Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij zei

ik heb ook zo'n maat, als die ruzie heeft begint die zo'n onvolgbare uitleg te geven dat ze gewoon denken dat die mentaal gehandicapt ofzo is en hem met rust laten :p

oke beter lezen volgende keer:p

en idd beter er zo van afkomen dan met klappen.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

ik heb ook zo'n maat, als die ruzie heeft begint die zo'n onvolgbare uitleg te geven dat ze gewoon denken dat die mentaal gehandicapt ofzo is en hem met rust laten :p

Zoiets heb ik dus ook van nature haha. Gaat allemaal vanzelf. :o

Vaak betrokken geweest maar nooit echt goeie klappen gehad meer uitgedeeld

ik ben geen vreemde van de vuist laten we maar zeggen.........

de laatse keer dat ik in een goeie klappartij zat was vorig jaar op kreta, heb toen me hand, pols en neus gebroken. 2 dagen in het ziekenhuis gelegen daar om niks........
kom je toevallig uit Spijkenisse?

Hehe, ik woonde als kind van 9 jaar oud in Almere-stad. Daar was ik zowat de enige blanke. Op mijn basisschool ook. Ik was zo slim om allerlei stagelopers en leerlingen uit te schelden voor hoe blanken vroeger onze donkere slaven noemde. Toen opeens was ik alleen met een Antilliaan die nog groter was dan mij, en ik schold hem uit, waarop hij een vuistslag op mijn neus gaf. Ik huilen en flink bloeden, haha. Mja, eigen schuld natuurlijk. Alhoewel, eigenlijk de schuld van mijn vieze racistische omgeving (ouders). Gelukkig lijk ik niet eens meer in de verte op die racistische, onwetende jochie die ik toen was.
Verder ben ik nooit in elkaar geslagen. Als het zwart voor me ogen werd in moeilijke situaties, dan sloeg ik toch altijd mis omdat de emoties mij ontiegelijk blind maakte.

Hehe, ik woonde als kind van 9 jaar oud in Almere-stad. Daar was ik zowat de enige blanke. Op mijn basisschool ook. Ik was zo slim om allerlei stagelopers en leerlingen uit te schelden voor hoe blanken vroeger onze donkere slaven noemde. Toen opeens was ik alleen met een Antilliaan die nog groter was dan mij, en ik schold hem uit, waarop hij een vuistslag op mijn neus gaf. Ik huilen en flink bloeden, haha. Mja, eigen schuld natuurlijk. Alhoewel, eigenlijk de schuld van mijn vieze racistische omgeving (ouders). Gelukkig lijk ik niet eens meer in de verte op die racistische, onwetende jochie die ik toen was.
Verder ben ik nooit in elkaar geslagen. Als het zwart voor me ogen werd in moeilijke situaties, dan sloeg ik toch altijd mis omdat de emoties mij ontiegelijk blind maakte.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, dat ben ik als persoon: een bange hond:cool:

Laatst bewerkt:
Beetje training kan nooit kwaad :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje training kan nooit kwaad :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

zo een aanval in kapouera sT of die koreaanse sport met enkel je benen zie je echt wel van mijlen ver aankomen. bij deze vent kun je beter blijven staan dan bewegen:p

Iedere vrijdag avond van 23u tot 5u...

Een paar klappen gehad, maar nooit in elkaar geslagen ofzo.

7 jaar geleden ging ik en wat maten stappen in een wat beruchte tent.
En ja hoor, na een kwartier kreeg ik uit het niets een volle vuist op mn neus.
Resultaat: bloed, bloed en nog es bloed:(. Dus ik snel naar de wc, en toen kwam de adrenalineshock. Ik zag letterlijk rood:)...
Maargoed, ben maar snel afgedropen want met 65kg tegen minimaal 10 man zal de situatie niet beter aflopen.

Tsja, en dan achteraf ga je allemaal nadenken wat je het liefst had gedaan.
Achteraf...wonen is mooi.

Tijdens men werk (bewakingsagent) in april van dit jaar zag ik een persoon een auto afbreken: krassen in koetswerk, nummerplaten afgerukt, spiegels afgeschopt dus ik laat de politie opbellen door collega op dispatching. Zijn kameraad zit in een auto te wachten en ik zie dat ze willen vertrekken dus ga ik naar buiten en spreek die gast die de auto vernielde aan. Ik was heel beleefd want wou hem bezig houden tot als de politie er was. Ik stond op een helling voor rolstoelen en ineens trekt die kerel mij erover (mijn trui was gescheurd), ik lig op de grond en ze beginnen met 2 op mij te schoppen. Ik kom recht en sla die gast vol op zijn gezicht waardoor hij onmiddellijk zakt en hij krijgt er nog een voet van mij bij in zijn gezicht, een collega die toekwam kwam ook onmiddellijk buiten en de andere gast was direct kalm. Politie was er dan ook bij (onze dbbmember kazzunit), die gast zijn tanden stonden los en neus gebroken. Gast wou eerst nog klacht indienen maar heeft het dan maar niet gedaan. Mijn schoenen en trui zijn wel vergoed geweest :).
CONCLUSIE: blijf van andermans spullen af.

1maal fameus slaag gekregen:
Ook tijdens mijn werk, in een shoppingcenter kreeg ik de melding dat er een vechtpartij aan de gang was. Ik ga kijken en zie dat er een jongen op de grond ligt, hij ziet mijn uniform en wijst mij een kerel aan die zijn laptop had gestolen. Ik overmeester hem en zit op hem en ineens roept er een vrouw "pas op". Ik draai mijn gezicht en onmiddellijk krijg ik een vuistslag... Neus gebroken. Ik ben die gasten nog blijven achtervolgen tot aan de autosnelweg en daar enen kunnen oppakken met politie. Die gast heeft al zijn vriendjes verklikt en ik heb een mooie schadevergoeding gekregen.
Het waren tsjetsjenen die een rus wouden aftuigen.
Heeft trouwens in de krant gestaan: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=421G5P3C
Artikel bevat wel onwaarheden: ze waren met 5 en ik heb ze samen met politie opgepakt

2 of 3 jaar terug kwamen we op onze terugweg met een stuk of 8 vrienden in taxibusje in Ulft om een tussenstop te maken (vriend van me wilde wat ''roken''). Op een bankje zagen we wat paupermarokkanen van tussen de 25 en 40 jaar (groepje van ca.10) zitten die lui lastig vielen. Vriend van me vroeg : meneer de buitenlander weet u waar ergens een coffeeshop zit. Die marokkaan spuugt hem direct in zn gezicht, waarop mn maat voluit haalt. Toen massale vechtpartij wat zeker 5 minuten duurde. Heb me heerlijk kunnen uitleven. Op gegeven moment gestopt, en ik zag verderop al 3 marokkanen druk aan t bellen. Vriend van me wilde nog steeds naar coffeeshop, maar we zijn hem toch maar gepeerd. De zijdeur van taxibusje kregen we niet meer open,dus iedereen moest over de stoelen heenklimmen vanuit de voorzittingen terwijl we bekogeld werden met bierflesjes en stenen. Toen iedereen dr inzat en we wegscheurden kwam er een mercedes vol met marokkanen op ons inrijden (gelukkig week die uit op t laatste moment) Al met al een memorabel dagje. Later hoorde een vriend van een kennis van hem die dr woont dat dr een hele zooi marokkanen had verzameld. Dus geluk gehad dat we hem gesmeerd zijn:D Was een heftig dagje!

Oja zelf ook keer flink moeten incasseren: 5 tegen 1 (terwijl ik ongeveer een fles bacardi op had..) Veel klappen gehad toen, blauw oog en volgens mij mn neus gebroken (steekt nog altijd een puntje uit naar buiten) en mn kop vol met bloed. Werd wel in 1x nuchter daarna.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven