Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger wel eens klappen gehad op mijn 12-13 jaar ofzo. Nu ga ik het zoveel mogelijk uit de weg omdat ik vrij heftig kan reageren. En helemaal doordraai en niet stop. Zoals kareldeboer dus een beetje. Eens dat ik begonnen ben knapt er iets in mijn hoofd en kan'k iemand doodstampen. Daarom ga ik het echt uit de weg, want zoiets kan de rest van je leven bepalen ... :)

het heeft zeker te maken met mijn agressie. als ik boos word, wordt het gewoon zo erg dat ik heel iemand anders word. het enigste wat ik dan wil is diegene afmaken je kan dan niet meer normaal denken. de meeste mensen tegen wie ik het vertelde zeggen dat ze hetzelfde zouden doen. maar als ik gewoon "normaal" dus niet agressief ben zou ik zoiets nooit doen. maar je moet het een keer meemaken om te kunnen zeggen of je zoiets zou doen of dat ik een mong**l ben. als je daar op de grond ligt wil je niet weten wat er in je hoofd omgaat..

die agressie training heeft trouwens wel goed geholpen. ik heb het sinds toen nog maar 1 keer gehad toen heb ik tijdens skie vakantie het hele apartement verbouwd maar niemand pijn gedaan gelukkig

op zo'n moment weet je niet meer wat je doet. ben zelf niet agressief, maar als ik eenmaal sla ben ik niet meer te stoppen en zou ik alles gebruiken wat er om me heen te pakken valt. had het als kind erger. zo gooide ik ook met een hamer. tis alleen niet erg verstandig om met n mes op zak te lopen en zeker als je van die uitbarstingen krijgt niet.

ik heb 2 keer ruzie gehad waarvan 1 keer heel ernstig.

ik was in kermis de rijp 2007 was het volgens mij. en we waren met z'n 8en mooi aan het feesten en toen stootte ik tegen een kerel aan waardoor zijn biertje uit zijn hand viel. dus die werd boos. maarja ik zei tegen hem hier heb je 5 euro koop maar een nieuwe en ik wilde hem het geld geven en toen kreeg ik een klap. maar omdat ik agressiebuien heb draaide ik door en sloeg ik die kerel neer. maar wat ik niet zag was dat zijn vrienden stonden te kijken. en dat waren er een stuk of 30. dus 4 vrienden van mij rende weg en mijn broer en nog 2 vrienden bleven staan. dus die gasten kwamen met barkrukken en al op me af en sloegen mijn broer en vrienden neer. ik hield het nog best lang vol om te blijven staan en te blijven rossen. totdat ik van achter neergeschopt werd en toen ineen dook. toen zag ik mijn broer naast mij op de grond liggen met zijn gezicht onder het bloed. toen ik in elkaar kroop omdat ik schoppen kreeg voelde ik met mijn elleboog een mess in mijn broekzak(die ik daar op de kermis gekocht had) ik kreeg toen weer een zware agressiebui en begon rond te steken. ik raakte toen iemand in zijn kuit en iedereen sprong opzij omdat ze schrokken volgens mij. ik kon daardoor opstaan maar was nog helemaal in de roes van de agressie. ik stormde op die groep af die mijn broer aan het trappen waren en begon te steken in een jongen zijn rug. ik heb hem in totaal 3 keer raak gestoken in zijn rug en 1 keer in zijn bil. maar het rare was dat hij gewoon bleef staan en het niet door bleek te hebben ofzo terwijl ze hele achterkant rood van het bloed was. toen kwam er een jongen op mij af gerend want die zag het en pakte me vast. ik draaide me om en stak hem 2 keer in zijn buik en in zijn been. deze zakte meteen in elkaar. toen begon ik weer op een jongen in te steken die mijn broer aan eht schoppen was. toen in eens leek het alsof ik wakker werd en zag ik wat ik aan het doen was. ik schrok me dood en rende in paniek weg en had mijn mes te water gegooid en het bloed van mijn handen afgehaald. toen ik weer rustig was ging ik terug naar die kroeg en toen stonden mijn broer en mijn vrienden al buiten.

uiteindelijk ben ik opgepakt en heb ik bekend omdat ik het erg vond wat ik gedaan heb. niet naar die jongens toe maar naar mijn ouders toe want die vonden het verschrikkelijk en ik heb ze toen erg gekwetst.
mijn straf was 54 uur taakstraf 1 week voor arrest 40 uur agressie regulatie training 3 jaar jeugdreslasering en 2 jaar voorwaardelijk (wat 12 april afgelopen was:D) ook moest ik 1 jongen 3000 euro betalen, die ander 1800 euro betalen en de 3e niks omdat daar geen bewijs voor was dat ik dat gedaan had.
ook nog moest ik de psychiater zelf betalen en dat heeft me 2800 euro gekost.
wel een duur geintje achteraf. ik heb spijt van wat ik gedaan heb naar mij ouders en bekende maar al kon ik het over doen had ik het zeker weten weer gedaan. voor hetzelfde geld hadden ze mij of mijn broer invalide of dood geschopt.

ik heb wel erg geluk gehad want die jongen die ik in zijn rug stak had ik 1 cm naast een orgaan(lever ofzo) gestoken en als die raak was geweest had hij het niet overleeft zei de rechter. dus dat is dan wel weer beter anders zat ik nu nog steeds vast..

haha wtf wat een verhaal

ik word zelf ook aggresief als mijn bier uit mijn handen word geslagen door iemand, als diegene echt lomp doet. als het per ongeluk gebeurd en iemand zich verontschuldigd en geld geeft ben ik snel afgekoeld natuurlijk.

hebben die kerels nog wat overgehouden aan die steekwonden?

op zo'n moment weet je niet meer wat je doet. ben zelf niet agressief, maar als ik eenmaal sla ben ik niet meer te stoppen en zou ik alles gebruiken wat er om me heen te pakken valt. had het als kind erger. zo gooide ik ook met een hamer. tis alleen niet erg verstandig om met n mes op zak te lopen en zeker als je van die uitbarstingen krijgt niet.

nee dat is waar.. maar ik spaarde thuis messen en ik had al 4 jaar geen ruzie gehad (omdat ik weet dat ik dan doordraai) en ik zag een mooi mes op die kermis dus ik kocht die voor thuis. nooit andere bedoelingen mee gehad. maarja dat ik dan precies weer die avond ruzie krijg is balen..

haha wtf wat een verhaal

ik word zelf ook aggresief als mijn bier uit mijn handen word geslagen door iemand, als diegene echt lomp doet. als het per ongeluk gebeurd en iemand zich verontschuldigd en geld geeft ben ik snel afgekoeld natuurlijk.

hebben die kerels nog wat overgehouden aan die steekwonden?

nee niet echt.. ja alleen een aantal littekens maarja daar hebben ze ook dik voor gevangen. maar verder niks denk ik. ik heb eigenlijk nooit meer wat van ze gehoord alleen dat ze via slachtoffer hulp wilde praten. maar ik had toen aangegeven dat het verstandiger zou zijn als we dat niet gingen doen omdat ik zeker weet dat ik dan weer boos word

Nou goed komt die dan.

2 jaar geleden liep ik samen met mijn vriendin naar de bus om de stad in te gaan. Om daar te komen moet je een plein oversteken. Het toch als berucht en bekende plein was die avond goed bezet met hangjongeren. Naar de nodige pssst, hey meisje en h**r omdat ze niet reageerde werd het me teveel. Draaide om en vroeg aan die weledele heer of hij zichzelf een grote jongen voelde waarop er een woorde wisseling ontstond. Lafbakken als het zijn kwam er een van achter die mij een geweldige klap recht op de gok gaf. Meteen bloeden maar ik was nog bij. Daaruit ontstond een vechtpartij die eigenlijk nergens over ging het is tenslotte moeilijke vechten tegen 10 slaande personen. Heb altijd gezegd dat ik er 1 het graf mee in zou nemen maar op zo'n moment loopt alles anders dan je zou verwachten. Maar goed verweerde me kranig en moet zeggen mijn vriendin was ook niet voor de poes. Nadat ze waren uitgeraasd zag mijn gezicht er toch wel wat anders uit dan voorheen. Lip was zo dik dat hij tegen mijn neus aan zat en beide ogen waren goed blauw. Ik stond op gooide mijn mond nog even leeg omdat die vol zat met bloed en kreeg er de volgende woorden nog uit. "Dit is jullie dag geweest maar de mijne komt nog en die zal veel meer pijn doen". Waarna er eentje het nog nodig achte om nogmaals uit te halen but who care alles deed toch al pijn. Een van de mannen zei nog "je kunt alles van hem vinden maar hij heeft wel ballen". Haha een groot compliment ik had dan toch ergens indruk gemaakt. De dag erna was toch wel een beetje vreemd en pijnlijk maar goed revenge was mine and I call it even!

lijkt me genoeg reden om een paar van die lafbekken op te zoeken en met een knuppel te bewerken. waren het marokkanen of wiggers? (gezien dat "psst h**r"etc)

Laatste jaren gelukkig niet gevochten. Laatste keer was op de middelbare school. Zelf ben ik geen ruziemaker en als er toch iets gaat gebeuren dan praat ik het wel uit :)

Laatste jaren gelukkig niet gevochten. Laatste keer was op de middelbare school. Zelf ben ik geen ruziemaker en als er toch iets gaat gebeuren dan praat ik het wel uit :)

juistem zo hoort het!
ik doe het ook altijd zo.
alleen vechten als het echt moet. het is niet iets dat ik leuk vind ofzo. als je verliest staat de ambulance voor de deur want je kop ligt in elkaar en als je wint staat de politie voor de deur en mag je schoffelen..

dit is trouwens het kranten artikel van het noordhollands dagblad.
ben toch blij dat ik de voorpagina gehaald heb:D

Verdachte van steekpartij bekent
Gepubliceerd op 28 september 2006, 16:00
Laatst bijgewerkt op 28 september 2006, 16:10
De Rijp -
Een 17-jarige jongen uit Ursem heeft bekend in de kermisnacht van 17 september in de Rijp twee mensen met een mes te hebben gestoken. Dat gebeurde in café Oudejans aan de Rechtestraat. De politie heeft in totaal acht personen aangehouden.

Die nacht vond in het café een gevecht plaats waarbij vrienden van de slachtoffers betrokken waren. Toen de twee mannen tussenbeiden wilden komen, werden zij gestoken. De 25-jarige Purmerender en een eveneens 25-jarige man uit Zuidoostbeemster moesten in het Waterlandziekenhuis worden behandeld en één van hen werd opgenomen. De steekpartij leidde tot veel onrust in De Rijp en kritiek op de politie, die onvoldoende aanwezig zou zijn geweest.

Wees er maar trots op, mong**l.

Inderdaad, wtf gast. Zo'n actie is niet goed te praten met ''ja als je agressief bent weet je niet wat je doet''

wat denk jij dan?
dat ik het voor mijn plezier doe? denk je dat ik al die ellende voor de lol heb gedaan? denk je dat ik dat mes gekocht heb om iemand neer te steken?

nee

je weet er geen ene **** van
je moet het meemaken en kom dan nog maar eens terug met je praatjes.

Laatst bewerkt:
wat denk jij dan?
dat ik het voor mijn plezier doe? denk je dat ik al die ellende voor de lol heb gedaan? denk je dat ik dat mes gekocht heb om iemand neer te steken?

nee mafkees

Ja ik weet toch ook dat je dat mes niet voor dat had gekocht :roflol: Kom op zeg.
Je praat er een beetje gemakkelijk over alsof het normaal is.

Ja ik weet toch ook dat je dat mes niet voor dat had gekocht :roflol: Kom op zeg.
Je praat er een beetje gemakkelijk over alsof het normaal is.

ow..
naja zo bedoel ik het niet in ieder geval.
wat ik gedaan heb ik niet goed.
maar wat hun gedaan hebben ook niet. ik heb geleerd als iemand op de grond ligt stop je en ga je niet door met 10 man in zijn gezicht trappen. dan ben je gewoon bezig met iemand te vermoorden. en dan kom je in een situatie, ik dood of jij dood. dan is de keuze snel gemaakt.

het is best wel schrikken hoor als je als 16-17jarig pikkie tegenover 30 beren van gasten van 25-30 staat.

wat denk jij dan?

nee mafkees

Zij hadden waarschijnlijk liever de rest avn hun leven hun broer voort geduwd in zijn rolstoel. Of 3 dagen later aan het graf van hun broer gestaan.

Ik begrijp je volkomen, als ze met hun 10en op mijn broer in zouden schoppen, had ik ze alle 10 neergestoken. Zouden het er 2 zijn, had ik ze alle 2 de grond in getrapt, niet gestoken. Tegen meer dan 2 man begin je gewoon niks, liever dat zij naar het ziekenhuis moeten voor een wond dan dat je broer zijn leven slijt in een rolstoel, of dat ie al jong in een kist ligt..

nah hij was KO die chicks keken me aan maar ik denk niet dat die nogal bang waren. Ik was ook echt in n soort van euforie, ik wist niet echt wat ik deed. Is ook de enige keer in mn leven dat ik zoiets heb gedaan, maar hij verdiende het wel. Hij had namelijk die vriend van mij neergestoken en een van mn beste vriendinnen helemaal de grond in getrapt met die kisten van hem.
Echt een van de ergste dingen die ik ooit heb meegemaakt :(

Waarom moesten ze jou en je vrienden eigenlijk hebben in eerste instantie als ik vragen mag?
Ik ben ook in Praag geweest paar jaar terug met mijn vriendin, gewoon een stedentrip. Leuke stad, leuk uitgaan etc. maar ik zag inderdaad ook wel groepen mensen staan waar ik liever omheen liep.
Ben wel midden in de nacht van de omgeving van Na Prikope o.i.d. (als het zo heet) helemaal terug gelopen naar het Hilton hotel, toen gelukkig niets gebeurd :).

zij hadden waarschijnlijk liever de rest avn hun leven hun broer voort geduwd in zijn rolstoel. Of 3 dagen later aan het graf van hun broer gestaan.

Ik begrijp je volkomen, als ze met hun 10en op mijn broer in zouden schoppen, had ik ze alle 10 neergestoken. Zouden het er 2 zijn, had ik ze alle 2 de grond in getrapt, niet gestoken. Tegen meer dan 2 man begin je gewoon niks, liever dat zij naar het ziekenhuis moeten voor een wond dan dat je broer zijn leven slijt in een rolstoel, of dat ie al jong in een kist ligt..

+1!

Zij hadden waarschijnlijk liever de rest avn hun leven hun broer voort geduwd in zijn rolstoel. Of 3 dagen later aan het graf van hun broer gestaan.

Ja gast helemaal, exactly my point :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven