Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet betaald op een plaats voor betalend parkeren: 12,50 euro!![]()

Ik had er dinsdagochtend nog eentje; 150 euro telefoon in de hand tijdens rijden.
Ze stonden te posten in een zijstraat, ****ed up.
Ik heb nog ontkend bij het leven, maar ik kwam er niet onderuit.
Ik kan er gewoon niet tegen als er mensen voor me rijden, daar moet ik voorbij. 's Nachts op een lege snelweg rij ik vaak wel rustig.
4km/h te hard, cruisecontrol is geen optie want dan val je helemaal in slaapeen paar uur verkeerslessen moeten volgen omdat ik op het fietspad wandelde ...

Had je wel genoeg gespaard van al dat dealen? Of ben je nog steeds aan het aflossen5000euro boete uit de hand gelopen vechtpartijen
1500euro boete dealen.
Dan nog te zwijgen over slachtoffervergoedingen en advocaatskosten![]()
Had je wel genoeg gespaard van al dat dealen? Of ben je nog steeds aan het aflossen
PWNED!
Nu ben je wss wel geleerd om je handjes thuis te houden hé![]()
had je geluk met dat beginnende rijder gezeik...(of heb je dat niet??)
1050€ voor gebruik en het bezitten van sterioden...Plus 1j sportschool verbod

PWNED!
Nu ben je wss wel geleerd om je handjes thuis te houden hé![]()

Leg is uit dan, heb je een paar gasten met een boksbeugel half dood geslagen terwijl ze op de grond lagen? Of was het gewoon domme pech dat iemand met zn kop tegen een stoeprand klapte ofzoZeker, ben een bange wezel geworden.
Kreeg tijdje geleden nog een klap en durfde nix meer te ondernemen.![]()

deed je competitie dat die boete zo hoog lag?
Zoveel moet je nog niet eens betalen als je met een redelijke hoeveelheid drugs wordt gepakt.
En ook nog voor zo een kleine hoeveelheid zijn ze gek geworden hier, als je aan handel deed kon ik het nog begrijpen.
Ik heb ook ene keer de 200km aangetikt, maar dat werd bijna mn dood. Ik wilde bijna 2 vrachtwagens inhalen toen de achterste opeens de voorste voorbijging! Ik heb nog nooit zo hard op de rem moeten trappen, de alarmlichten sprongen zelfs aan.