XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb zin om klappen te krijgen,is al weer een tijdje geleden dat dat gebeurd is,mis het wel:(

het heeft zeker te maken met mijn agressie. als ik boos word, wordt het gewoon zo erg dat ik heel iemand anders word. het enigste wat ik dan wil is diegene afmaken je kan dan niet meer normaal denken. de meeste mensen tegen wie ik het vertelde zeggen dat ze hetzelfde zouden doen. maar als ik gewoon "normaal" dus niet agressief ben zou ik zoiets nooit doen. maar je moet het een keer meemaken om te kunnen zeggen of je zoiets zou doen of dat ik een mong**l ben. als je daar op de grond ligt wil je niet weten wat er in je hoofd omgaat..

die agressie training heeft trouwens wel goed geholpen. ik heb het sinds toen nog maar 1 keer gehad toen heb ik tijdens skie vakantie het hele apartement verbouwd maar niemand pijn gedaan gelukkig

waar heb jij die agressietraining gedaan ? bij de kinderbescherming in den haag ofnie zat daar vier jaar geleden

in de 2e klas, een jongen naast me gooit een pak drinken naar een meisje uit de 3e, zij loopt naar me toen en wou me slaan, ik ging schuin naar achter en duwde haar toen weg en zij, ik gooide het niet, toen ging ze bij haar vriendinnen staan janken, moet ik zeggen, typisch een meisjes meisje???, maar goed. even later kwam haar ''vriendje'' uit de 2e klas die uitschold en over me heen spetterde (lol), dus ik tufte voor hem op de grond (buiten), wat ik een heel goede manier vind om iemand te laten merken that he can suck my b#lls B!tch!
een les later, zat ik op de eerste verdieping, en was ik boven aan de trap. ineens kreeg ik een trap in mijn rug en viel ik anderhalfe meter naar beneden waarna ik mij kon vasthouden, toen rende hij ongeveer 60 meter weg. Wow, ik ben denk ik nog nooit zo boos geweest, en heb volgens mij nog nooit zo hard gerend. ik rende achter hem aan (ik liep lekker op hem in) sprong boven op hem en sloeg hem 2 keer in zen lever en een keer tussen zen borst. hij stond op en liep als een nerd die zn bril kwijt was huilend weg. toen wouden ze me voor een dag schorsen maar ik lulde mezelf eruit, (met eerlijke feiten). dat was het eigenlijk wel :P.

1. vriend gooit pak drinken op meisje
2. meisje valt mij aan
3. ik ontwijk en duw haar van me af.
4. haar vriend komt maar gaat weer weg
5. haar vriend schopt me van de trap af
6. ik ren achter haar vriend aan
7. ik sprong met grote snelheid op haar vriend
8. hij en ik vielen, (hij lag onderop)
9. ik sloeg hem 2 keer in zen lever en een keer tussen zen borst (pijnlijke plekjes)
10. hij stond huilend op als een nerd die zen bril kwijt is
11. niemand heeft me zins toen nog uitgedaagd voor een knokpartij
12. http://www.youtube.com/watch?v=VwCaOg39ZCo

You just got owned, u n00b
You just got owned, mutha****a,
You just got, you just got, you just got owned.

You just got, you just got, you just got, I didn't get

You just got, you just got, you just got, you just got
Totally utterly OWNED.

It sucks to be you.
Go and cry
You've been owned.

1 keer door 3 marrokanen met honkbal knuppels. ze stapten uit de auto en liepen op mij af ik kreeg klap op mijn arm, ik kon nog net nog 1 boks geven direct daarna gaan lopen... zohard heb ik nog nooit gelopen in heel mijn leven :D

1 keer door 2 marrokanen kreeg ik 2 klappe na elkaar (onverwacht), heel lame.. daarna zijn ze snel gaan lopen omdat me vriende eraan kwamen hahaha kanker mocro's, ik had gebroken neus.

na deze 2x kreeg ik echt een hekel aan die bruine apen.
sinsdien werd ik echt een rotjoch, antwerpen tege wale... in knokke,
daar heel lame in groepen vechten en jammergenoeg opgepakt...
heb me les eruit geleerd.

daarna geen gevechten meer want die procedures duren echt teerriiing lang.

nu laatst overvallen geweest voor 4000 € door marrokanen :mad:
echt ik krijg het er echt van die k*t ape.. en je kan er niks tege doen want ze hebben echt niks te verliezen...

Als je 4000 euro op zak hebt dan zal je zelf ook geen lieverdje zijn?

Lijkt me niet verdiend door heitje voor karweitje ofzo.

misschien was hij op weg om een auto te kopen :D

1 keer door 3 marrokanen met honkbal knuppels. ze stapten uit de auto en liepen op mij af ik kreeg klap op mijn arm, ik kon nog net nog 1 boks geven direct daarna gaan lopen... zohard heb ik nog nooit gelopen in heel mijn leven :D

1 keer door 2 marrokanen kreeg ik 2 klappe na elkaar (onverwacht), heel lame.. daarna zijn ze snel gaan lopen omdat me vriende eraan kwamen hahaha kanker mocro's, ik had gebroken neus.
waarom stapten ze uit de auto om jou te komen pakken dan?

in de 2e klas, een jongen naast me gooit een pak drinken naar een meisje uit de 3e, zij loopt naar me toen en wou me slaan, ik ging schuin naar achter en duwde haar toen weg en zij, ik gooide het niet, toen ging ze bij haar vriendinnen staan janken, moet ik zeggen, typisch een meisjes meisje???, maar goed. even later kwam haar ''vriendje'' uit de 2e klas die uitschold en over me heen spetterde (lol), dus ik tufte voor hem op de grond (buiten), wat ik een heel goede manier vind om iemand te laten merken that he can suck my b#lls B!tch!
een les later, zat ik op de eerste verdieping, en was ik boven aan de trap. ineens kreeg ik een trap in mijn rug en viel ik anderhalfe meter naar beneden waarna ik mij kon vasthouden, toen rende hij ongeveer 60 meter weg. Wow, ik ben denk ik nog nooit zo boos geweest, en heb volgens mij nog nooit zo hard gerend. ik rende achter hem aan (ik liep lekker op hem in) sprong boven op hem en sloeg hem 2 keer in zen lever en een keer tussen zen borst. hij stond op en liep als een nerd die zn bril kwijt was huilend weg. toen wouden ze me voor een dag schorsen maar ik lulde mezelf eruit, (met eerlijke feiten). dat was het eigenlijk wel :P.

1. vriend gooit pak drinken op meisje
2. meisje valt mij aan
3. ik ontwijk en duw haar van me af.
4. haar vriend komt maar gaat weer weg
5. haar vriend schopt me van de trap af
6. ik ren achter haar vriend aan
7. ik sprong met grote snelheid op haar vriend
8. hij en ik vielen, (hij lag onderop)
9. ik sloeg hem 2 keer in zen lever en een keer tussen zen borst (pijnlijke plekjes)
10. hij stond huilend op als een nerd die zen bril kwijt is
11. niemand heeft me zins toen nog uitgedaagd voor een knokpartij
12. http://www.youtube.com/watch?v=VwCaOg39ZCo

You just got, you just got, you just got, I didn't get

You just got, you just got, you just got, you just got
Totally utterly OWNED.

It sucks to be you.
Go and cry
You've been owned.
tjonge tjonge,wat een post zeg doe ik eens de moeite nog niet voor om dat te lezen,kort en bondig houden kerel:)

:roflol: @ futureabs, we hebben duidelijk met een 15 jarige te maken :D

Waarom moesten ze jou en je vrienden eigenlijk hebben in eerste instantie als ik vragen mag?
Ik ben ook in Praag geweest paar jaar terug met mijn vriendin, gewoon een stedentrip. Leuke stad, leuk uitgaan etc. maar ik zag inderdaad ook wel groepen mensen staan waar ik liever omheen liep.
Ben wel midden in de nacht van de omgeving van Na Prikope o.i.d. (als het zo heet) helemaal terug gelopen naar het Hilton hotel, toen gelukkig niets gebeurd :).

we kwamen uit de kroeg terug en liepen door de buurt en er waren 2 nazi's in het park die aan het heilen waren en verschrikkelijk shit aan het uitkramen waren, naja wij slokje op dus wat opmerkingen er over gemaakt, niet eens agressief ofzo maar gewoon in de zin van ej joh hou je bek man, of ga lekker thuis schreeuwen. Blijkbaar beviel dat ze niet hebben ze vriendjes opgebeld en zijn ze ons achterna gekomen, zonder wat te zeggen vielen er meteen klappen van alle kanten. wij waren met zn 5en (3 meiden 2 jongens). Eerst sloegen ze mn vriendin neer, ik zag mensen op elkaar springen en ik dacht ik kan 2 dingen doen, of hard wegrennen en hulp halen of de gevolgend ondervinden en mn vrienden helpen, ik koos voor t 2e. Heb een paar rake stoten en schoppen uitgedeeld maar ja toen er 1 een trap in mn rug gaf ging alles erg snel, ik lag op de grond en ze schopte in op mn hoofd, de rest weet ik niet echt meer.
Achteraf hoorde ik dat mn buurjongen met 2 jongens ons waren komen helpen want mn huis was om de hoek en hun zijn met honkbalknuppels onze kant op gekomen.

Ceska wat zwak dat je zomaar dat soort dingen uit gaat kramen met een paar slokken op. De meeste ruzies die ik heb zijn altijd zonder geweld zeg maar.

Wat zwak dat je zomaar dat soort dingen gaat uitkramen ? ze roepten sieg heil? Wf?

we kwamen uit de kroeg terug en liepen door de buurt en er waren 2 nazi's in het park die aan het heilen waren en verschrikkelijk shit aan het uitkramen waren, naja wij slokje op dus wat opmerkingen er over gemaakt, niet eens agressief ofzo maar gewoon in de zin van ej joh hou je bek man, of ga lekker thuis schreeuwen. Blijkbaar beviel dat ze niet hebben ze vriendjes opgebeld en zijn ze ons achterna gekomen, zonder wat te zeggen vielen er meteen klappen van alle kanten. wij waren met zn 5en (3 meiden 2 jongens). Eerst sloegen ze mn vriendin neer, ik zag mensen op elkaar springen en ik dacht ik kan 2 dingen doen, of hard wegrennen en hulp halen of de gevolgend ondervinden en mn vrienden helpen, ik koos voor t 2e. Heb een paar rake stoten en schoppen uitgedeeld maar ja toen er 1 een trap in mn rug gaf ging alles erg snel, ik lag op de grond en ze schopte in op mn hoofd, de rest weet ik niet echt meer.
Achteraf hoorde ik dat mn buurjongen met 2 jongens ons waren komen helpen want mn huis was om de hoek en hun zijn met honkbalknuppels onze kant op gekomen.

Volgens mij ben je ook niet zo n lieverdje, ik lees hier elke dag stoere verhalen van je.

lol hij.....? bedoel je mij daar mee?
Het spijt me zeer, maar ik heb echt een hekel aan racisten en vooral Nazi's. Die mensen zijn imo niet goed in hun hoofd, als iemand dan hitler gaat aanbidden en weet ik veel wat allemaal gaat roepen in een park dan zeg ik daar wat van ja, niks te maken met stoer doen....

@ seagal... vertel ik iedere dag stoere verhalen... joh mag ik ze ook weten dan?

Niets vaan seagal aantrekken mop hij is één en al frustratie

ah ok... tnx :)

maar meestal wil ik ook wel weten wat ik meemaak als ik het heb gemist ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven