- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 of 3 jaar terug kwamen we op onze terugweg met een stuk of 8 vrienden in taxibusje in Ulft om een tussenstop te maken (vriend van me wilde wat ''roken''). Op een bankje zagen we wat paupermarokkanen van tussen de 25 en 40 jaar (groepje van ca.10) zitten die lui lastig vielen. Vriend van me vroeg : meneer de buitenlander weet u waar ergens een coffeeshop zit. Die marokkaan spuugt hem direct in zn gezicht, waarop mn maat voluit haalt. Toen massale vechtpartij wat zeker 5 minuten duurde. Heb me heerlijk kunnen uitleven. Op gegeven moment gestopt, en ik zag verderop al 3 marokkanen druk aan t bellen. Vriend van me wilde nog steeds naar coffeeshop, maar we zijn hem toch maar gepeerd. De zijdeur van taxibusje kregen we niet meer open,dus iedereen moest over de stoelen heenklimmen vanuit de voorzittingen terwijl we bekogeld werden met bierflesjes en stenen. Toen iedereen dr inzat en we wegscheurden kwam er een mercedes vol met marokkanen op ons inrijden (gelukkig week die uit op t laatste moment) Al met al een memorabel dagje. Later hoorde een vriend van een kennis van hem die dr woont dat dr een hele zooi marokkanen had verzameld. Dus geluk gehad dat we hem gesmeerd zijnWas een heftig dagje!
Oja zelf ook keer flink moeten incasseren: 5 tegen 1 (terwijl ik ongeveer een fles bacardi op had..) Veel klappen gehad toen, blauw oog en volgens mij mn neus gebroken (steekt nog altijd een puntje uit naar buiten) en mn kop vol met bloed. Werd wel in 1x nuchter daarna.
).
Paar jaar terug op de middelbare school werd ik gepest door 3 irritante jongens 2 buitenlanders en 1 nederlander, ik trok me er nooit wat van aan omdat het toch kansloze figuren waren (en nog steeds zijn), Het kwam er opneer dat ik elke dag gepest en getreitert werd (flauwe grappen, stoel onder je wegtrekken etc etc), ik bleef een hele tijd rustig omdat ik geen zin had in gezeur. Toen het 3 maanden zo ging was ik het ondertussen spuug en spuug zat en school dacht het wel op te lossen met veel praten en thee drinken.
Op een dag zei 1 van die jongens dat hij mij die dag aan het huilen zou krijgen, vanaf toen had ik besloten dat de maat vol was en dat ik hem in de pauze te grazen zou nemen.
In de pauze eerst netjes mijn broodjes opgegeten (geen gevecht op een lege maag).
Die jongen stond buiten stoer te roken met zijn vriendjes toen ik naar buiten kwam, ik ben naar hem toe gelopen heb hem bij zijn keel gepakt en omhoog geduwd tegen de muur, ik was verschrikkelijk boos en ging finaal door het lint toen ik hem omhoog drukte tegen de muur kneep ik finaal zijn keel dicht (had ik eerst niet in de gaten tot hij blauw aanliep), toen heb ik hem op de grond gegooit en wachtte ik af wat hij deed, hij krabbelde op en spuugde naar me, toen ging ik finaal door het lint en heb zijn kop kapot geslagen en 3 keer een trap in zijn ribbenkast gegeven en op zijn benen hij lag wederom op de grond en snakte naar lucht, ik wachtte af wat hij deed (ik dacht zijn 2 vrienden ophalen) maar die waren er niet waardoor hij de school binnen strommelde en ik buiten bleef wachten.
De schooldirecteur heeft me toen naar binnen gehaalt en mijn boosheid was ook in 1 keer over.
Gevolg: Gekneuste ribben en een kapotte kop, en ik ben niet meer lastig gevallen op de middelbare school, en ik ben nooit meer gepest met bergschoenen die ik toendertijd droeg![]()

Ja prachtig man. Alleen jammer dat je zo lang door een hel bent gegaan. Heeft ie niet geprobeert om je terug te pakken later met zijn vriendjes?
Iemand opheffen met 1 hand tegen de muur. Ik hoor het zo vaak maar heb zelf de grootste moeite een ecto van 60kg op te heffen met 2 handen?
beesten!
Tegen de muur rammen en dan met je ene hand de nek omhoog duwen, je slachtoffer moet/gaat dan op zijn tenen staan.Iemand opheffen met 1 hand en tegen de muur plakken... Ik hoor het zo vaak maar heb zelf de grootste moeite een ecto van 60kg op te heffen met 2 handen?
beesten!
Ik snap dat je dat zegt, maar het was met 2 handen en een hoop adrenaline
Tegen de muur rammen en dan met je ene hand de nek omhoog duwen, je slachtoffer moet/gaat dan op zijn tenen staan.
Wat is de naam van die meid op je avatar?

Het is mijn wens om Loo nog eens in zijn leven bruut te klappen.
Ik snap dat je dat zegt, maar het was met 2 handen en een hoop adrenaline
Nice!

ben een rustig persoon en heb eigenlijk nooit ruzie.