MuscleMeat

wie heeft er de hoogste boete ooit?

Rijden zonder verzekering + vluchtmisdrijf vanwege ingenomen rijbewijs (ander verhaal) 2250euro

:roflol: Goed bezig Sanca.

Vrouwelijke charmes hé...

Bij mij was het trouwens ook een vrouw maar ik denk niet dat ik met mijn charmes enige indruk op deze betonvlechtster maakte...

Haha ik heb gewoon vreselijke mazzel gehad.
Kon ze ook geen ongelijk geven als ze mijn rijbewijs hadden ingenomen, zat nou eenmaal fout. Gelukkig waren de goden met mij :D halleluja:D

ik wss de laagste, want ik heb er nog nooit één gehad :knipoog:

in m'n eerste golf gti 89 km/u in een 50 km zone: was iets van 300 euro uit m'n hoofd.

60 euro boete omdat ik in de amsterdamse metro met 1 voet op het bankje tegenover me zat. Alsof die pleurismetro's ooit schoon waren...

• Topic Starter Topic Starter
wat worden we toch in ons kontje gebatst door die pleurislijers he..., en voor veiligheid zorgen ho maar want dat is veel te eng!

Baldadigheid, 220 euro.

Ik ben gelukkig voor sommige dingen nooit gepakt.. Vrienden van mij hadden daarvoor 800 euro boete gekregen + taakstraf.

15jaar gepakt met een gejat brommertje, geen verzekering, En wat kreeg ik, 65 euro boette xD

17jaar, Gepakt met me mams der auto, + hij was nog niet apk gekeurd, 310euro,

50€ voor zonder lichten te rijden op de fiets. :( win ik?

40 euro voor geen licht op de fiets ofzoiets.

7999,95

voor het wegwerken van een lijk

en 45 euro voor verkrachtig, mocht ook kiezen voor 3 uur schoffelen, heb dat gedaan.

Laatst bewerkt:
Gister mijn eerste boete gehad. 50 euro omdat ik geen parkeerkaartje had gekocht. :fuu: Is overigens de enige parkeerplaats in de buurt van de school, ****ing triest dus. :roflol:

+-10.000 euro omdat ik niet binnen de 7 dagen een papiertje gestuurd had naar een administratieve dienst...

40 euro voor het fietsen door een stukje park..

volgensmij zijn de grootste boetes door: het prive rijden met grijs kenteken, terwijl de auto niet grijswaardig is. komt de BPM er nog ff lekker bij op.

heb is 2750 euro boete/belastingaanslag gehad omdat ik gepakt was met dvd's te verkopen

is dat nou een boete of gewoon een aanslag ?

Gepakt met vier mannen op een nudisten stand.
Alleen omdat ik mijn droom wou waar maken:(
Schade: ieder 225,- euro...

Ik had er dinsdagochtend nog eentje; 150 euro telefoon in de hand tijdens rijden.
Ze stonden te posten in een zijstraat, ****ed up.
Ik heb nog ontkend bij het leven, maar ik kwam er niet onderuit.

Terug
Naar boven