- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom denken mensen als ze 2 meter zijn dat ze dan in het voordeel zijn?
Ik zeg altijd; "Hoe langer je bent, hoe meer plekken je hebt om te slaan."
Hahaha, hoe wil je in godsnaam dichtbij genoeg komen als je 1.70 bent? Dan heb je al veertien stoten op je kaak gehad voordat je dichtbij genoeg komt om op hem te spugen.
Dat heet huilen, kneus
---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------
LOL om een aansteker vechten btw, als ik erbij stond zou ik een euro op de grond voor je gooien dan kan je een nieuwe aansteker kopen, pauper.
Ja inderdaad ik ken veel mensen die denken dat ze erg sterk zijn aleen omdat ze lang zijn, ik ben ook lang maar ik heb een vriend van 160m en die is heel erg sterk"Achja, uiteindelijk heeft het niet met lengte te maken maar met de persoon zelf.
dus ik weet wel beter dan op lengte's te schatten
En mensen trekken vaak snel hun conclusie over hoe ze een lang iemand zouden kunnen verslaan maar waneer het er onverwachts zou van komen dan doen de meeste vechters maar wat.Als je iemand pijn wilt doen moet je een goede ram geven op z'n ademsappel (strotenhoofd) dan gaat ie wel liggen en dan kan je op je gemakkie raggen, want die kerel staat dan toch niet meer op.
, nuja we gingen dan naar buiten en een maat van me ging er dan alleen naar toe, begonnen ook ruzie te maken , maar die maat is een bokser.( bokst thuis maar wel al heel lang) dus ook weer wat meppen tot er mensen tussenkwamen.Gisteren nog eens voorgekomen. Gasten die mij al een hele tijd willen pakken. Reden : Stuk crapuul die vindt dat ik mij '' de man '' voel sinds ik fitness. Kerel kan het blijkbaar niet hebben dat ik breder ben geworden dan hem fso whatever.
Dus die gast zat een tijdje geleden te bashen op facebook dattie me ging pakken met een bende blablabla. En er kwam een gastje bij , laten we hem '' Erik'' noemen. En die begon ook lekker mee te doen. Ik zei gewoon van : je durft het imo gewoon niet alleen. Kerel zegt daarop ( stuk crapuul) je zal niet meer lachen als we je komen pakken met onze bende.
Erik zegt : Ik durf hem wel alleen aan.
Gisteren fuifje , ik ga naar de bar achter een drankkaart , staat Erik daar toch wel niet. Dus ik kijk hem aan en lach, hij lacht terug en heeft mij een duw. Ik pak zijn hoofd en beuk het tegen de bar aan. Daarna geef ik hem nog wat lappen en duwen tot er mensen tussenkomen.
Hij heeft me niet meegehad maar mijn neus begon weer te bloeden van opwinding, nuja we gingen dan naar buiten en een maat van me ging er dan alleen naar toe, begonnen ook ruzie te maken , maar die maat is een bokser.( bokst thuis maar wel al heel lang) dus ook weer wat meppen tot er mensen tussenkwamen.
Nuja goed gefeest en vandaag te weten gekomen dat zijn neus gebroken is :'). Imo best naice. Altijd een grote bek opzetten maar dan niet kunnen vechten.
Nee dat heb ik van me pa
Haha goed gedaanGisteren nog eens voorgekomen. Gasten die mij al een hele tijd willen pakken. Reden : Stuk crapuul die vindt dat ik mij '' de man '' voel sinds ik fitness. Kerel kan het blijkbaar niet hebben dat ik breder ben geworden dan hem fso whatever.
Dus die gast zat een tijdje geleden te bashen op facebook dattie me ging pakken met een bende blablabla. En er kwam een gastje bij , laten we hem '' Erik'' noemen. En die begon ook lekker mee te doen. Ik zei gewoon van : je durft het imo gewoon niet alleen. Kerel zegt daarop ( stuk crapuul) je zal niet meer lachen als we je komen pakken met onze bende.
Gisteren fuifje , ik ga naar de bar achter een drankkaart , staat Erik daar toch wel niet. Dus ik kijk hem aan en lach, hij lacht terug en heeft mij een duw. Ik pak zijn hoofd en beuk het tegen de bar aan. Daarna geef ik hem nog wat lappen en duwen tot er mensen tussenkomen.
Hij heeft me niet meegehad maar mijn neus begon weer te bloeden van opwinding, nuja we gingen dan naar buiten en een maat van me ging er dan alleen naar toe, begonnen ook ruzie te maken , maar die maat is een bokser.( bokst thuis maar wel al heel lang) dus ook weer wat meppen tot er mensen tussenkwamen.
Nuja goed gefeest en vandaag te weten gekomen dat zijn neus gebroken is :'). Imo best naice. Altijd een grote bek opzetten maar dan niet kunnen vechten.
Respect

Gisteren nog eens voorgekomen. Gasten die mij al een hele tijd willen pakken. Reden : Stuk crapuul die vindt dat ik mij '' de man '' voel sinds ik fitness. Kerel kan het blijkbaar niet hebben dat ik breder ben geworden dan hem fso whatever.

Once upon a time op een boerenfuif in West-Vlaanderen...

hahaha, hoe wil je in godsnaam dichtbij genoeg komen als je 1.70 bent? Dan heb je al veertien stoten op je kaak gehad voordat je dichtbij genoeg komt om op hem te spugen.
Once upon a time op een boerenfuif in West-Vlaanderen...
Als je 2m bent, ben je gigantisch makkelijk om te vloeren.
Gewoon effe een takedown doen ter hoogte van zijn knieen of enkels.
Je zal dan wel natuurlijk effe kwetsbaar zijn maar eens die gast op de grond ligt kan je gewoon pounden.
Fuif van Nieuwenhove?
---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------
True
Altijd miserie.
Was je daar?
Ja btw :'). Nu zit ik natuurlijk nog dieper in de shit , mjah **** it.
Jah lol een rus , kan imo toch wel erg goed boksen zonder ooit naar een club te zijn geweest.
)Ik was daar inderdaad ja. Maar heb u niet gezien (logisch tussen 1600 man)