XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfff tot mn 16 a 17 vocht ik geregeld...veel uitgedeeld en ook wel eens wat ontvangen! ploertedooiers in mn nek gehad, knuppels noem het maar op! agh hoort erbij..daarna eens met zn tweeen tegen een man of 9 gevochten..dat win je niet, punt! daarna wel iets behoudener geworden..sinds dien één of twee keer een klein tikje gegeven maar niets ernstigs...tegenwoordig hoef ik niet meer te vechten..

Wel eens een klap gehad. Nooit klappen.
Toen ik iets jonger was wel vaak gevochten, maar nu al heel lang niet meer.
Zocht het nooit op, maar ging het ook niet uit de weg.

Yes. But not too often.

jaren geleden in het zwembad, door een marokaan met een boksbeugel tegen de vlakte gegaan, afgebroken tand ingescheurde lip....overigens een ruzie die al langere tijd liep, tussen bepaald groepje mollukkers en mocros. Ook ooit eens van een groep NEC supporters flink klappen gehad, in men eigen stad ook nog, maja toen was ik 17 en had het echt zelf uitgelokt.

Als ik het niet verawcht dan schrik ik... Ik probeer eerst nog dialoog....
Daarna ga ik voor de kill :p
Nog maar één keer serieus meegemaakt.
School gevechtjes altijd gewonnen.

Interessant topic.

Veel mannen durven niet toe te geven dat ze weleens gehuild hebben of in elkaar zijn geslagen omdat dat dan hun mannelijkheid aantast. Terwijl het denk ik de helft weleens is overkomen.

Zelf ben ik van binnen een gevoelig persoon die een hekel heeft aan geweldsvormen. Heb nooit klappen gehad of gegeven en probeer met woorden een eventueel conflict op te lossen. Dat is in mijn inziens de beste wijze voor beide partijen, zeker op termijn. Omdat serieus geweld niet bij 1 vechtpartij blijft.

M'n vader dronk vroeger veel en werd daar vaak agressief van, daarom heb ik zelf een afkeer van alcohol, omdat ik precies zo word. Vaak reageerde hij dat op mij af en ontaarde dat soms in losse handen bij hem. Kleine striemen gehad, verder niets ergnstigs. Maar als kind vond ik het geestelijk vreselijk. Ik zette me nooit echt af. Op een enkele keer na.

Op m'n 19de is hij me nog eens in de haren gevolgen en ik heb teveel respect voor mensen om hen iets aan te doen, zeker een bloedverwant, hetgeen m'n vader kennelijk niet echt heeft.

Ik was razend, Toen heb ik in de opwinding uit de schuur een grote heggenschaar gepakt en een zaag en zei dat ik z'n polsen of nek zou openhalen. M'n moeder overstuur. M'n vader slikte. Toen ik terugwas in de woonkamer was ik alsware alweer bij bezinning en kalmeerde ik, toen hebben we met z'n drieen gehuild.

In de kroeg, op feesten en het uitgaan gelukkig een aantal potentiele vechtpartijen van vrienden kunnen sussen. Meestal drukte ik m'n eigen maat weg en hield hen van hun tegenstander af en zei dat dan ze moesten kalmeren en het geen zin heeft. Wat als voordeel heeft dat je eigen vrienden jou niet meppen en z'n tegenstander vaak ook z'n woede gauw verliest. Is echt de beste manier om ruzie in het uitgaansleven op te lossen IMO.

Eigenlijk nooit echt gevochten, wel veel voor de gein wat toch leuker is.
Ik ben eigenlijk niet kwaad te krijgen, zal alleen vechten als ik echt word aangevallen. Kan alles hebben, het woord eer etc. geef ik niks om. Ik sta overal boven, lach erom.
Wel krijg ik de neiging me te gaan mengen als anderen ruzie hebben en voor de minderheid te kiezen maar het is altijd net opgelost dan.

ik heb meer de behoefte aan praten, als dat niet lukt draai ik me om en ga ik naar huis.................ik ga geen tijd verspillen aan nutteloze zaken!

als iemand me DAN wil slaan/schoppen, dan wordt het pas een NUTTIG tijdverdijf................LOL!

helaas zijn er weinigen die mij wat nuttig tijdverdrijf gunnen........
:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Hij steekt de draak, Loo. ;)

Toen ik een jaar of 20 was ben ik een keer afgerost door een groepje marokanen omdat die lui het nodig vonden een dronken iemand aan te pakken, gewoon omdat die lichtelijk luidruchtig met z'n maat aan 't praten was in een shoarmatent. Ik liep naar buiten en die mong*len liepen achter ons aan. M'n maat dacht dat het verstandig was te gaan rennen dus ik ook maar rennen met m'n dronken kop en viel na een tiental meter vol op m'n knie, broek verrot en litteken zit er nog steeds. Ik stond op en begon een beetje lam te stammelen tegen die ventjes dat er niets aan de hand is waarna ze me tegen de vlakte sloegen en tegen m'n kop schopte tot ik KO ging. Heb niet gejanked maar was wel een beetje aan het jammeren toen ik daar lag haha.. Wel heldhaftig van die gasten.

Ohja ook een keer toen ik een jaar of 16/17 was. Ik hing buiten wat rond met wat vrienden en iets verderop stond een gozer een beetje bot en lomp te done tegen de vrouwtjes van 'onze hanggroep'. Gozer was een jaar of 2 ouder dan ik en iets groter maar ik had een biertje op en dacht even heldhaftig te doen tegenover die meisjes. Ik zei dat ie op moest rotten waarop we binnen no time natuurlijk tegenover elkaar stonden. Ik begon lekker en stompte hem een paar keer op z'n gezicht maar het deed 'm niet zoveel tot hij richting m'n buik schopte en toen vol op mijn gezicht sloeg en ik in elkaar zakte.. Lag ik daar, vervolgens renden m'n maten naar 'm toe en maaide 'm neer. Was ook niet zo heel heldhaftig van ons maar ja, we waren jong en stoer zegmaar.

Eigenlijk de enige keren dat ik klappen heb gehad, ik ben niet zo'n vechter gelukkig.

• Topic Starter Topic Starter
ikik kreeg klappen van zo'n turk hier uit de buurt,

opeens komen er 3 turken uit de bosjes springen en beginnen me tegelijk tegen mn kop aan te slaan, .

De keer dat ik alleen klappen'kreeg' was door een turk. .:(

.die turk begon telkens voor me te springen,waarneer ik over zo een bok moest springen.toen deed ik dat 1 keer bij hem.en dat vond hij niet zo leuk.en toen in de kleedkamer,kwam hij naar me toe en gaf me een klap..

whahaha, ik maak ff de balans op, we zijn allemaal flink ge-owned door Turken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik wordt geduwd in de disco, ik zie iemand grijnzen, ik vraag waarom duw je me, hij zegt: daag je me uit ofsow, ik zeg: nee, waarom duw je me. Boem suckerpunch tegen mijn jukbeen, ik ga achteruit, duiken erop eens nog 2 andere gasten op me. Nog snel ff een stoot in zijn gezicht gegeven en toen maar in de menigte verdwenen, wat een eikels.

Vorig jaar op school: zo'n jongen probeert grappig te doen en pakt mn tas en gooit 't op de grond (zat een pakje drinken in die ontplofde, dus heel mn tas nat). Dus ik flip en ren achter m aan in de klas en geef zo hard mogelijk een stoot tegen zn neus. Z'n bril brak in 2 stukken en ik kreeg een stukje glas van zn bril in mn hand :S.

Schoolleiding helemaal geflipt, waarna ik gedwongen werd om zn bril te vergoeden. (zou anders wss worden geschorst:p)

Ook ff een basischoolgevechtje: Gast van een jaartje ouder wilde mij slaan(om een of andere reden). Dus hij stond met zn vrienden bij mn fiets op me te wachten. Dus voordat hij wat dan ook had gedaan, begon ik meteen al klappen uit te delen en schopte 'm volop in zn maag. Daarna schaamde hij zich voor zn vrienden en liep hij weg.

Ben niet zo'n vechterbaasje . Probeer altijd eerst te praten en anders loop ik weg. ( maar soms lijkt het gewoon dat ze graag in elkaar geslagen willen worden:p)

Ik wordt helemaal para brother !!!

ik ben eens in elkaar geklopt door 40 club brugge hooligans (wat waren ze toch stoer)
dit komt er van als 11 van de 15 portiers weglopen:rolleyes:

aangezien ik tegen de muur stond ging ik niet neer , maar toch bijna in mijn broek gescheten

sinsdien heb ik een totale afkeer van voetbal( vooral van brugge dan)

een echte vent vecht man tegen man pffff bende mietjes

waren ze met en overmacht en kregen ze me nog niet neer...losers

Laatste keer dat ik echt klappen kreeg (zonder veel terug te kunnen doen) was een jaar of 4 geleden... ik zat op de middelbare school en liep samen met enkele schoolgenoten naar de metro. Nu zat ik sinds een jaar ofzo een beetje te ouwehoeren met zo'n gast waar ik al heel lang een k*thekel aan had/ruzie mee had gehad echt heel toevallig dat ik hem toen net sprak. Maar in ieder geval bij de metro stonden wat marokkanen te hangen en die vonden die kerel waarmee ik liep maar een leipo en begonnen hem te duwen enzovoorts. Ik was natuurlijk weer een hero en probeerde de situatie te sussen totdat een van die malloten mij een duw gaf.

Zonder er bij na te denken gaf ik diegene 2 hoeken op z'n hoofd en voordat ik het wist sprong er iemand op m'n rug. Nou was dit normaal niet zo'n probleem geweest, ik hielp tenslotte iemand en ik was daar met enkele 'vrienden' maar geen van die mietjes durfte iets te doen. Ik herinner me daarna niet zoveel maar het blijkt dat ik een aantal minuten lang met een mocro op m'n rug trappen in mn gezicht heb ontvangen totdat de metro aankwam (balen als je dan net vertraging hebt),

Die malloot was eindelijk van mn rug afgekomen en ik was klaar om terug de battle in te gaan maar mijn moedige tegenstander trok een mes (heel kleintje hoor) waardoor ik aarzelde. Een aantal mensen die uit die metro kwamen kwamen toen tussenbeide dus ben gewoon de metro ingegaan. Die gozer die ik probeerde te helpen heeft gelukkig ook nog een paar klappen voor zn hoofd gehad (durfte niets terug te doen). Ik mankeerde trouwens totaal niets, had heel wat trappen in mn gezicht gehad maar de rode plekken waren alweer verdwenen toen ik de metro uitstapte.

heel boeiend verhaal zal je zeggen, maar het liet me wel goed nadenken wie nou m'n vrienden waren ;).

Nog nooit echt in elkaar geslagen , wel eens klappen terug gehad bij een vecht partijtje en meerdere bij free-fight training / wedstrijden,... Tja boeie, wie kaatst .......

Overigens gaat de voorkeur nu uit naar praten omdat een aanklacht voor 90% zeker het einde van mijn werk zal betekenen , en natuurlijk omdat ook ik ouder ben geworden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven