Fitness Seller

wie heeft er de hoogste boete ooit?

3250 voor 200 plantjes op het zolder.

130 voor het rechts inhalen van een ouwe doos die links bleef rijden.

Ik had er dinsdagochtend nog eentje; 150 euro telefoon in de hand tijdens rijden.
Ze stonden te posten in een zijstraat, ****ed up.
Ik heb nog ontkend bij het leven, maar ik kwam er niet onderuit.
****ing player haters ook:mad:

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

5000euro boete uit de hand gelopen vechtpartijen
1500euro boete dealen.

Dan nog te zwijgen over slachtoffervergoedingen en advocaatskosten :(
http://www.youtube.com/watch?v=3SUtW3rOkz4:cool:

900euro zedenschennis

485,- euro. 49 km te hard + geen gordel + nog iets kleins.

Hahhaa, dat dan weer niet. Volgens mij rechts inhalen ofzo.. Was op een zondagochtend 8.15 bij Assen, zo'n gefrustreerde agent die op het laatst van z'n dienst nog even zijn quotum moest halen. Heb alles wel terug kunnen kijken in z'n auto op film.

Net terug van vakantie waar ik een 'boete' van 150 euro heb gehad vanwege een krasje op de onderkant van de bumper (!!!) van de huurauto.. Al had ik de politie een bonnetje laten schrijven, dan was er niks aan de hand geweest! Daarnaast ook nog eens een parkeerboete van 52,50 euro binnengehad die ik hier ergens heb gekregen. :fuu:

Geloof dat ik hier de kroon span...

8600,- Euro voor openbare geweldpleging.

Scooter ging te hard
Onjuiste stuurinrichting
Foute verlichting
Onjuiste achterrem
Rijden zonder kappen waardoor er dingen uitstaken (joh ik ging net m'n kappen ophalen :P)

was bijelkaar 600 euro ofzo...

ik doe de kickoff, vorige week naar mijn vaders verjaardag geweest, reed 130 waar ik 100 mag 4 km correctie 26 km te hard 150 pleuros!
Ik weet het eigen schuld maar ik heb er flink de t*ring in..

Ah, ik had verwacht dat het inmiddels duurder zou zijn. (omdat ze vorig jaar of het jaar ervoor de boetes 20% duurder gemaakt hebben)

Mijn hoogste boete was dus ook voor 30 km te hard. Dat kostte mij toen iets van 160 euro of zo... ik was er behoorlijk ziek van. :o

Ene B. Madoff heeft me verlinkt :grumble: ... zal het bedrag niet noemen ;)

met correctie reed ik vorige week 88 waar ik maar 50 mocht , zal me wel 300 euro gaan kosten .

aantal keer 700+ voor Graffiti

395 Euro + btw boete, voor belletjetrekken :mad:

Terug
Naar boven