apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
fokt op manGepakt door vier mannen op een nudisten stand.
Alleen omdat ik mijn droom wou waar maken
Schade: ieder 225,- euro...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fokt op manGepakt door vier mannen op een nudisten stand.
Alleen omdat ik mijn droom wou waar maken
Schade: ieder 225,- euro...
Echt geluk gehad dus
. Ik heb ook ene keer de 200km aangetikt, maar dat werd bijna mn dood. Ik wilde bijna 2 vrachtwagens inhalen toen de achterste opeens de voorste voorbijging! Ik heb nog nooit zo hard op de rem moeten trappen, de alarmlichten sprongen zelfs aan.
. Ik kan er gewoon niet tegen als er mensen voor me rijden, daar moet ik voorbij. 's Nachts op een lege snelweg rij ik vaak wel rustig.Op de sportschool dopingcontrole, daarna huiszoeking en hebben ze 2 vials illegale test gevonden. Heb wel geen strafblad gekregen daarvoor![]()

Wtf?
Dus ze kunnen gewoon je gym binnenkomen en je verplichten om in een potteke te gaan pissen ofzo![]()
Op de sportschool dopingcontrole, daarna huiszoeking en hebben ze 2 vials illegale test gevonden. Heb wel geen strafblad gekregen daarvoor![]()

, zet die agent m in ze achteruit en rijd zo langs me en zegt: je weet dat we het hebben gezien he? 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]een paar uur verkeerslessen moeten volgen omdat ik op het fietspad wandelde ...
een paar uur verkeerslessen moeten volgen omdat ik op het fietspad wandelde ...