AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas maar op, anders lig jij straks in het bed naast je vriend. Hoe kwaad je ook bent, 1 tegen 10 ga je niet winnen.

OT: In Hongarije op vakantie meerdere malen in elkaar gemept.
Verder nooit problemen gehad, wel vrienden die flinke klappen hebben gehad.

I know, 1 op 1 wel :o

Hehehe maar ben geen kamper ;)
Waszijnverdiende loon en eigen schuld ook om een jogie van 16/17 inelkaar te meppen
terwel die vent tegen de 30 was indie tijd. Vind ik teminste.
Onze fam komt erg voor elkaar op
vind ik ook als iemand mijn familie raakt sta ik er ook als eerste bij,steun van familie is zeer belangrijk,jammer genoeg zijn het in mijn familie allemaal kneusjes:(

daders heeft hij uiteraard zelf verteld want hij kende ze :haha: en adressen zal die dan ook wel weten :roflol:

Ik haat vechten, 9 van de 10 keer is het te voorkomen en kan je het oplossen met je mond. Vaak heeft het te maken met haantjes gedrag of gezichtverlies te voorkomen, uiteraard heeft drank en drugs ook veel leed veroorzaakt bij onschuldige mensen. Ik zelf heb er nooit last van dat ik lastig word gevallen dat zal ws door mijn uiterlijk komen, maar ik heb zelf nooit onnodig gevochten en ben daar best wel trots op. Hoe makkelijk is het niet om iemand een knal te verkopen die je lichamelijk makkelijk de baas kan, de kracht is juist om dat niet te doen.
Vroeger kon ik me al vreselijk opwinden als ik zag dat het lulletje van de klas slaag kreeg. Dat heb ik nu nog steeds ik haat onrecht en maak liever love no war.

Goed van je Yin Yang..Ik ben zelf ook nog nooit geslagen (ja,behalve dan door mijn ouders) en ook zelf nooit wat gedaan.Ik denk dat je als vrouw sowieso minder snel met dat soort dingen te maken krijgt...

Ik haat vechten, 9 van de 10 keer is het te voorkomen en kan je het oplossen met je mond. Vaak heeft het te maken met haantjes gedrag of gezichtverlies te voorkomen, uiteraard heeft drank en drugs ook veel leed veroorzaakt bij onschuldige mensen. Ik zelf heb er nooit last van dat ik lastig word gevallen dat zal ws door mijn uiterlijk komen, maar ik heb zelf nooit onnodig gevochten en ben daar best wel trots op. Hoe makkelijk is het niet om iemand een knal te verkopen die je lichamelijk makkelijk de baas kan, de kracht is juist om dat niet te doen.
Vroeger kon ik me al vreselijk opwinden als ik zag dat het lulletje van de klas slaag kreeg. Dat heb ik nu nog steeds ik haat onrecht en maak liever love no war.

+1, helemaal mee eens.

Goed van je Yin Yang..Ik ben zelf ook nog nooit geslagen (ja,behalve dan door mijn ouders) en ook zelf nooit wat gedaan.Ik denk dat je als vrouw sowieso minder snel met dat soort dingen te maken krijgt...
Tis maar net hoe je je leven leeft, ik heb 4 zusters waarvan er 2 toch wel met regelmaat van de klok in elkaar gebeukt zijn. Maar ze hebben zelf ook wel eens een paar kerels het ziekenhuis ingeslagen. Ze werken allebij in de horeca en hebben/hadden een eigen kroeg dan kom je al snel in zo'n situatie terecht.

Goede post!

Ik heb een rothekel aan figuren die zich erg veilig voelen in een groep en met die rugdekking problemen gaan lopen veroorzaken met anderen.
Doe het nu eens alleen denk ik dan altijd.
Of de confrontatie aangaan met een persoon waarbij je bij voorbaat al weet dat je die makkelijk kan hebben.

Ga die confrontatie nueens aan met iemand waarvan je weet dat dat geen makkelijke zoniet onmogelijke party voor je is.Maar dat durven dat soort schijtlaarzen nooit.

Ook zoiets dat in de 'wij' vorm praten 'wij' zijn de gekste, de gevaarlijkste bla bla. Iets wat die hooligansjes vaak doen.
'Wij' is ook zo lekker geborgen he, want alleen kun je niets en ben je gewoon een bange wezel.

Wie heeft er weleens klappen gehad, of wie is er weleens goed in elkaar geslagen?

Ben vorig jaar door 3 jongens (16 ofzo, ze hadden scooters iig.) van de fiets af getrokken en werd door 1 vast gehouden, andere sloeg op me in, andere filmde het.

En hoe reageerde je toen je klappen kreeg?

Ik schrok, en werd bang, maar begreep wel snel dat ik zelf ook moest gaan slaan, heb de jongen die mij vast hield flink tussen zijn benen geraakt, heb mijn fiets gepakt en ben keihard weg gefietst.

alleen op de basis school elke dag vechten mooie tijd was dat (meestal won ik)

Ik heb nog maar 1 klap gehad eigenlijk. Heb toen 2x in gezicht terug geslagen.
Ik wacht eigenlijk nog gewoon op het moment dat iemand ruzie met mij zoekt want ik heb zo focking veel agressie in me dat moet er gewoon een keer uit. Maja ik ben blijkbaar te aardig want niemand maakt ooit ruzie met me :rolleyes:

Wie heeft er weleens klappen gehad, of wie is er weleens goed in elkaar geslagen?

Ben vorig jaar door 3 jongens (16 ofzo, ze hadden scooters iig.) van de fiets af getrokken en werd door 1 vast gehouden, andere sloeg op me in, andere filmde het.

En hoe reageerde je toen je klappen kreeg?

Ik schrok, en werd bang, maar begreep wel snel dat ik zelf ook moest gaan slaan, heb de jongen die mij vast hield flink tussen zijn benen geraakt, heb mijn fiets gepakt en ben keihard weg gefietst.

Laffe actie van die gozers.

Behoorlijk, durfde toen ook nog niet echt voor me zelf op te komen.
Nu ik er over terug denk, denk ik echt van: Wat is het lol er nou aan om in die tijd een jongen aan te pakken die niets bij hun misdaan heeft en het voor de lol ook nog even te gaan filmen..

Ik heb toen ook aangifte gedaan..
Nu wel een stuk zelf vezekerder geworden, mede dankzij kracht training, ik voel me gewoon beter.

Ik zie het wel vaker...met zijn 3en iemand pakken die zich niet goed kan weren en vaak inderdaad rond de 16 jaar of niet eens.Soms ook volwassenen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven