MuscleMeat

wie heeft er de hoogste boete ooit?

90 eu voor wildplassen, zag em al aankomen terwijl ik nog stond te pissen.

€370 euro voor 48km te hard op de snelweg :p Echt geluk gehad dus ;). Ik heb ook ene keer de 200km aangetikt, maar dat werd bijna mn dood. Ik wilde bijna 2 vrachtwagens inhalen toen de achterste opeens de voorste voorbijging! Ik heb nog nooit zo hard op de rem moeten trappen, de alarmlichten sprongen zelfs aan.

Maar opgeteld heb ik dit jaar wel voor €1000 euro boetes gehad :(. Ik kan er gewoon niet tegen als er mensen voor me rijden, daar moet ik voorbij. 's Nachts op een lege snelweg rij ik vaak wel rustig.

Nog snelheidsovertredingen van 190 en 130 euro en een paar parkeerboetes/foutparkeren.

Rijden zonder rijbewijs: €190!, gelukkig duurde het 10 weken voordat de boete binnen was zo kon ik mooi wat sparen:p

met snorfiets over de snelweg 240 eu:roflol:

Wildplassen 90 pleuro`s.

Midden in de nacht, was geen ruk op weg.. ik sneed lekker een flauwe knik in de weg af (120 waar je 80 mocht) zo bels in 90 waar je 70 mocht *flits*

GVD !! staan ze er ineens :mad:

Achja vloekte wat bij elkaar en reed gewoon 90 door waar je 70 mocht, boete had ik toch al.

Op de sportschool dopingcontrole, daarna huiszoeking en hebben ze 2 vials illegale test gevonden. Heb wel geen strafblad gekregen daarvoor ???

serieus? kanloos :rolleyes:

dus ipv de straatcriminaliteit aan te pakken gaan ze een paar hobby krachtsporters lastig vallen die niemand tot last zijn ???

een paar uur verkeerslessen moeten volgen omdat ik op het fietspad wandelde ...

Kleine boetes voor door rood licht rijden en wildplassen.

Laatste boete was voor wildplassen tegen mn oude school aan, zag ze al de hoek om rijden. Ik was net klaar dus ik doe mn knoop dicht maar vergeet me riem en loop zo de andere kant op met een rinkelende riem:o, zet die agent m in ze achteruit en rijd zo langs me en zegt: je weet dat we het hebben gezien he?
Comedianten waren het wel haha, nja beter dan zo een jong agentje dat denkt een verschil te maken op straat dacht ik maar.:P

mn pa een tijdje geleden 3400 euro boete omdat de vrachtwagen waar hij op reed extreem overbeladen was. hij moest huge machines voor boeren ergens heenbrengen.

ikzelf heb alleen nog maar een kleine boete gehad, minder dan 100€ (weet het juiste bedrag niet meer) voor iets van 12-15km te hard. Reed 110 waar het 90max was.

Vriend van me heeft wel al eens moeten betalen voor wildplassen :roflol:

400 euro voor 49km/u te hard binnen de bebouwde kom.

1x 25euro fietsen zonder licht :o

200$ door rood licht rijden en een stuk of 8 parking fines van 150$:(

Terug
Naar boven