycle waarschijnlijk. Mogelijk als je wat maandjes verder bent is het snurken weg.

Hoi Cools,

Weetniet of dit het juiste onderwerp is maar wat is de juiste/maximale iname hoeveelheid kalium(potasium)/taurine tegen backpump.

Hoi Cools,

Weetniet of dit het juiste onderwerp is maar wat is de juiste/maximale iname hoeveelheid kalium(potasium)/taurine tegen backpump.

3 tot 5 gram voor taurine en kalium zou ik uit kalium rijke voeding halen zoals bananen.

Cools wat kun je zeggen over 'oud vet'?

Heb vet rond mn borst streek, het onderste rolletje en heupen zitten nog. Dit ondanks mijn vetpercentage al redelijk laag is. Ik ga er vanuit dat ik naar een procent of 5 moet om dit weg te kunnen krijgen, ik zal dus nog een tijd door moeten cutten.

Zijn er manieren dit te stimuleren? Of wat is jouw visie hier op?

Terug
Naar boven