- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb fanatiek meegedaan ook. Straatraces, circuitraces enz..
Had ene runner met mhr speed 70 cc, 28 mikuni, speed uitlaat enz... Wat een geld aan uitgegeven. Wel op testbank een 25 pk meegehaald. Was jaar of 4 geleden erg veel. Tegenwoordig hoor ik verhalen van tegen de 30 pk.
Weet niet hoe ik foto plaats anders had ik die geplaatst.
Nu een motor. Kawasaki 600 van paar jaartjes oud. Bijna legaal hard rijden dus![]()
Idd, de remmen zijn daar ook niet voor gemaakt.
Kan me wel voorstellen dat opvoeren voor pubers leuk is.
Ik heb ooit nog zo me cilinder uitgevijlt,.. tot me blok vastliep.![]()

Haha, cilinder uitvijlen zonder enige kennis is dom![]()
Waarom zou horizontaal beter gaan dan verticaal??
Meestal zijn de horizontale, LC. LC is wel altijd beter en hebben ze daarbij ook nog eens een langere verstanding. Minarelli verticaal (ao ook op mbk booster) heeft meestal ook wel een kortere verstanding.
140 km/uur is haalbaar. De scooters waar ze scooterraces mee doen, hebben een gemiddelde snelheid van 130-140-150 dacht. Vooral die ZIP's gaan hard (vooral omdat ze licht zijn). Draaien wel allemaal op hoge toeren. Tot 16.000 rpm
Dat de remmen niet gemaakt zijn om 150 hm/h te rijden is een feit. Maar de remmen worden meestal ook wel aangepast (nog altijd niet geschikt om zo hard te rijden). Maar de standaard remmen op ''gewone'' scooters zijn wel gemaakt om 75-80 km/h te rijden omdat deze scooters normaal wel 75-80 km/h rijden. Door de regels van de benelux die zorgen dat je hier maar 45 mag rijden worden alle scooters die hier worden ingevoerd begrensd (meestal door een varioring en een prop in de uitlaat).
Er zijn uitzonderingen zoals peugeot en honda die ook wel een begrenzing op het elektische gedeelte zetten

Koop dan een motor, waarom 3000 Euro verspillen aan tupperware...
Het kicken van de stoplichtsprintjes, wnr je op het fietspad staat en je veel auto's achter je laat, om daarna een halve km verder de blikken van de ongeloofwaardige en gefrustreerde automobilisten te zien.
Het slalommen tss de auto's, tss de fietsers, tss de voetgangers zoals je met geen enkele moto kan doen.
Het zelf knutselen aan je scoot en zelf tunen dat een goed gevoel geeft, wnr eens een kapotte cilinder hebt, steek je een andere, bij een moto ben je weeral een hele som geld kwijt.
....
tuurlijk ieder zen dingHa ha ha, ik rij toch liever met mijne Yamaha R6 ze dan mee een scooterken op het fietspad.
En ne Jap die pas na 15000 toeren in het rood komt zijn cillinders begeven het nie echt.
krijd niet op straat dus no problemAls ik zo'n achterlijk hardrijdende, slalommende mong**l tegenkom op een scooter ben ik er altijd op aan het mikken met de voorkant van m'n auto.
Onvolwassen, onverantwoordelijke dwazen. gay !!
De je tuned en op Zandvoort lekker losgaat, mijn zegen heb je, maar doe dat niet op straat.
Waar in mijn GebruikersCP zet ik de optie aan om Belgische teksten te vertalen![]()
wathever ieder zen dingWaar in mijn GebruikersCP zet ik de optie aan om Belgische teksten te vertalen![]()
Scooters zijn lame en ik steun het vooroordeel over scooterrijdend volk.
man ge herhaald uw eigen
man ge herhaald uw eigen
gaat op een ander de debiel uithange ofzo
haha bedankt voor je negatieve karma "mhr team"
3 karmapunten, brutal hahaha
dr : goedkope low prestatie kit
minareli verticaal gaat nooit zo goed als een horizontaal![]()
vette setup maar de foto's werken niet , ik heb al 2 mhr speed cilinders vastgelopen![]()
oow mense , sorry zenne ma gelle kend er precies toch ni veel van (voor diegene die zeggen dat 140-145 niet kan) , waarom zou het niet kunnen ? kheb 3000€ in menne scoot gestoken , alles is bijgewerkt , alles wat je kan doen is gebeurd , dus waarom zou ik die snelheid niet halen , + ik trek opmen achterwiel zonder problemen ! het kan me eigenlijk niet schelen dat julie zeggen dat men scoot zo snel niet rijd , als ik het weeet dat hij zo snel rijd is het goed , i dont care about the rest ! ma zeggen dat het NIET kan , onmogelijk is is dikke BS hoor !