Fitness Seller

wie heeft er de hoogste boete ooit?

5 euro voor zonder licht rijden.

Niet betaald op een plaats voor betalend parkeren: 12,50 euro!:mad::mad::mad::eek:

Man voor zo'n boete zou ik altijd de gok wagen, ben je soms nog goedkoper uit dan gewoon betalen :P

Ik had er dinsdagochtend nog eentje; 150 euro telefoon in de hand tijdens rijden.
Ze stonden te posten in een zijstraat, ****ed up.
Ik heb nog ontkend bij het leven, maar ik kwam er niet onderuit.

Alleen voor in je hand houden? niet eens bellen? Mag dat tegenwoordig ook niet meer, wist ik niet eens.

edit: http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=165&t=24702
krijg nou wat

Ik kan er gewoon niet tegen als er mensen voor me rijden, daar moet ik voorbij. 's Nachts op een lege snelweg rij ik vaak wel rustig.

Heel herkenbaar, al kan ik er ook niet tegen om op een lege 4 baans weg om 4 uur 's nachts door een 80 km trajectcontrole te rijden, zo had ik laatst een boete van 14 hele euro's :rolleyes: 4km/h te hard, cruisecontrol is geen optie want dan val je helemaal in slaap

een paar uur verkeerslessen moeten volgen omdat ik op het fietspad wandelde ...

:roflol:

De 2 van de 4 keer dat ik een verdrijvingsvlak heb "gebruikt" in mijn leven ben ik daar voor bekeurd, goeie score pliesie.. eerste was 130 euro tweede 156 euro, dat was wel de hoogste :/

ben redelijk braaf de laatste die ik had was 66 euro.. we konden bij Feyenoord nergens parkeren en er stonden er al zoveel in het gras dus ik zeg och we zetten em daar wel naar..

66 euro k*t wouten

900 euro en een paar weken zonder rijbewijs , 81 te hard in de BBK :(

€20 zonder licht en €20 verwijderingskosten van graffiti die ik niet heb gespoten, en die na 6 maanden nog niet is weggehaald, oh en daar zat ook een taakstraf bij van 10 uur:(

5000euro boete uit de hand gelopen vechtpartijen
1500euro boete dealen.

Dan nog te zwijgen over slachtoffervergoedingen en advocaatskosten :(

PWNED!
Nu ben je wss wel geleerd om je handjes thuis te houden hé :D

1050€ voor gebruik en het bezitten van sterioden...Plus 1j sportschool verbod

???
deed je competitie dat die boete zo hoog lag?
Zoveel moet je nog niet eens betalen als je met een redelijke hoeveelheid drugs wordt gepakt.
En ook nog voor zo een kleine hoeveelheid zijn ze gek geworden hier, als je aan handel deed kon ik het nog begrijpen.

Zeker, ben een bange wezel geworden.

Kreeg tijdje geleden nog een klap en durfde nix meer te ondernemen. :(
Leg is uit dan, heb je een paar gasten met een boksbeugel half dood geslagen terwijl ze op de grond lagen? Of was het gewoon domme pech dat iemand met zn kop tegen een stoeprand klapte ofzo

Driemaal een boete voor fout parkeren a 90 euro per stuk. Tweemaal stond mijn auto met twee wielen op de stoep. Dit was vanwege de vele vrachtauto's in onze straat die dagelijks de kroegen moeten bevoorraden. Links van de straat staan al auto's en indien de auto's aan de rechterkant niet op de stoep staan dan kan er geen vrachtwagen langs (klote parkeerbeleid in Groningen). En eenmaal te dichtbij een bocht geparkeerd. Tegen alle boetes bezwaar ingediend en uiteindelijk niks betaald. :D

???
deed je competitie dat die boete zo hoog lag?
Zoveel moet je nog niet eens betalen als je met een redelijke hoeveelheid drugs wordt gepakt.
En ook nog voor zo een kleine hoeveelheid zijn ze gek geworden hier, als je aan handel deed kon ik het nog begrijpen.

in België is hier geen verbod op , toch ?

Ik heb ook ene keer de 200km aangetikt, maar dat werd bijna mn dood. Ik wilde bijna 2 vrachtwagens inhalen toen de achterste opeens de voorste voorbijging! Ik heb nog nooit zo hard op de rem moeten trappen, de alarmlichten sprongen zelfs aan.

Heb laatst het zelfde gehad in duitsland gelukkig ging mijn stationwagon maar max 190 km/h ; klote vrachtwagens gingen elkaar inhalen keihard op de rem, auto zat helemaal vol met persoontjes die keken de vrachtwagen chauffeur na afloop niet zo aardig aan ;)

enja boetes heb ik gelukkig nog niet gehad :rolleyes:

Laatst bewerkt:
3jaar terug met alcohol achter het stuur gepakt,EMA-cursus +/- 700euro en nog een bloedtest + onderzoek van 500euro

50 voor door rood fietsen

500 euro , bumperkleven en 35 km/h te hard. Helaas bleek de auto waar ik zo kort achterop zat politie in burger.

Terug
Naar boven