AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een keer in Eindhoven, ik fiets langs een groep Turken (allemaal rond de 17 jaar, ik was 14). Fiets ik even verder en stop ik bij een stoplicht. Ik kijk achterom, zie ik ineens die groep Turken mijn kant op fietsen. Zo bevooroordeeld als ik ben denk ik al: Ah nee he, die gaan mij natuurlijk weer lastig vallen.
En ja hoor, eerst komen er 3 om mij heen staan. Eentje vraagt aan mij: wat zeg jij allemaal tegen ons? Wa riep jij!?
Aangezien ik geen woord had gezegd vertelde ik hun dat ook.
Zij blijven maar doorgaan dat ik wel wat had gezegd en ondertussen komen er steeds meer om mij heen staan.
Opeens hoor ik een een Turk schreeuwen achter mij en gooit ie pak kranten/folders op mijn hoofd. Terwijl ik me omdraai voel ik ineens een klap op mn wang en het volgende dat ik wist was dat ik op de grond lag en die Turk die mij sloeg naar mij stond te schreeuwen, terwijl de andere Turken hem half tegen houden.
Er zal ondertussen wel iemand aan zijn gekomen ofzo want opeens renden ze allemaal weg. Die Turk die in begin steeds aan mij vroeg wat ik 'allemaal zei' die kon me nog snel even uitleggen dat hij me wel geloofde dat ik niks had gezegd enzo (JA WAAROM VRAAG JE HET DAN 100X KEER, mong**l!!)
Anywayz, toen gaf hij me een van die folders om mijn gezicht af te vegen want mn neus en mijn mond waren nogal aan het bloeden.

Toen fietste ik weer verder en dacht ik: binnenkort ga ik naar Australie, dan ben ik eindelijk van dat tuig af (ook al was het natuurlijk toeval dat het allochtonen waren :rolleyes:) en raad eens: ik ben nu ook echt van dat tuig af ;) Ik kom zulke groepen hier werkelijk nooit tegen. Ik kan trouwens nog steeds de littekens in mn mond voelen van toen ik was geslagen.

Een keer in Eindhoven, ik fiets langs een groep Turken (allemaal rond de 17 jaar, ik was 14). Fiets ik even verder en stop ik bij een stoplicht. Ik kijk achterom, zie ik ineens die groep Turken mijn kant op fietsen. Zo bevooroordeeld als ik ben denk ik al: Ah nee he, die gaan mij natuurlijk weer lastig vallen.
En ja hoor, eerst komen er 3 om mij heen staan. Eentje vraagt aan mij: wat zeg jij allemaal tegen ons? Wa riep jij!?
Aangezien ik geen woord had gezegd vertelde ik hun dat ook.
Zij blijven maar doorgaan dat ik wel wat had gezegd en ondertussen komen er steeds meer om mij heen staan.
Opeens hoor ik een een Turk schreeuwen achter mij en gooit ie pak kranten/folders op mijn hoofd. Terwijl ik me omdraai voel ik ineens een klap op mn wang en het volgende dat ik wist was dat ik op de grond lag en die Turk die mij sloeg naar mij stond te schreeuwen, terwijl de andere Turken hem half tegen houden.
Er zal ondertussen wel iemand aan zijn gekomen ofzo want opeens renden ze allemaal weg. Die Turk die in begin steeds aan mij vroeg wat ik 'allemaal zei' die kon me nog snel even uitleggen dat hij me wel geloofde dat ik niks had gezegd enzo (JA WAAROM VRAAG JE HET DAN 100X KEER, mong**l!!)
Anywayz, toen gaf hij me een van die folders om mijn gezicht af te vegen want mn neus en mijn mond waren nogal aan het bloeden.

Toen fietste ik weer verder en dacht ik: binnenkort ga ik naar Australie, dan ben ik eindelijk van dat tuig af (ook al was het natuurlijk toeval dat het allochtonen waren :rolleyes:) en raad eens: ik ben nu ook echt van dat tuig af ;) Ik kom zulke groepen hier werkelijk nooit tegen. Ik kan trouwens nog steeds de littekens in mn mond voelen van toen ik was geslagen.
dit is natuurlijk klotig dat als ze in een groepje zijn een grote mond hebben,en zeggen waarom zij je dat en dit,was pure provocatie in de hoop je iets zou zeggen mooi klassiek voorbeeldje van kudde gedrag,in australie zijn het wel allemaal imigranten behalve de aboriginals maar die zie je niet vaak in de grote steden maar dit was maar even terzijde :)+1 vond het een leuk boeiend verhaal

Ik ben1 x finaal inelkaar gerost door de ME bij een demostratie, ik lag al op de grond en toch bleven ze maar slaan met die stokken.
Lichamelijk herstel je wel op den duur mits je geluk heb, psychisch houd je er wel iets van over.
Ik vind al dat soort figuren wat bij zich de Mobiele Eenheid werkzaam zijn, laffe op macht beluste kontgaten.
Klootzakken, marrionetten van het systeem 'Befehl ist Befehl' en rammen maar.

Het was dus een oefening?Als je nou een voetbal fan was die zich flink had misdragen,kon ik het nog begrijpen,maar tijdens een oefening of een demostratie,nee!

nog nooit klappen gehad maar wel al gegeven , zo moet het :)
Op oudejaar was ik wel op een grote fuif in de buurt , en ik moest net een groepje turken van 14-15 jaar passeren of ze beginnen te vechten met mensen rondom mij , ze dachten dat ik erbij hoorde dus ik kreeg een paar voetschoppen , mijn neefje van 4 kan nog harder schoppen .. k'heb me wel uit de voeten gemaakt want zie dat er zo een turkboy een mes bij zich heeft , v**le honden

Laatst bewerkt:
Nee nooit last van , want ik ben lief

Ik heb wel eens klappen gehad als ik dronken was damn volgende dag leek ik wel donaldduck
zo'n bek had ik. Een boer van 210 dik eind 20 ofzo deed dat en ik was een jaar of 17 en 172cm ecto.
Later heeft hij wel gebeden om zijn hagje want mijn hele fam stond hem op te wachten buiten.
Ik heb toen later gezegd van laat hem maar met rust hij is het niet waard. Ik heb hem ook niet aangegeven

ik heb wel eens klappen gehad als ik dronken was damn volgende dag leek ik wel donaldduck
zo'n bek had ik. Een boer van 210 dik eind 20 ofzo deed dat en ik was een jaar of 17 en 172cm ecto.
Later heeft hij wel gebeden om zijn hagje want mijn hele fam stond hem op te wachten buiten.
Ik heb toen later gezegd van laat hem maar met rust hij is het niet waard. Ik heb hem ook niet aangegeven

beest!

nog nooit klappen gehad maar wel al gegeven , zo moet het :)
Op oudejaar was ik wel op een grote fuif in de buurt , en ik moest net een groepje turken van 14-15 jaar passeren of ze beginnen te vechten met mensen rondom mij , ze dachten dat ik erbij hoorde dus ik kreeg een paar voetschoppen , mijn neefje van 4 kan nog harder schoppen .. k'heb me wel uit de voeten gemaakt want zie dat er zo een turkboy een mes bij zich heeft , v**le honden
als je gaat beginnen rennen als je het niet meer aan kan,is het ook iet moeilijk om nooit klappen te krijgen he,What Doesn't Kills You Makes You Stronger:D

Het was dus een oefening?Als je nou een voetbal fan was die zich flink had misdragen,kon ik het nog begrijpen,maar tijdens een oefening of een demostratie,nee!

Ook voetbalfans die zich NIET misdragen krijgen bij het voetbal gewoon klappen. Heel eerlijk, ik was er een die zich niet kon gedragen maar heb regelmatig gezien dat onschuldige voorbijgangers gewoon klappen kregen. Voor lullige dingen als negeren van bevel e.d. terwijl er geen enkele manier is om ergens weg te komen. Of gewoon in de chaos van een relletje wanneer ze op alles slaan wat beweegt.

klappen gekregen? ja. ernstig? nee.

voor de rest laat ik alle 'stoere' verhalen achterwege.

Hoe reageerde je?
Blijven liggen en verder doen met knock out zijn?

Ik heb wel eens klappen gehad als ik dronken was damn volgende dag leek ik wel donaldduck

Typisch kamper gedrag, met de hele rotfamilie komen ze dan terug. Hebben we er hier op het dorp ook een paar van.

:headbang:

ik in me eentje tegen een groepje van 6, probeerde me eruit te praten, was redelijk gelukt
was toen een jaar of 11 :P

Typisch kamper gedrag, met de hele rotfamilie komen ze dan terug. Hebben we er hier op het dorp ook een paar van.

:headbang:
Hehehe maar ben geen kamper ;)
Waszijnverdiende loon en eigen schuld ook om een jogie van 16/17 inelkaar te meppen
terwel die vent tegen de 30 was indie tijd. Vind ik teminste.
Onze fam komt erg voor elkaar op

vandaag vriend van me in elkaar geslagen door 10 turken/marrokanen, dus ik ga die t*ring leiers morgen ** hard slaan, die gozer ligt in het ziekenhuis :(

hij heeft aangifte gedaan maar politie heeft hem lijst met daders + adressen gegeven (naar zijn zeggen) dus ga morgen ff lijstje ophalen :mad:

hij heeft aangifte gedaan maar politie heeft hem lijst met daders + adressen gegeven (naar zijn zeggen) dus ga morgen ff lijstje ophalen :mad:

Pas maar op, anders lig jij straks in het bed naast je vriend. Hoe kwaad je ook bent, 1 tegen 10 ga je niet winnen.

OT: In Hongarije op vakantie meerdere malen in elkaar gemept.
Verder nooit problemen gehad, wel vrienden die flinke klappen hebben gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven