MuscleMeat

wie heeft een scooter of doet er aan scooter tuning

Tegen de 130 volgens iemand die me blok later kochte.

heb nu een yamaha 250cc 2takt cross gekocht:)
fucck ma das een beest ze!!
da trekt dat nimeer normaal is
ik rijd nu zelf met een aprilia rs (72cc hebo manston)
topspeed :115 km/h :)

• Topic Starter Topic Starter
yamaha yz 250 cc wss ? men broer heeft ook een yz , maar dan 125cc die gaan beestig goe

hier zie je de cross staan op de achtergrond , ale een stukje toch :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf werkt niet ?

nog even een filmpje van men scooter , voor de fun : -->

[Link niet meer beschikbaar]

Eer dat ik op zo'n scootertje boven de 80km/h zou gaan rijden...ga liever gewoon deaud. :roflol:

ieder zen ding he , schrikkepiet ! :D

voila een foto van me broer zijn 125 cross

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb twee keer een schuiver gemaakt met iets TE enthousiast bochtenwerk, dan ben je blij dat je goed in de kleren zit en een helm op hebt. Anders lig je gewoon tot op het bot open.:)

dieje ga wel vooruit:)
wat is zen topspeed?!
crossmoto is wel nice;)!

140-145 km

tnx

Ik heb twee keer een schuiver gemaakt met iets TE enthousiast bochtenwerk, dan ben je blij dat je goed in de kleren zit en een helm op hebt. Anders lig je gewoon tot op het bot open.:)

ja dat is gevaarlijk , ik ben nog niet gevallen en ik hoop dat ik nooit val , maar goed kan het toch niet doen denk ik :p

valt wel mee, heb van de zomer een botsing gemaakt in zwembroek hemd en teenslippers, botten waren niet te zien hoor ;)

lag wel redelijk open, teen zit nog onder de littekens hehe

en laatst nog met spijkerbroek, alleen wondje op m'n knie :D

scootertuning001.jpg

scootertuning002.jpg

12345019.jpg

mijn scooter. Het is een sr met een morini blok. morini blokken zijn niet goed op te voeren maar heb er toch nog een top van 110 uitgehaalt. Gaat binnekort de deur uit waarnschijnlijk als ik mijn auto heb. Ben het gezeik met politie enz. ook een beetje zat al ben ik al wel 4 keer ontkomen aan zo'n rotmotor. maar dat gaat niet op tegen de bijna 600 euro aan boete's. nu denk ik geldverspilling maar toen had ik de tijd van mijn leven;) was jong en naief:D

Terug
Naar boven