- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oow mense , sorry zenne ma gelle kend er precies toch ni veel van (voor diegene die zeggen dat 140-145 niet kan) , waarom zou het niet kunnen ? kheb 3000€ in menne scoot gestoken , alles is bijgewerkt , alles wat je kan doen is gebeurd , dus waarom zou ik die snelheid niet halen , + ik trek opmen achterwiel zonder problemen ! het kan me eigenlijk niet schelen dat julie zeggen dat men scoot zo snel niet rijd , als ik het weeet dat hij zo snel rijd is het goed , i dont care about the rest ! ma zeggen dat het NIET kan , onmogelijk is is dikke BS hoor !
dude, waarom zou je met een scooter 145kmh willen rijdengevaarlijke shit hoor. En daarbij rijd je alles veel sneller naar de klote.

Daarvoor moet je zeker andere vertanding hebben, anders moet je 16K draaien ofzo.![]()
snap niet waarom je lacht ..ken mensen met 50mhr die al 125 autoteller haalden
Ik rij al verschillende jaren met de auto maar heb mijn scooter nooit kunnen wegdoen.
Topsnelheid: 105-106 op mijn digitale teller
Topsnelheid: 112 op een autoteller
Zwarte Aprilia Sr (Urban kid)
Motorblok: minarelli verticaal AC
Setup:
Cilinder: DR 70 (getuned) tot 13.000 - 14.000 rpm
Uitlaat: Polini for race
Carburateur: Del orto 21mm
Vario: Malossi overdrive (voorvario + achterpoelie)
Koppeling: 2g koppeling van Polini
12 pen krukas met C4 lagers
V-snaar-sproeier-gewichtjes-drukveer natuurlijk ook om hem goed af te stellen
Optisch
Velgen + achterveer + remmen + kickstarter + vijsjes donker geel gespoten
Gele handvatjes van progrip
Ander carterdeksel (kapot vanwege een ongelukje)
Neon eronder
witte pinkers
Blauw voorlicht
Blauw instrumentenbord verlichting
Afstelling met een magneet
Een LED (precies alarm)
Schuine pikkel
Bandenletters gewit
Digitale teller
Hier en daar nog wat stickers van Polini
Achterste spatbord afgezaagd
Spiegels verwijderd
Voetsteuntjes duozit verwijderd

dude, waarom zou je met een scooter 145kmh willen rijdengevaarlijke shit hoor. En daarbij rijd je alles veel sneller naar de klote.

oow mense , sorry zenne ma gelle kend er precies toch ni veel van (voor diegene die zeggen dat 140-145 niet kan) , waarom zou het niet kunnen ? kheb 3000€ in menne scoot gestoken , alles is bijgewerkt , alles wat je kan doen is gebeurd , dus waarom zou ik die snelheid niet halen , + ik trek opmen achterwiel zonder problemen ! het kan me eigenlijk niet schelen dat julie zeggen dat men scoot zo snel niet rijd , als ik het weeet dat hij zo snel rijd is het goed , i dont care about the rest ! ma zeggen dat het NIET kan , onmogelijk is is dikke BS hoor !
Koop dan een motor, waarom 3000 Euro verspillen aan tupperware...
Haha liegen over de snelheid van je scooter, gayer than free speak.

Het kicken van de stoplichtsprintjes, wnr je op het fietspad staat en je veel auto's achter je laat, om daarna een halve km verder de blikken van de ongeloofwaardige en gefrustreerde automobilisten te zien.
Het slalommen tss de auto's, tss de fietsers, tss de voetgangers zoals je met geen enkele moto kan doen.
Het zelf knutselen aan je scoot en zelf tunen dat een goed gevoel geeft, wnr eens een kapotte cilinder hebt, steek je een andere, bij een moto ben je weeral een hele som geld kwijt.
....
.bij een moto ben je weeral een hele som geld kwijt.
....