indigojup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha,goede actie.Werd je dan niet nog erger in elkaar geslagen ?

) ook moest ik 1 jongen 3000 euro betalen, die ander 1800 euro betalen en de 3e niks omdat daar geen bewijs voor was dat ik dat gedaan had.wtf gastals je het over zou doen, had je het alsnog gedaan.
volgens mij moet jij terug naar de psychiater!
waarom? als iemand jouw broer invalide aan het schoppen is dan pak je diegene toch gewoon? of laat je hem je broer invalide schoppen?
Tuurlijk ga ik me broer helpen
Maar owja wat dan het eerste is wat je bedenkt, o ik heb een mes begin hem lek te steken, sorry dat ik die gezonde denkwijze niet heb.

denk wanneer je broer verrot geslagen/geschopt ziet worden en je hebt een mes voor de hand dat 80% van de mensen hetzelfde handelt, kwestie van overlevingsinstinct, heb het zelf eenmaal gehad 5 tegen 1 heb toen geen mes gebruik maar 30-30 tegel maar als ik een mes voorhanden had gehad had waarschijnlijk hetzelfde gedaan ook al keur ik het in een gewone situatie af![]()
Maar dit is niet zo dat je uit reactie iemand een keer steekt. Hij loopt daar gewoon rond te rennen met een mes en probeert er zoveel mogelijk te steken.

Ergens is het ook wel een beetje te begrijpen, maar ik vind het aardig ziek overkomen. Dat je een mes gebruikt als verdediging kan ik nog wel inkomen, maar om dan vervolgens ook met een mes te gaan aanvallen gaat gewoon te ver. Maarja je weet nooit hoe zelf zult reageren in zo'n situatie, tenzij je het mee maakt.
Wesking: Ja, bij ALB gym.
Zeer onverstandig van je maar ook ontzettend dapper. Hulde!
Die snap ik alleen niet zo. Je bent gewoon in elkaar gemept uiteindelijk toch?![]()