- Waardering
- 1.093
moest breed zijn
Type-tieves, vergeef het me.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Type-tieves, vergeef het me.zo breed zie je er anders niet uit opde fotos of zijn die verouderd?
maar dat is binnen 10 sec. altijd wel opgelost en dan gaan ze weer weg en dat komt niet omdat ik vet bruut ben!

hij zei
ik heb ook zo'n maat, als die ruzie heeft begint die zo'n onvolgbare uitleg te geven dat ze gewoon denken dat die mentaal gehandicapt ofzo is en hem met rust laten![]()

ik heb ook zo'n maat, als die ruzie heeft begint die zo'n onvolgbare uitleg te geven dat ze gewoon denken dat die mentaal gehandicapt ofzo is en hem met rust laten![]()

kom je toevallig uit Spijkenisse?ik ben geen vreemde van de vuist laten we maar zeggen.........
de laatse keer dat ik in een goeie klappartij zat was vorig jaar op kreta, heb toen me hand, pols en neus gebroken. 2 dagen in het ziekenhuis gelegen daar om niks........
ken mensen die waren toen ook bij grote vechtpartij betrokken...was met beveiligers dus dacht misschien hoorde jij daar ook bij...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Hehe, ik woonde als kind van 9 jaar oud in Almere-stad. Daar was ik zowat de enige blanke. Op mijn basisschool ook. Ik was zo slim om allerlei stagelopers en leerlingen uit te schelden voor hoe blanken vroeger onze donkere slaven noemde. Toen opeens was ik alleen met een Antilliaan die nog groter was dan mij, en ik schold hem uit, waarop hij een vuistslag op mijn neus gaf. Ik huilen en flink bloeden, haha. Mja, eigen schuld natuurlijk. Alhoewel, eigenlijk de schuld van mijn vieze racistische omgeving (ouders). Gelukkig lijk ik niet eens meer in de verte op die racistische, onwetende jochie die ik toen was.
Verder ben ik nooit in elkaar geslagen. Als het zwart voor me ogen werd in moeilijke situaties, dan sloeg ik toch altijd mis omdat de emoties mij ontiegelijk blind maakte.
Beetje training kan nooit kwaad
[afbeelding niet meer beschikbaar]

jij wel dan??
ik woon in hoogvliet ander kant van de brug dus
......
. Dus ik snel naar de wc, en toen kwam de adrenalineshock. Ik zag letterlijk rood
...
.
Was een heftig dagje!