MuscleMeat

Wie heeft de massa schema van fitness-island.com 5 x in de week

smoothy88

Advanced Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m91
Massa
92kg
Heeft er iemand de fitness schema voor massa van fitness-island.com 5 keer in de week. De site doet het niet ofzo:S

fitness-island is vet chill

De schema's van fitness-island zijn een gevaar voor de volksgezondheid, daarom werd de site verwijderd.

• Topic Starter Topic Starter
Prijs u gelukkig. De schema's en andere info op fitness-island zijn van het begin tot einde onzin.
Ik raad u aan de site te vergeten. Welkom op DBB

echt? dus voor massa oefening langzaam uitvoeren/1 min rust tusse setjes en piramide sT 10 reps(maximaal gewicht waarmee je 10 kan halen) gewicht verhogen en 8 reps en nog keer gewicht verhogen en dan 6 reps en nogmaals 6 reps is dat ook onzin?

meen je dat nou? want heb op meerdere sites gelezen dat de piramide sT 10 8 6 6 wel een goede manier is om massa te traine. Wat vind jij dan het beste manier om massa te trainen?
Piramide sT is gewoon één van de vele methoden om je sets en reps te verdelen. Dat is niet fout of zo.
Maar trage uitvoering is onzin, en die 1 minuut hangt van veel factoren af.

Piramide sT is gewoon één van de vele methoden om je sets en reps te verdelen. Dat is niet fout of zo.
Maar trage uitvoering is onzin, en die 1 minuut hangt van veel factoren af.

hmm dus kan wel de piramide sT aanhouden 10 8 6 6 alleen mag hem dan ook snel uitvoeren en mag dus ook 20 sec rust zijn? Gewoon zodra ik er weer klaar voor ben?

Je moet hem snel uitvoeren, altijd zo snel als je kan.
En 20 seconden is veel te weinig, in de meeste gevallen.

snelle uitvoering is toch droog trainen? wil juist massa trainen ( of ben ik gehersenspoeld door die site :P) en 1 minuutje rust wel goed?

Vergeet alles wat je tot nu toe heb geleerd... en begin met lezen.

snelle uitvoering is toch droog trainen? wil juist massa trainen ( of ben ik gehersenspoeld door die site :P) en 1 minuutje rust wel goed?
Nee, droogtrainen doe je door een inspanning minstens een half uur aan te houden. Lopen, fietsen, dat soort toestanden.
Bij een zo snel mogelijke uitvoering (met goeie vorm) zal je een maximaal aantal MU's aanspreken, en dat wil je bij massa. Begrijp wel dat zo snel mogelijk niet altijd effectief snel is. Een zwaar gewicht kan nog steeds heel traag gaan. Het punt is dat je zo snel duwt als je kan.

Jaja, een minuut is goed, 2 ook.

Nee, droogtrainen doe je door een inspanning minstens een half uur aan te houden. Lopen, fietsen, dat soort toestanden.
Bij een zo snel mogelijke uitvoering (met goeie vorm) zal je een maximaal aantal MU's aanspreken, en dat wil je bij massa. Begrijp wel dat zo snel mogelijk niet altijd effectief snel is. Een zwaar gewicht kan nog steeds heel traag gaan. Het punt is dat je zo snel duwt als je kan.

Jaja, een minuut is goed, 2 ook.

thanx man, dus je raadt me wel aan het piramide schema aan te houden voor ongeveer 5 weken (alleen snelheid aanpassen en rust) en dan met goed eten. Zit het dan wel goed? Sorry dat ik zoveel vragen stel

thanx man, dus je raadt me wel aan het piramide schema aan te houden voor ongeveer 5 weken (alleen snelheid aanpassen en rust) en dan met goed eten. Zit het dan wel goed? Sorry dat ik zoveel vragen stel
Ik heb geen ervaring met het piramide systeem.
En ik weet ook niet hoe de rest van je schema er uit ziet, of hoever je gevorderd bent.

Enkele vraagjes: kan je al goed squatten, deadliften, benchen, overhead pressen en hoeveel?

Terug
Naar boven