XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bedoel ik niet, heb het dan ook meer over mat dates via Internet.;)

als je graag wilt knokken, moet je naar de grens van belgie gaan, daar heb je van die tent feesten,is altijd ruzie met de boeren, zitten ook veel van die superdudes komen, die ken je lekker in mekaar rossen

als je graag wilt knokken, moet je naar de grens van belgie gaan, daar heb je van die tent feesten,is altijd ruzie met de boeren, zitten ook veel van die superdudes komen, die ken je lekker in mekaar rossen
Zoals ik al eerder heb aangegeven die tijd heb ik allang achter de rug, ik ga nog wel met mensen om uit die tijd, de meeste zijn nu getrouwd en hebben kinderen, dus die zijn ook er mee gekapt.

basisschool telt niet, bij ons was het elke dag vechten op de basisschool*, net zo normaal als voetballen.

* meer allochtonen dan nederlanders bij ons, vandaar.
toen kwam een monterssori-school (kakkers) fuseren met onze GhEtTo-school, toen was het helemaal elke dag raak natuurlijk.:roflol: mooi was die tijd

ik heb ok een school gezeten mer grotendeels blanken en daar werd er ook goed gevochten hoor, tussen de blanken dan wel. ik had vroeger een school naast men deur waar echt geen blanke te zien was. en daar stond toch minstens 2-3 perk week de politie omdat er buiten de school weer is was gevochten. het leuke eraan is dat ze nooit iets aan buitenstaanders deden. niet echt onveilige plaats dus.

heb ook al veel klappen uitgedeeld en gekregen. het eerste dak ooit kreeg was een klop recht tegen men oog, ik liep achter een gast aan. plots stopt die en slaat die recht in men oog. man toen ben ik echt neergegaan zonder enig besef. heb daar denk ik toch ff gelegen half verdwaasd. 3 vrienden hebben die gast toen wel bijeen gemept.

men beste ooit was ook met een slag tegen iemand zen neus en die stond gewoon scheef van een slag! hij is wel niet neergegaan:(

Discotheek komt een gast ruzie maken die helemaal lam is; haalde uit naar een gast die neerging. Daarna sprongen er 4 man op mij vervolgens lag ik op de grond mijn hoofd te beschermen voor alle stompen en schoppen. Duurde wel 100 jaar voordat de portiers kwamen. Anyway werd de volgende dag niet heel erg lekker wakker.......

Hoe reageerde ik? Was zwaar verkankerd de volgende dag.

heb nog nooit iets gehaald. sorry boys.. ben heel braaf :o

wij stonden buiten een discotheek op een taxi te wachten(met 3 man) en kregen wat mot met 3 belgen(was in belgie) , op een gegeven moment begint 1 kerel dichtbij te komen en te duwen dus we hadden die 3 even een les geleerd en ze vluchten de discotheek in.

komen er daarna 15 man naar buiten :roflol: dus ik met mijn zatte gezicht gewoon weer naar hun toe lopen en daarna door 15 man achter na gezeten worden :D heb me goed kunnen afweren toen en heb er een gebroken pink aan over gehouden. ben trouwens zo snel mogelijk weg gerend omdat het echt geen doen was tegen 15 man!

Gelukkig nog niet.

Gaat hopelijk ook niet gebeuren (hopelijk voor die ander ;))

Dat is ook best zwak,met meerdere personen één iemand (of in dit geval 3) pakken.Je bent er nog goed vanaf gekomen door snel weg te rennen.

vroeger wel eens een paar gekregen, maar nooit echt serieus en altijd wel me eigen schuld.

1 keer wel eens lastig gevallen geweest in nederland door 3 marokkanen.
Ze begonnen me lastig te vallen omdat ze weed van me wouden hebben.
(Ik had of smoorde niet eens weed???)
Uiteindelijk stonden ze in een cirkeltje rond mij en gaf 1tje me wat petsen in het gezicht.
Met zijn dikke wollen handschoenen aan leek het wel eerder of hij was men wang aan het strelen. Had uiteindelijk die kerel een flinke duw gegeven en weggestapt. Met de hoop dat ze niet op me afkwamen maar lieten me rustig gaan.

Wat een wacko's waren dat :roflol:

één keer een klap gehad, het was in een kroeg.
De gast tikte me op mijn schouder, ik draai me om en meteen pats!
Waarom hij dat deed weet ik niet.

Oja, en ook is 1 keer al paar jaar geleden.

Ik was goed zat en buiten aan het cafe een kerel wat aan het lastig vallen.
Was een maat van een vriendin van me en zat vaak wat stoer tegen me te doen.
Ik slaag zo voor te lachen zen petje af. hij raapt het op zet het terug op.
Ik slaag zen petje nog is af. Hij raapt het op zet het op en begingt wat te dreigen.
Ik slaag zen petje nog is af. Slaagt hij met een lege pint bier op men kop.

Omdat ie gestoord is,lijkt me duidelijk.

ik krijg geregeld slaag van mijn vrouw,gelukkig word dat erna altijd wel goed gemaakt met een stevig potje lekkere coïtus.een echt fenimistje hehe:D

nog geen pinkelltje gelaten, was ook niet echt extreem ofzo...oooit es een volle knal tegen m'n oog gehad, maar ik ben sowieso wel een harde ;)

heb toen ik 16jaar was bijna klappen gehad van bil richardson,werkte in een discotheek als glazenruimer en had zijn glas weggepakt,hij werd vrij agressief tegen me'te veeel testosteron denk ik',en ik had weer een veel te grote mond,hij pakte me beet maar gelukkig was hij in gezelschap van mijn voormalige thaibokstrainer die hem vertelde dat hij mijn coach was anders had ik dit verhaal nu mss niet meer kunnen vertellen:D ken hem sindsdien goed en hij heeft een gym in antwerpen borgerhout aan stenenbrug mss voor de belgische leden een leuke club om eens te gaan trainen:)

bill5.jpg

afgelopen zomer heb ik voor de eerste keer in mijn leven flinke klappen gekregen.

was flink dronken en de discotheken begonnen al te sluiten, toevallig kwam ik een oude vriendin tegen en vroeg aan haar of ik mee kon rijden. dus wij op weg naar haar auto.blokkeerde er een kerel mijn weg, dus ik erlangs waarop hij vervolgens zei "Hey jochie, kijk eens uit" waarop ik weer een of andere domme dronken opmerking maakte. Ik wou in de auto stappen en hij trok aan me shirt, ik draai me om en geef hem een stoot. hij gaat neer. staat op en begint me te meppen. ik was zo dronken dat ik binnen no time op de grond lag voordat ik doorhad dat ik klappen kreeg.

hij sleepte me echt in de rondte voor de discotheek en er was niemand die maar ook wat deed, 5 minuten later kwam er eindelijk een security die ons uit elkaar haalde. ik was zo boos dat ik allemaal dingen naar hem schreeuwde. De volgende dag werden er al allemaal plannen door mijn vrienden gemaakt hoe we hem terug gingen pakken, maar ik besloot dat het mijn eigen schuld was aangezien ik de eerste klap uitdeelde. en ik vond de klappen best ontnuchterend, was de laatste keer dat ik dronken probeer te vechten

haha, ben er nu te oud voor, maar verkijk je niet, hier zijn boeren waar je wel moet mee opletten, voor je het weet heb je op dat soort feesten een mes in je ribben van dat soort gasten..

Laatst bewerkt:
Ik ben hier veel te lief voor.

Echter was 't een anderhalve maand geleden wel raak. 't Typische gevalletje wannabe kamper vond dat ik niet op een leuke manier naar hem keek. Hij zat de hele tijd rond te kijken met wie hij ruzie kon maken, maar niemand keek 'm aan. Toevallig ik wel. Ik begon te lachen (ik ben altijd vrolijk) en ik drink trouwens geen druppel. Begon hij mij te duwen, ik lach nog wat harder. Geeft hij mij een kopstoot, nja, prima, dan krijg je een kopstoot terug.
't Vervolg was wel grappig, hij probeerde me te slaan, schaafde nog net met z'n ring langs m'n oog, toen werd ik boos en rende hij letterlijk naar de andere kant van de zaal om achter z'n vriendjes te staan die mij tegen gingen houden en beetje lijp gingen doen. Toen sloeg ik maar een kameraad van hem (die liep een beetje tof te doen), moest toch mijn frustratie kwijt.

Ik had overigens vrij weinig. Piepklein sneetje bij 't hoekje bij mijn oog.

God, wat ben ik toch weer braaf!

Vorig jaar zomer in Chersonissos, paar keer ruzie in een discotheek maar uiteindelijk hebben we ze de tent uitgeslagen...k*t hagenezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven