idd, vaak zijn ongelukken gewoon niet te voorkomen, zelfs als ze in theorie jouw schuld zijn.
ik heb zelf 3x in ongeveer 1 jaar een ongeluk(je) gehad, eerste keer was toen ik achter een maat van mij reed in zijn invalidekarretje en de zon in mijn rug had, hij had z'n knippertje aan naar links maar ik had dat niet gezien door de zon, vervolgens wilde ik hem inhalen en sloeg hij af, niet echt superduidelijk wiens schuld het was, maar als het mijn schuld was dan had ik het alsnog niet kunnen voorkomen
2e keer was toen ik een bocht nam, het was wat mistig en dan is natuurlijk het wegdek glad, dus ik nam de bocht en gaf aan het eind weer gas bij, toen begon mijn achterwiel te slippen en maakte ik een schuivertje, dat asfalt was zo goor dat m'n hele broek zwart was. dit was een inschattingsfout omdat ik niet had verwacht dat het asfalt glad zou zijn, daar kwam bij dat het asfalt ook niet echt schoon was.
3e keer was toen ik remde en in ene mijn voorrem blokkeerde, vervolgens sloeg ik over de kop. sja zoiets kun je niet voorkomen.