XXL Nutrition

wie heeft er de hoogste boete ooit?

malacoesa

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
ik doe de kickoff, vorige week naar mijn vaders verjaardag geweest, reed 130 waar ik 100 mag 4 km correctie 26 km te hard 150 pleuros!
Ik weet het eigen schuld maar ik heb er flink de t*ring in..

Keren waar het niet mag op weg naar werk, 160 euro.

Mijn eerste auto gekocht, een honda CRX in Utrecht opgehaald, over de A2 naar mijn vriendin om te showen, maar eerst ff uittesten natuurlijk!! Reed bij Oudekerk waar je 100 mocht 190 toen er ineens een blauwe subaru me voorbij kwam rijden met zo'stopbordje aan!!!

**** rijbewijs meteen kwijt, 465 euro boete (volgens hem reed ik na correctie 65 kilometer te hard) dus mooi haha als ie wat langer achter me had gereden was de boete dus ook zeker hoger geweest!!!

1050€ voor gebruik en het bezitten van sterioden...Plus 1j sportschool verbod

Ik ben blij dat ik dat NIET ben.

Mijn eerste auto gekocht, een honda CRX in Utrecht opgehaald, over de A2 naar mijn vriendin om te showen, maar eerst ff uittesten natuurlijk!! Reed bij Oudekerk waar je 100 mocht 190 toen er ineens een blauwe subaru me voorbij kwam rijden met zo'stopbordje aan!!!

**** rijbewijs meteen kwijt, 465 euro boete (volgens hem reed ik na correctie 65 kilometer te hard) dus mooi haha als ie wat langer achter me had gereden was de boete dus ook zeker hoger geweest!!!

Doe je goed man :roflol:

Ja als je het doet moet je het ook meteen goed doen :p

Niet betaald op een plaats voor betalend parkeren: 12,50 euro!:mad::mad::mad::eek:

Pff dan liggen de boetes hier wel een stuk hoger!!!

parkeerboete 50 euro ofzo!

Heb nog nooit een boete gehad...:D

160 euro, 29 km h te hard op 60 weg. na correctie.

Op de sportschool dopingcontrole, daarna huiszoeking en hebben ze 2 vials illegale test gevonden. Heb wel geen strafblad gekregen daarvoor ???

t*ring die Belgen zijn erg he:P hahahaha

In Nederland zou je nooit gepakt kunnen worden voor lege vials :P (denk dat je in Nl zelfs met volle vials niet gestraft zal worden)

auto niet verzekerd, 430 euro geloof ik dat ik kreeg.

Naatje ;)
Ze zijn mij laatst ook een tijdje blijven volgen (aantal kilometers door de stad hier) omdat mijn rijgedrag hun opviel..
Op meerdere plekken 100% te hard en ik kreeg een waarschuwing :D:D:D

Vrouwelijke charmes hé...

Bij mij was het trouwens ook een vrouw maar ik denk niet dat ik met mijn charmes enige indruk op deze betonvlechtster maakte...

Terug
Naar boven