smoothy88
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 92kg
Heeft er iemand de fitness schema voor massa van fitness-island.com 5 keer in de week. De site doet het niet ofzo:S
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prijs u gelukkig. De schema's en andere info op fitness-island zijn van het begin tot einde onzin.Heeft er iemand de fitness schema voor massa van fitness-island.com 5 keer in de week. De site doet het niet ofzo:S
De schema's van fitness-island zijn een gevaar voor de volksgezondheid, daarom werd de site verwijderd.
Rippetoe's starting strength routine.hahah las al net dat het slechte schemas zijn. Weet jij misschien waar ik een goede massa schema kan vinde voor 5 keer in de week
Prijs u gelukkig. De schema's en andere info op fitness-island zijn van het begin tot einde onzin.
Ik raad u aan de site te vergeten. Welkom op DBB
Ja, grotendeels.echt? dus voor massa oefening langzaam uitvoeren/1 min rust tusse setjes en piramide sT 10 reps(maximaal gewicht waarmee je 10 kan halen) gewicht verhogen en 8 reps en nog keer gewicht verhogen en dan 6 reps en nogmaals 6 reps is dat ook onzin?
Piramide sT is gewoon één van de vele methoden om je sets en reps te verdelen. Dat is niet fout of zo.meen je dat nou? want heb op meerdere sites gelezen dat de piramide sT 10 8 6 6 wel een goede manier is om massa te traine. Wat vind jij dan het beste manier om massa te trainen?
Piramide sT is gewoon één van de vele methoden om je sets en reps te verdelen. Dat is niet fout of zo.
Maar trage uitvoering is onzin, en die 1 minuut hangt van veel factoren af.
Je moet hem snel uitvoeren, altijd zo snel als je kan.hmm dus kan wel de piramide sT aanhouden 10 8 6 6 alleen mag hem dan ook snel uitvoeren en mag dus ook 20 sec rust zijn? Gewoon zodra ik er weer klaar voor ben?
Je moet hem snel uitvoeren, altijd zo snel als je kan.
En 20 seconden is veel te weinig, in de meeste gevallen.
) en 1 minuutje rust wel goed?Vergeet alles wat je tot nu toe heb geleerd... en begin met lezen.
Nee, droogtrainen doe je door een inspanning minstens een half uur aan te houden. Lopen, fietsen, dat soort toestanden.snelle uitvoering is toch droog trainen? wil juist massa trainen ( of ben ik gehersenspoeld door die site) en 1 minuutje rust wel goed?
Doe 5 sets van 5 reps squat, met een 2 tal minuten of meer er tussen. Goed op vorm letten. daarna doe je nog wat pullups en rond je af met deadlifts.hmm maar ik ga morgen weer trainen(massa) hoe moet ik morgen dan trainen?
Nee, droogtrainen doe je door een inspanning minstens een half uur aan te houden. Lopen, fietsen, dat soort toestanden.
Bij een zo snel mogelijke uitvoering (met goeie vorm) zal je een maximaal aantal MU's aanspreken, en dat wil je bij massa. Begrijp wel dat zo snel mogelijk niet altijd effectief snel is. Een zwaar gewicht kan nog steeds heel traag gaan. Het punt is dat je zo snel duwt als je kan.
Jaja, een minuut is goed, 2 ook.
Ik heb geen ervaring met het piramide systeem.thanx man, dus je raadt me wel aan het piramide schema aan te houden voor ongeveer 5 weken (alleen snelheid aanpassen en rust) en dan met goed eten. Zit het dan wel goed? Sorry dat ik zoveel vragen stel