MuscleMeat

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gelukkig nog nooit echt moeten vechten , wel vroeger als kind veel tot 12-13.

1 keer in school was er een kerel die ik qua intelligentie gepwned had en dat kon hij blijkbaar niet appreciëren. (was zo'n 16-17 denk ik) Stonden buiten en hij begon gewoon te meppen naar m'n hoofd , zo'n 3-4 keer. Heb ik allemaal kunnen ontwijken , toen had ie me in een headlock genomen. (had toen nog m'n boekentas aan) Deed die af en smeet hem direct op de grond en begon hem te wurgen. ( was de kl***zak van de klas, was op dat moment 1m60 ofzo bij 45 kilo)

Je word gemakkelijk gezien als 'easy target' als je klein , mager en goedaardig bent.

Vroeger, toen ik nog niet ****ing buff was, had ik vaak ruzie met allochtonen. Ik weet ook niet waarom. Die hadden het altijd op mij gemunt. Sinds ik de buffste mother****er uit de club ben, zoekt niemand meer ruzie met me. En terecht natuurlijk, want ik trap al die kickboxers van 65kg door het plafond heen. Idioten die denken dat ze stoer zijn. Of dat ze je aan gaan tikken in de club. Pff, wat nou aantikken. Ik zal jou eens aantikken. Even drie ellebogen en een schoenzool op z'n gezicht. BOOM b*ch!

whahaha, ik maak ff de balans op, we zijn allemaal flink ge-owned door Turken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan heb ik hier een leuke aanvulling voor de niet turken, ik had een keer ruzie met een andere nederlandse gozer en een turk ging zich ermee bemoeien terwijl hij ons allebei niet kende en hij koos partij voor die andere gozer, dus werd het een 1vs 1 ouderwets maar ik heb hem finaal kapot geslagen.
veel gezeik daardoor gehad maar nooit teruggepakt.

Eenmaal op straat lastig gevallen door een jongen (2 eigenlijk). Ik durfde hem niet kwaad te doen dus meer dan een beetje praten en het afweren van zin lame pogingen tot een schop ben ik niet gekomen. Ik had echt helemaal geen zin in gedoe met de politie en whatnot als ik hem serieus auw zou hebben gedaan.

Wel frappant hoe weinig je voelt als je wat adrenaline door je lichaam hebt stromen. Zag de volgende dag pas dat ik een flink blauw plek op mijn onderarm had van waar ik zijn schop had opgevangen maar op het moment zelf heb ik echt helemaal niets gevoeld.

Anyways, mijn voornemen om alleen te vechten uit zelfverdediging staat nog steeds.

Ben nooit in elkaar geslagen eigenlijk, als ik tijdens een ruzie mijn blaffer iets achter mijn riem vandaan haal kom ik er altijd achter dat mensen sneller kunnen rennen dan ik altijd gedacht had.

Ben ooit door een groep jonge kinderen (stuk of 5) gestompd en bespuugd alleen omdat ik hen had gevraagd of ze een entreekaartje voor de schoolmusical hadden gevonden.

Laatste keer is toch al zo'n 10 jaar geleden. Het was winter, het had gesneeuwd en het raam van een van de slaapkamers in ons huis stond open.
Ik zat te gamen op mijn eigen slaapkamer en ineens hoor ik mijn moeder gillen.
3 etterbakken waren sneeuwballen naar binnen aan 't gooien, er stonden ook nog wat breezersletjes omheen.

Ik werd zo ontzettend driftig van dit zeer brutaal asociale gedrag dat ik naar buiten gestormd ben. Ik begon er direct op los te timmeren. Niet zo slim natuurlijk, ik was maar een iel ventje en zij waren met z'n drieen. Heb zelf flink wat klappen uitgedeeld en ook behoorlijk wat geincasseerd, maar dat merk je op zo'n moment niet :)

M'n vader heeft ons uiteindelijk uit elkaar gehaald. Zij dropen af en ik ging weer naar binnen. Toen merkte ik dat ik met een oog wel heel wazig zag, wat bleek nu: er was een glas uit mijn bril geslagen (had toen nog een bril). Deze lag nog buiten :D

Afijn dus ik dacht dat hier de zaak mee afgedaan was, gaat 15 minuten later de bel. Twee agenten voor de deur. Die zielige mofo's hadden de politie gewaarschuwd :rolleyes:
Of ik kon uitleggen wat er gebeurd was. Een van de etterbakjes had namelijk een serieuze bloedlip en een ander had een snee in zijn neus. Ik legde uit wat er gebeurd was en dat ik zelf ook niet ongehavend uit het gevecht gekomen was: mijn bril was kapot.

Uiteindelijk is alles met een sisser afgelopen, ik was tenslotte ook nog minderjarig :)

Paar jaar terug op de middelbare school werd ik gepest door 3 irritante jongens 2 buitenlanders en 1 nederlander, ik trok me er nooit wat van aan omdat het toch kansloze figuren waren (en nog steeds zijn), Het kwam er opneer dat ik elke dag gepest en getreitert werd (flauwe grappen, stoel onder je wegtrekken etc etc), ik bleef een hele tijd rustig omdat ik geen zin had in gezeur. Toen het 3 maanden zo ging was ik het ondertussen spuug en spuug zat en school dacht het wel op te lossen met veel praten en thee drinken.

Op een dag zei 1 van die jongens dat hij mij die dag aan het huilen zou krijgen, vanaf toen had ik besloten dat de maat vol was en dat ik hem in de pauze te grazen zou nemen.

In de pauze eerst netjes mijn broodjes opgegeten (geen gevecht op een lege maag;)).

Die jongen stond buiten stoer te roken met zijn vriendjes toen ik naar buiten kwam, ik ben naar hem toe gelopen heb hem bij zijn keel gepakt en omhoog geduwd tegen de muur, ik was verschrikkelijk boos en ging finaal door het lint toen ik hem omhoog drukte tegen de muur kneep ik finaal zijn keel dicht (had ik eerst niet in de gaten tot hij blauw aanliep), toen heb ik hem op de grond gegooit en wachtte ik af wat hij deed, hij krabbelde op en spuugde naar me, toen ging ik finaal door het lint en heb zijn kop kapot geslagen en 3 keer een trap in zijn ribbenkast gegeven en op zijn benen hij lag wederom op de grond en snakte naar lucht, ik wachtte af wat hij deed (ik dacht zijn 2 vrienden ophalen) maar die waren er niet waardoor hij de school binnen strommelde en ik buiten bleef wachten.

De schooldirecteur heeft me toen naar binnen gehaalt en mijn boosheid was ook in 1 keer over.

Gevolg: Gekneuste ribben en een kapotte kop, en ik ben niet meer lastig gevallen op de middelbare school, en ik ben nooit meer gepest met bergschoenen die ik toendertijd droeg;)

Bergschoenen lololololol :roflol: :hahaha: :haha:
OMGROFLLMAO!!!!!!

Vroeger! op de goeie dagen van de basisschool was ik altijd 150cm enzo en super duper klein altijd de kleinste van de klas enzo geweest. Dus in de pauze was iemand met adhd en die liep beetje raar te doen dus ik gaf hem een duwtje voor de grap en toen viel die in de poep van een hond. ( Nee niet expres maar ik moest wel verschrikkelijk hard lache ).

Dus iedereen lache, hij voor lul. Pakte die zo een ownage stepje zo een ijzeren waar alle populaire basisschoolers toen op stepte. En ging die achter me aan renne en toen kreeg ik dat stepje tege me hoofd en moest huile :D en ging naar huis :(

Vroeger! op de goeie dagen van de basisschool was ik altijd 150cm enzo en super duper klein altijd de kleinste van de klas enzo geweest. Dus in de pauze was iemand met adhd en die liep beetje raar te doen dus ik gaf hem een duwtje voor de grap en toen viel die in de poep van een hond. ( Nee niet expres maar ik moest wel verschrikkelijk hard lache ).

Dus iedereen lache, hij voor lul. Pakte die zo een ownage stepje zo een ijzeren waar alle populaire basisschoolers toen op stepte. En ging die achter me aan renne en toen kreeg ik dat stepje tege me hoofd en moest huile :D en ging naar huis :(
wel grote medeleerlingen dan op een basisschool

Vroeger, toen ik nog niet ****ing buff was, had ik vaak ruzie met allochtonen. Ik weet ook niet waarom. Die hadden het altijd op mij gemunt. Sinds ik de buffste mother****er uit de club ben, zoekt niemand meer ruzie met me. En terecht natuurlijk, want ik trap al die kickboxers van 65kg door het plafond heen. Idioten die denken dat ze stoer zijn. Of dat ze je aan gaan tikken in de club. Pff, wat nou aantikken. Ik zal jou eens aantikken. Even drie ellebogen en een schoenzool op z'n gezicht. BOOM b*ch!

:roflol:

Vorig weekend.. we waren gezellig uit in alkmaar en een vriend van me had een biertje uit een kroeg meegenomen. Toen liepen we bij een heel andere kroeg en daar stond zo een turkse buffel uitsmijter voor de deur maar hij was niet zo groot. Die aap komt naar die maat van me en zegt: ik wil die glas. Dus die maat van me zegt die is niet van jou.. en die turk wordt lijp. Dus ik zeg ff rustig dan drink hij het glas leeg en krijg jij het glas. Dat vond hij goed. En die vriend van me gooide zijn biertje achterover. Die turk slaat in eens zijn bier uit zijn hand en geeft een flying kick(de lompste die ik ooit gezien heb) die vriend van me slaat hem en pakt hem om ze nek en houd hem vast. Toen zag ik dat er bier over mij shirt was.. en ik stond er eigenlijk ook best wel mooi voor dus begon er oplos te beuken. Toen werden we weggetrokken door omstanders en gingen we weg.
Alleen het slaan ging me niet echt goed af. Omdat mijn maat aan het worstelen was en ik strontlazerus was heb ik van die 5 klappen die ik gegeven had 2 keer mijn maat geraakt.. die had alleen een dikke lip en een zere kaak dus het viel mee.
Het was dus niet echt een succes..

normaal vecht ik nooit, alleen vechtsport. maar als ik redelijk doe en die aap gaat onredelijk doen kan ie een paar rossen krijgen.

gewoon kopstoot geven.. direct K.O.

Vorig weekend.. we waren gezellig uit in alkmaar en een vriend van me had een biertje uit een kroeg meegenomen. Toen liepen we bij een heel andere kroeg en daar stond zo een turkse buffel uitsmijter voor de deur maar hij was niet zo groot. Die aap komt naar die maat van me en zegt: ik wil die glas. Dus die maat van me zegt die is niet van jou.. en die turk wordt lijp. Dus ik zeg ff rustig dan drink hij het glas leeg en krijg jij het glas. Dat vond hij goed. En die vriend van me gooide zijn biertje achterover. Die turk slaat in eens zijn bier uit zijn hand en geeft een flying kick(de lompste die ik ooit gezien heb) die vriend van me slaat hem en pakt hem om ze nek en houd hem vast. Toen zag ik dat er bier over mij shirt was.. en ik stond er eigenlijk ook best wel mooi voor dus begon er oplos te beuken. Toen werden we weggetrokken door omstanders en gingen we weg.
Alleen het slaan ging me niet echt goed af. Omdat mijn maat aan het worstelen was en ik strontlazerus was heb ik van die 5 klappen die ik gegeven had 2 keer mijn maat geraakt.. die had alleen een dikke lip en een zere kaak dus het viel mee.
Het was dus niet echt een succes..

normaal vecht ik nooit, alleen vechtsport. maar als ik redelijk doe en die aap gaat onredelijk doen kan ie een paar rossen krijgen.

Was dat op het waagplein, of bij de extase?

Plattestenebrug die kroeg naast de amstel. Ik was allang blij dat het niet op het waagplein was want dan heb je meteen 10 uitsmijters op je nek.

Oh god, de amstel. Kamperkroeg en volk van 14 jaar wat er komt. 2 jaar geleden ook nog iemand neergestoken daar geloof ik? Uitsmijters op het waagplein zijn over het algemeen wel aardig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven