erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
ok cool .geloof je al weet ik wel dat ik nog hard had kunnen lachen met me 98 runner in deze tijd maarja misschien komt dat door de strenge regelgeving . zie nu vaak wel mooi gepimpte scoots (respect) maar snelheid zie ik niet veel meer of lijkt dat maar zo en doen meer boys officieel scooteracen nu?
3 jaar geleden zag ik nog wel es wat snelle scooters rondrijden, dan heb ik het over 120+ scooters
Ze zijn nu zo veel aan het controleren dat het snelste wat je ziet een onbegrenste scooter is met een andere uitlaat. En dan heb je nog een torenhoge boete. Ik kan er nu wel spijt van hebben van al het geld dat ik in mijn scooter heb gepropt en dat ik veel boetes heb gehad maar ik heb er ontzettend veel lol van gehad. En de scooters op het circuit groeit ook hard ja.

?
:shoot::sl*t:

maar ik wel es gezien dat een snelle scooter een rollebank naar de klote heeft geholpen. Toen had de juut het gas te lang open gehouden. kom er trouwens nu achter dat je 3x gepakt mag worden met een opgevoerde scooter. Ben 2x gepakt de derde keer wordt de scooter waarop ik rij in beslag genomen. Ook al is hij van een vriend van me.